"Az.. maradjon titok.."
Eren Szemszög~
Már rájöttem... már rájöttem arra hogy ki is volt... mihelyt felébredtem felnyíltak a szemeim. Az az ember nem lehetett más mint Diahr... hiszen nem a létezését, hanem az erejét töröltem.. attól ő még ugyanolyan tapasztalt marad, és kapcsolatba tud lépni velem... csak ereje nem lesz.. viszont ha visszaforgatom az időt.. nem lesz időm még törölni is amiket beírtam.. és az utolsó volt az hogy az ereje elszálljon... és arra kell kicserélnem hogy Levi a régi maradjon.
Vakon a világ rossz... ha itt lenne egy fokkal jobb lenne...
De pontosan hogy is kellene ezt csinálnom?... Hogy kellene visszaforgatnom? Erre is képes vagyok az új erőmmel? De hogyan?... Ha Asory segíthetne... de ő nem tud... csak hat éves korában nyeri vissza az emlékeit...
Emlékezz... mit is mondott?... Minden eddig lévő Világalkotó emlékeit fel tudom idézni... de hogyan vagyok erre képes?... Csak próbáljak emlékezni?
Ez az egyetlen reményem... meg kell próbálnom...
Az egyetlen amit látok a korom feketeség... Csak... Emlékeznem Kell, az elődeimre.
...
Sokáig csak bámultam magam elé a semmibe. Majd hirtelen egy képet láttam magam előtt. Pont olyan volt ez mikor Ymirt és Asoryt láttam nemigaz?...
Egy velem egykorú lány rövid hajjal és előkelő öltözékben. Egy szobában... Szemben vele egy kislány.
"-Ymir.. Át kell venned tőllem az erőm... A világom haldoklik..
-De.. Nimra... Én még nem tudom...
-Ymir... Képes leszel rá. Én tanítottalak... Hozz létre egy teljesen új világot és generaciót... Hogy végül téged hívjanak a legelső nagy alkotónak...
-Milyen világot?...
-Például.. Amit abban a mesekönyvben olvastam neked... Az óriásokról... Alkosd meg azt.
-Rendben... De veled mi lesz?..
-Újászületek majd... Na most.. Nyisd meg a szabálykönyvet... És írd meg a szabályaid...
-Üm..-A gondolatával előhozta azt a nagy könyvet amit én is.
-Írd csak tele.. Ahogyan csak szeretnéd...
-Akkor... Az első szabály.. Hogy legyen egy nagy közösség... egy fallal körülzárva.
-A második, a fal legyen 50 méter magas...
-A harmadik.. Körülötte legyenek óriások... Akiket titánoknak hívnak majd...
-A negyedik.. Az emberek közül legyenek képesek átváltozni...
-Az ötödik, Nimra...Felejtsen el téged mindenki... Ahogy te is akartad... Engem tartsanak az első alkotónak.
-A hatodik, Az Ackermanok..innentől kezdve felejtsenek mindent a világok után..
-Hetedik... Legyenek óriások... Akik áttörik a falat..
-Nyolcadik...Legyen Valahol egy napló ami felfedi a világokról az igazságot. S arról hogy az újászületett Nimra hol tartozkodik.
-Kilencedik...Az időt lehessen visszaforgatni...a világalkotók számára.
-Tizedik... Ha az idő visszafordításra kerül.. Az összes szabályom megszűnik majd... És az erő Nimrára száll vissza.
-Az idő visszaforgatásának a menete pedig... A napló amiben az igazság le van írva.. És folyamatosan íródik is tovább mikor telik az idő.. Ki kell radírozni egészen addig ameddig visszaforgatunk...
-Új világ... Nyitódj!"
Szóval így... Hozta létre Ymir a titánokról és így alkotta a 10 Fő szabályt... És ahhoz hogy Levi újra a régi legyen ki kell radíroznom a jelent... Egészen a múltig... De nem látok... Ezt mégis.. Hogy csináljam?
YOU ARE READING
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Romance》"Egy virtuális játék, más néven Attack on titan, két fiú akik kilométerekre laknak egymástól mégis egymásra találtak, az internet világában ebben az elterjedt játékban." 🔞 itt-ott VAN BENNE SOK, DE TÉNYLEG SOK, "..." <----- A MONDAT KÖZEPÉN, A...