10.Fejezet: Kiképzés Vége.

2.2K 266 44
                                    

<>Eren szemszög<>

Tegnap a Rivaille-van való beszélgetésem után odamentem Sadies-hoz és mondtam neki hogy kész vagyok a feladattal , ő pedig azt javasolta hogy mára ki kellene lépnem... ha nem mondta volna akkor is kiléptem volna, sok dolgon gondolkoznom kellett.

Egy hét után először kimozdultam a szobámból az anyám pedig aggódóan rám nézett. Nem nagyon szoktam vele beszélni hiszen a munkája miatt mindig távol van. Most beszélgettem vele a játékról. Mivel abbahagytam az iskolát ezért mindig azt mondja hogy nem lesz belőlem semmi meg minden...  Meg hogy nem lesz életem.. de nekem igenis van életem, a játék az.

Most hogy jobban belegondolok a játékbeli és a valódi múltam és szüleim is különböznek. A valóságban gazdagok a szüleim és sohasem törődnek nagyon velem. Ezzel ellentétben a játékban nem voltunk túl gazdagok... viszont törődtek velem. Szabadabbnak érzem magam ha a játékban vagyok... sokkal jobb lenne ha az lenne a valóság.

Már egy ideje feküdtem az ágyamba majd hirtelen megszólalt az ébresztő ami jelzett hogy már be kellene lépni a játékba. Ezt meg is tettem. Beléptem, ismét az ottani szobámban ébredtem és siettem a kiképzési helyre. Ez alkalommal én értem oda utolsónak, és mihelyt beálltam a helyemre Sadies elkezdte a mondandóját.

-Elérkeztünk az utolsó  feladatotokhoz. Páronként fogtok küzdeni. Most felsorolom a párokat, ugyanebben a sorrendben kezdhetitek majd a harcot ha elmondtam. A segédeszközök nem engedélyezettek.

-Sasha - Annie

-Marco - Conny

-Ymir - Jean 

-Bertholdt - Reiner

-Eren - Armin

-Mikasa - Christa

-Így lennének a párok. A többiek a másik csoportban végzik el ezt. Kezdhetitek.

-Jól van Krumplis csaj.. essünk túl rajta.-Monta Annie.

-Öhm... izé én azt hiszem... Feladom.

-Mi van? Mér?

-Félek tőled Annie...

-Sasha feladta a győztes Annie. A következőt.-Válaszolt Sadies.

-Na... gyere Marco szétrúgom a segged...-Mondta Conny és felemelt kézzel futni kezdett Marco felé aki elétette a lábát és felbuktatta.

-Conny a földön! A győztes Marco. Következő.

-Egy lány...? Ellenem?

-Mi van? Tán lenézel lópofa?

-Heh... nagy a szád... 

-Neked is... na gyere.

Jean megindult Ymir fele és beleütött a hasába, ám Ymir össze sem rezzent. Csak vigyorgott és egy szép jobbost bevitt Jeannak.

-Na... talán így a pofikád is normálisan fog állni.

-A győztes Ymir. Következő!

-Sadies! Mi nem vagyunk hajlandóak küzdeni... azért csatlakoztunk hogy titánokat öljünk nem azért hogy egymást...-Mondta Reiner.

-Nincs győztes... következő.

Arminnal egymással szembe álltunk ő pedig kacsintott és hirtelen kidőlt.

-Huh? Armin?

-A győztes Eren... következő..

-Heeh? De Sadies!

-Nem érdekel ki hogyan győzi le a másikat... következő.

A következő Mikasa és Christa volt... a végkimenetel egyértelmű volt. Mikasa győzött. Miután lefolytak a harcok egy nagy terembe vezettek minket. Egy ajtóból kisétált Erwin parancsnok, megköszörülte a torkát s megszólalt.

-Khm... Szóval... megkaptam a vizsgáztatótól az eredményeiteket... mindkét csoportét, és arra jutottam hogy, mindenki bent van az egységbe! Most mindenkinek elmondom hogy melyik osztagvezetőhöz fog kerülni.

Elkezdte sorolni a neveket.... nem nagyon figyeltem, viszont mikor az én nevem mondta felnéztem rá s nagyra nyitott szemekkel néztem az osztagvezetőmre mikor meghallottam a nevét.

-Eren Yaeger, Rivaille hadnagy osztagába fog kerülni. és ezennel vége is lenne a kiképzéseteknek. Keressétek meg az osztagvezetőtöket és ő kijelöli nektek az új helyet ahol lesztek.

Odasiettem Rivaillehoz. Szinte mindenki aki a kiképzésen ott volt ebbe a csoportba került.

-Oké! Gyertek utánam és megmutatom a szobáitokat.

Követtük őt és megkaptuk az új szobákat és be is raktuk a cuccainkat oda. Megkaptuk a felszereléseinket ami biztosítja hogy tényleg tagok vagyunk.

.......................

Végre bekerültem... Azért nem volt könnyű.. de sikerült.

Befeküdtem a játékbeli ágyamba és olyan volt mintha valóság lenne. El akartam aludni de ekkor hirtelen megszólalt a vészcsengő. És a felderítők parancsnokának a hangját hallottuk.

-Áttörték a falat! Mindenki öltözzön és készüljön fel! Segítenünk kell menekülni az embereknek.


Micsoda? A falat!?


<>Asory Szemszög<>

-Programmer... figyu... Megint kezdődik

-Igen. Most kiderül hogy jó főszereplőt választottál-e ki.

-Igeeen.. akkor csak figyeljük... tízezret teszek arra hogy Eren átváltozik

-Tartom.. szerintem meghal és elveszíti a játékot...

-Na akkor ... nézzük.



(Köszih hogy elolvastad.. bár ezt másodjára írtam XD Mivel az elsőt kitöröltem... egy gombbal véletlen... Tudom nem sikerült valami izgisre a fejezet... de ezek kellenek az izgalmasak elkezdéséhez :"D Nos, ha tetszett vote :3 További cép napot cijaaasztok!)

 de ezek kellenek az izgalmasak elkezdéséhez :"D Nos, ha tetszett vote :3 További cép napot cijaaasztok!)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora