59.Fejezet: Amíg itt vagyok, senki sem fog meghalni

728 117 23
                                    

Levi Szemszög~

Csak akkor tudhatod, hogy szeretsz valakit, de úgy igazán.. ha már elvesztetted őt. Onnantól pedig mindent bele kell adnod abba hogy visszakapd. Ezt teszem most én is..

Megmentjük... Megmentem.

-Gyerünk!

-De Levi.. mit tervezel?-Nézett rám Asory.

-Nem tervezek semmit.

-Ezt meg hogy érted?-Kérdezett Erwin.

-Nincs terv! Csak meg akarom menteni Erent. És a világomat.

-Terv nélkül nem mehetünk...-Mondta Mikasa.

-Már miért ne mehetnénk?-Néztem rájuk.-Velünk van Shinja, és tőle is Zafira és Jessn. Itt van az egykor legnagyobb klán vezére! Erwin... Ittvagy te Mikasa, veled van Armin ti ketten vagytok a higgadt elme a terveket ott kell kitalálnotok. Na és persze itt van velünk az egykor világalkotó Ymir és utódja Asory is. És itt vagyok én is, büszkévé fogom tenni a világunk összes lakóját, megvédek mindenkit.. és megmentem akiket elkapott Nimra. Hiszen ezért teremtették az Ackermanokat nem igaz? Élő csatagépek vagyunk. Arra szolgálunk hogy  megvédjük az emberiséget. Nektek, mint a felderítők tagjaink kötelességetek lenne, hogy az emberiség megmentése legyen az első! Nem a rohadt tervek! Egyenesen a halál kapuja felé kellene rohannotok, egy élet megvédése érdekébe, és a pillanatban mikor életeteket vesztenétek, sem kellene aggódnotok. Mert itt vagyok én! És nem hagyok bajtársakat meghalni! Ezért lettünk felderítők! Ti pedig...Világalkotók. Ti úgysem tudtok olyan könnyen meghalni. Szóval akkor mire is várunk!?-Ordítottam feléjük. Néma csend honolt az egész síkságon, Csak a nagy fa még megmaradt levelei susogását lehetett hallani.

-Menjünk..-Szólalt meg Asory gyermekies hangján.-Arra.-Mutatott a helyre, ahová Nimra elment. Elhagyta a nagy fát, ahol minden világalkotó volt. Új helyet keresett, de mi pontosan tudjuk hogy ez hol van.

-De.. hát arra a fal van..

-Igen. A falakon belül van... Láttam, elment innen.-Mondta Asory.

-Akkor odamegyünk.-Szólalt meg Erwin is.

-Vajon.. mi lehet most a falakon belül?-Merengtem.-Régen voltunk már ott.. De most visszamegyünk, és visszafoglaljuk az egész világunk.

-Igen.-Mondták.

-Akkor egyenesen a fel felé?-Kérdezett Ymir.

-Igen.

-Elég sokáig fog tartani míg odaérünk..-Mondta Armin.

-Miért tartana sokáig?-Nézett értetlenül rá Ymir.

-Mert.. gyalog vagyunk.-Válaszolt.

-Tévedsz.-Mondta Shinja.

-Hogy érted?-Kérdezett Armin.

-Öten vagyunk itt, akik emberfeletti képességgel bírnak.. vagyis hatan, hiszen Ackerman vér folyik Levi ereiben. Viszont öten, gyorsabban eljuthatunk a falig.-Mondta Shinja.

-Én elvihetek.. mindenkit szerintem.-Nézett ránk Ymir.

-Hogyan?

-Elfelejtetted Armin? Én voltam az aki az óriásokat idehozta a világra, majd egy játékot alkottam meg az akkor még kislány Asoryval. Én magam, is ilyenné tudok alakulni.

-Komolyan?

-Igen. Szóval jó lesz ez vagy van valami gyorsabb megoldás is?

-Nem, Ez tökéletes lesz Ymir.-Mondtam.

-Rendben.-Leguggolt a hátát a térdeihez hajtotta majd folyamatosan elkezdett nőni a ruháit leszaggatva magáról. Elénk tárult egy valódi óriás valójában. Egy szörnyként, egy állatként a többi közül. Annyi különbséggel hogy ennek itt, ereje van, és szíve is. Ami minden pillanatban dobban egyet, és nem azért él hogy elpusztítson minket, hanem hogy védelmezzen és harcoljon az oldalunkon.

Felmásztunk a hátára, ő pedig megindult, az így alig 20 percre lévő fal felé vezető síkságon.


(Köszi hogy elolvastaaad, Ha tetszett vote c: A véleményed is örömmel fogadom ^^  Találkozzál sok sok kajmánnal na sziaaa.)

)

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon