46.Fejezet: Lejárt egy korszak

1.1K 169 3
                                    

Ez a lágy érintés.... és... a rekedtes hang... csak ő lehet igaz?... ugye? ugye ez ő?  

:::Eren Szemszög:::

-L-Levi... te.. vagy?..

-Ki más...?-Szólalt meg ismét a rekedtes hangján kissé köhögva majd hirtelen a testemen éreztem a testét.

-Jól vagy!?-Kérdeztem.

-Megvagyok...Csak.. a robbanás... megsebesített...-Köhögött.

Éreztem a heves szívverését... ahogy rajtam feküdt.. a haját a mellkasomon.. és a folyamatosan vérző felsőtestét.

-Emlékszel...rám?...

-Igen... Emlékszem... az összes életemre... arra is, mikor... vissza akartad forgatni az időt mert én nem emlékeztem.. és arra hogy akkor miket mondtál...

-Sajnálom... Lehet hogy.. nem akartad ezt.. és amit mondtál sem gondolod komolyan..

-Idióta... Komolyan gondoltam.. mikor azt mondtam hogyha vége ennek.. akkor megpróbálhatjuk... de azt tudnod kell.. hogy lesznek akik elítélnek... a kor... a magasság...és a rangos dolgok...

-Nem érdekel... Levi... Szeretlek...

-...

-Te... Szeretsz?...

-Igen... Szeretlek...

-Most... úgy örülök...-Kissé könnyezni kezdtem.

-Eren...-Kissé átkarolt én pedig igyekeztem minél jobban hozzásimulni.

Köszönöm.. köszönöm hogy sikerült..

:::Levi Szemszög:::

Most döbbentem rá... mekkora fájdalom is lehetett hogy nem emlékeztem rá... és eltaszítottam magamtól.. de hiába... minden hiszen úgyis újra belé szerettem volna... hiszen ha egyszer megtörtént... még egyszer is megtörténne...

:::Nimra Szemszög:::

Szóval.. valaki visszafordította az időt..ismét az én kezemben van a világ...

Eddig tartott Ymir korszaka... most kezdetét veszi ismét az új világ... Asory ideje is lejárt... bár évek elteltével emlékezni fog és fel fog keresni minket...

Először is... hová is lett az időforgató jómadár?... Esküszöm kitekerem a nyakát az Ackermannal együtt... Felborították a világ rendjét.. Engem pedig felébresztettek az évszázadokon át tartó álmomból... Chh... 

Na... akkor nézzünk csak körül...

Á... ott ott... a pincében van mindkettő... úgy látszik a nyakukat nem kell bántani megtanulták a leckét.. mindketten a halál peremén állnak... ide kellene őket hozatni... Mindketten Segítők lettek.. csak az a kérdés hogy a harmadik segítőm merre kószál... vagy harmadik nincs? Ohh dehogy nincs... Diahr... szuper.. 

Na akkor ideje rendbe tenni mindent... hol a szabály könyv?... Ott van... Máris írom bele a többi szabályt amit én hoztam..

1536.Szabálynál hagytam abba.. régen.. hmm oké... akkor, A Jelenlegi segítőim: Levi Ackerman, Eren Yaeger, Diahr 

1537: A segítőkről minden sérülés tűnjön el, a regenerációjuk egy cseppet legyen lassabb mint az enyém.

1538: Ha felgyógyultak akkor mindannyian jöjjenek elém.

Ennyi egyenlőre elég is... 

Most már csak várni kell...

És az egyik már itt is van... 

-Ohh... Nimra... hát vissza is tértél? Drága legkedvencebb világalkotóm.. vagy inkább nevezzelek a démonok istenségének?

 vagy inkább nevezzelek a démonok istenségének?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora