18.Fejezet: Jelenlét

1.9K 260 13
                                    

<>Eren Szemszög<>

-Erwin azt hiszem kilépek a felderítők közül.

-Miért? Történt valami Levi?

-Nem... csak hiányzik hogy egyedül játsszak.

Nem! Nem... Nem igaz! Hazug... Nem! Hogy lehetsz ilyen?... Nem mehetsz el! Mikor végre beismertem magamnak hogy különleges vagy! Nem.... nem.... Szemét..! Igen! Szemét vagy! Egy rohadt nagy szemét.... itt beadod nekem... hogy számítok valamit.... és megváltoztatod a gondolkozásom... hogy talán.. mégis csak érzek valamit... megcsókolsz.... és utána itt hagysz? Miért... miért vagy ilyen rohadék? Egy rohadt nagy szemét vagy! Utállak! Teljes szívemből...

A könnyek csak úgy potyogtak a szememből... figyeltem a beszélgetésüket.

-Levi... biztos ezt akarod?

-Igen... 

-Ha meggondolnád magad...

-Nem fogom!

-De ha mégis... bármikor visszajöhetsz.

-Értem... nos akkor mennék... pakolni.

Rivaille.... miért? Miért?.... Nem akarom! 

<>Levi Szemszög<>

Hirtelen a szívembe hasított egy fájdalom... rohadt szar volt.... mintha összetörtek volna belülről... mintha hátba szúrtak volna. Érzelmek halmaza szaporodott el bennem... csalódottság.. összetörtség...Utálat... gyűlölet... és Fájdalom.

Ilyen érzéseim utoljára gyerekkoromban voltak... és most is csak éreztem.. ez nem az én fájdalmam volt.. ez valaki más jelenléte... ismerős... de nem tudom kié.

<> Asory Szemszög<>

-Programmer... nézd a kivetítőt... Látod? 

-Igen látom Asory... de mi van vele?

-Nem látod? Eren teljesen összetört... és Rivaille ezt kétszeresen kapta vissza... hiszen megbántotta a másik felét... és még csak azt sem tudja hogy ez miért van... 

-Én sem tudnám...

-De ő ezt már érezte... tudnia kellene hogy ez Eren.. hogy Erent érzi...

-Nem vitatkozom veled...

-Jobb is.

<>Eren Szemszög<>

Sírva futottam el onnan ahol Erwin és Rivaille volt... egyenesen be a szobámba...

Az ágyamra borultam és sírtam... aztán jött egy üzenet, megnyitottam.

"Hali Eren.... Asory vagyok a Játékmester. Nem tudtam tovább nézni ahogy szenvedsz... de tudod... Levi ennek a kétszeresét kapja ám... tudod, mikor Levit szorongatta az a titán. Ha mi nem vagyunk ő meghal. Kicsit beleavatkoztunk a játékba. Összekötöttük a kettőtök érzéseit. Ez annyit jelent, ha eléggé figyeltek, érzitek amit a másik... viszont ha valamelyikőtök a másik miatt van rosszul... akkor aki miatt rosszul van az kétszeresen kapja meg az érzéseket... azaz Levi most... elég szarul van mit ne mondjak...  és.. ami a legszarabb a dologban hogy ez ha kilép sem múlik el. Üdv: Asory"

Mi?... Hogy érti... hogy ez ha kilépünk sem múlik el?... de hisz.... csak a játékban vagyunk összekötve... akkor a valóságban... hogy éreznénk már a másikat?... Mi ez az egész?... Itt valami van a háttérben... de mi?


¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora