<>Eren Szemszög<>
Valahogy... valahogy ... meg kell hogy találjalak... de... ha itt nem megy..akkor hol? Óriási ez a hely, és ha odaérek ahol ő van.. addigra már biztos tovább áll majd.... így sohasem találom meg...akkor... egyetlen lehetőségem van. Az életben kell megtalálnom!
De hogyan jöjjek rá hogy hol lakik? Talán... az adatokból, de azokhoz én nem férek hozzá... Talán ha megkeresnék egy hackert. De ha erre rájönnek elveszik tőlem a játékot... nem, nem kell a hacker. Van még valami... igen! Asory! Üzennem kell neki, ő biztosan segítene, hiszen eddig is segített... bár eddig sohasem kértem... most van itt ennek az ideje...
Tudom hogy figyel engem... tudom hogy lát, és hogy látja mire gondolok..
Érted? Asory... tudom hogy te mindenhol ott vagy, mert tiéd a játék, tudom hogy figyelsz... és hogy segíteni is fogsz! Igazam van? Nemsokára megérkezik hozzám a leveled... tudom... de igyekezz kérlek... mert, ha nem találom meg őt abba belehalok... csak elakarom mondani neki amit érzek... kérlek... Asory... az utolsó reményem vagy.
Levél érkezett, megnyitottam.
"Eren, nem gondoltam volna hogy valaha is segítséget kérsz majd tőlem. Szóval Rivaille lakcíme kell igaz? De.. tudod elég messze lakik tőled. Ő Japánban van. Küldök neked egy térképet ott pontosan be van jelölve a helye. De tudnod kell hogy nem ez a legjobb megoldás, mert az nem az ő világa, de te tudod. Most te döntesz hogy mit és hogyan csinálsz, most indulj... de ne feledd hogy most egy olyan segítséget nyújtottam amit nem szabadott volna"-Játék Mester: Asory
Tudtam hogy segítesz... köszönöm. De kicsit furcsa vagy... érdekelnek téged a játékosok gondolatai?
Kinyitottam a kis térképet amit küldött és megnéztem a helyet ahol ő lakik. Sohasem jártam még ott... de most muszáj.
Kiléptem a játékból és levettem a fejemről a virtualboxot. Felkeltem az ágyról és az asztalon találtam a térképet amit Asory a játékban adott, meg egy levelet.
"Eren... jól meggondoltad? Biztosan itt akarsz vele találkozni? Talán olyan dolgokat fogsz megtudni a világról amiről álmodni sem mertél volna." -Játék Mester: Asory
Még szép... elakarok neki mondani mindent... és megtudni hogy mi ez az egész... ez már nem játék... az egész olyan furcsa... mégis ki ez a lány? Ki a játék mester? És honnan Irányít? Ami még fontosabb, hogy került a játékból a szobámba a térkép és a levél?
Nem tudom.. ez zavaros, de a lényeg hogy tudom hol van Rivaille... szereznem kell jegyet a repülőre. Ezt gépen el tudom intézni, vagy inkább az anyámmal... nem az kizárt! Gép.
....
Vettem a gépen egy jegyet. Este indul Japánba.
Elkezdtem bepakolni a cuccaim egy táskába... közben hevesen vert a szívem, hogy találkozni fogok vele... és tudtam, akármi történik akkor is elmondom neki amiket érzek!... És kiderítek mindent erről hogy hogy lehetséges hogy ezek átkerültek a játékból... hiszen biztos vagyok benne hogy többet tud mint én. És.. abban is biztos vagyok hogy teljesen tisztában van Asory kilétével is.
أنت تقرأ
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
عاطفية》"Egy virtuális játék, más néven Attack on titan, két fiú akik kilométerekre laknak egymástól mégis egymásra találtak, az internet világában ebben az elterjedt játékban." 🔞 itt-ott VAN BENNE SOK, DE TÉNYLEG SOK, "..." <----- A MONDAT KÖZEPÉN, A...