6.Fejezet: Kiképzés első nap

2.6K 277 57
                                    

<>Eren szemszög<>

Megkezdődött a kiképzés, bejött egy férfi és bemutatkozott, azt mondta hogy a neve Sadies. Elmondott pár szabályt, minthogy közöttük azt is hogy a kiképzés közben kilépni tilos.

Nem igazán figyeltem arra amit mondott. Remegtem az izgalomtól, hogy végre megkezdődik a kiképzés... és ha sikerül befejeznem akkor megküzdhetek Rivaille-val. Hogy miért is akarom ennyire legyőzni? Magam sem tudom, szimplán csak vágyok az első helyre, és képtelen vagyok elfogadni azt hogy ő felettem áll. Csak egy szinten akarok vele lenni és kimondani azt hogy győztem ellene és hogy végre a legjobb vagyok.

Viszont még általánosban megfogadtam hogy nálam kisebbeket nem fogok bántani, és hogy is mondjam ő ebbe beletartozik méretileg... de nem érdekel. Legyőzöm...

-Mindenki induljon meg az udvar felé!-Szólt Sadies.

Összeszedtem magam és elindultam az udvar felé, Mikasa-val és Armin-nal együtt. Nemsokára kiértünk az udvarra ahol sok olyan szerkezet volt amitől a szőr is felállt a hátamon.

-Rendben! Névszámlálást tartunk. Mindenki aki meghallja a nevét legyen kedves egy jelennel válaszolni.-Szólt megint Sadies.

-Marco Bodt.

-Jelen.

-Annie Leonhart.

-Jelen.

-Sasha Braus.

-Jelen.

-Thomas Wagner.

-Jelen.

-Jean Krischthein.

-Jelen

-Ymir.

-Jelen.

-Conny Springer.

-Jelen.

-Bertholdt Hoover.

-Jelen.

-Reiner Braun.

-Jelen.

-Mikasa Ackerman.

-Jelen.

-Armin Arlelt.

-Jelen.

-Eren Yaeger.

-Jelen.

-Christa Lenz.

-Jelen.

-Franz Kefka.

-Jelen.

-Rendben, úgy látom mindenki itt van akit felsoroltam. Akik nem hallották a nevüket azok fáradjanak az ott álló Nanaba-hoz, őket ő fogja kiképezni.

Miért a valódi nevünket használta? Egyáltalán honnan tudja hogy ez a valódi nevünk? Nem látta a menünket.

A maradék ember odament Nanabához így a csoport kétfelé oszlott. Velünk azok akiknek a nevüket hallottuk és külön akiknek nem.

-Kezdjük egy kis bemelegítéssel. Látjátok azt az öt méteres oszlopot igaz? Jussatok fel rá vannak kiálló kis téglák amibe tudtok kapaszkodni is. Aki feljut jöhet velem a következő feladathoz. Ezt vegyétek küldetésnek, ha sikerül felmásznotok akkor szintet léptek, nemsokára megjelenik egy kis tekercs a táskátokban arra menjetek rá, és elfogadjátok a küldetést. Viszont, akinek nem sikerül feljutnia 5 órán belül automatikusan kiesik és nem folytathatja a kiképzést tovább, ugyanez vonatkozik a feladásra is. Aki magasról lezuhan azonnal kiléptetjük mivel a fájdalmat amíg játékban van érzi.-Mondta el az összes szabályt Sadies.-Oké, aki megértette el is kezdheti.

Hogyan tud ő... küldetéseket csinálni? Csak nem egy admin lenne? 

Mindegy... most nem ez a lényeg... fel kell másznom az oszlopon... de rohadt magas.. és ez bemelegítés?

Mire észbe kaptam a többiek már az oszlopon kapaszkodtak és próbáltak feljebb jutni. Én sem tétlenkedtem tovább és nekifutásból rohantam le az oszlopot és másztam fel a kiálló téglákon. Mondhatni elég gyorsan haladtam. De mikor félútnál lehettem eltűntek a kiálló téglák én pedig meggondolatlan voltam és lenéztem. Megrémültem a magasságtól és kapaszkodtam az utolsó pár téglába.

Valahogyan... fel kell jutnom! Tudom hogy fel lehet... hiszen az egyik lány már ott ül fent. De hogy csinálta?

Gondolkoztam kicsit... és megfordult a fejembe hogy talán... ha igaz a feltételezésem hogy Sadies valóban admin.. azaz egy segítő a játékban és egyben fejlesztő.. akkor biztosan fel lehet oda jutni... csak lehet nem úgy ahogy értelmeztem...

<>Levi szemszög<>

Először Nanaba kis csoportját tekintettem meg... utána viszont úgy döntöttem hogy átmegyek és megnézem a másik csoportot.. csak kíváncsi voltam hogy halad a kis kihívóm és még most is olyan nagy-e a szája mikor ellenem akart kiállni.


Elindultam a másik udvar felé, de jobb ötletnek tartottam hogy a várfalról nézzem végig, úgyhogy lépcsőztem picit majd felértem a vár falára, ott pedig elsétáltam oda ahol láttam az embereket... meglepetten láttam az első akadályukat. Sadies most sem kegyelmezett. Egyből az egyik legnehezebb feladat elé állította őket. Lenéztem az oszlopra ugyanis a várfal magasabban van húzva. Megdöbbenve figyeltem hogy már hárman az oszlop tetején vannak. Mégpedig Ymir, Annie, Christa. Mind lányok..  a fiúk pedig még a felénél sincsenek... de várjunk.. a kölyök hol van? Kiesett volna? Nincs az oszlopon. Rájött volna a valódi feladatra? Vagy pedig kiesett? 

Figyeltem az oszlop tetejét ahol pillanatok múlva feltűnt az előbb emlegetett személy. Ezek szerint valóban rájött a feladat igazi céljára. A valódi feladat nem az hogy másszunk fel... hanem hogy gondolkozzunk logikusan kicsit. A feladat neve, nem minden az aminek látszik. Az oszlopnak van egy bejárata, az egyik téglát beljebb kell nyomni az alján és megjelenik ott egy ajtó. Ami 10 másodperc után csukódik. És a kölyök tényleg megtalálta... és még csak két óra ment le az időből. Még a többiek is rájöhetnek erre... vagy akár azt a módot is megtalálhatják hogy hogyan tudnak mászva feljutni.

<>Eren szemszög<>

Sikerült megtalálni a módját hogy felmenjek oda. Már voltak fent hárman, őket nem ismerem.

Körbenéztem onnan fentről és Rivaillet láttam meg a várfalon. Kihívóan néztem rá, amire hirtelen elvigyorodott de éppen csak egy másodpercre.

Le fogom győzni...! Biztosan legyőzöm!

! Biztosan legyőzöm!

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora