-Minden katona az osztagomban! Szedjétek le arról a titánról a többit! Mert aki a sok titán alatt fekszik! Az Eren!
<>Eren Szemszög<>
A húsomba mélyesztették a fogaikat... piszkosul fájt. Több mint tízen falatozták a testem, majd valamelyik elért a nyakszirthez és leharapta a kezem... ennyi ez a vég. Csak várjatok... vissza jövök... vissza fogok jönni.... új karakterrel de mindenféleképpen. És legyőzlek Rivaille...
<>Levi Szemszög<>
Az az idióta....
Összeszedtem magam és felkeltem a földről. A csapattársaim ordítottak nekem hogy mégis mi a jó istent csinálok, pár mozdulatom is végzetes lehet a karakterem számára. De ez annyira nem érdekelt. Tudtam mit akarok csinálni. Csak a megvalósításához kellett a manőverfelszerelés is amit leszedtek rólam. A szemeimmel kerestem azt, de nem találtam, odarohantam ... rohantam na jah... toporogtam az egyik alattam lévő rangúra és lerángattam róla a felszerelést és magamra tettem. Majd ugrani készültem a falról de egy kéz visszarántott. Hanji keze volt. Félrelöktem és kilőttem a kampót az egyik titánba ami Erent ette. Oda szálltam egyenesen a nyakszirtjéhez és kivágtam. Ekkor már a körülöttem lévő katonák is megindultak és kaszabolták őket. Eren már kilátszott a titánjából és egy másik óriás pont felé nyúlt, de valami hirtelen megindulás miatt még erő hiányában is hirtelen erőre kaptam és olyan erősen csaptam le annak a szemét dögnek a kezét amilyen gyorsan csak tudtam. Ezután következett volna a szirtje de a kezével félrecsapott így nekivágódtam a templomtoronynak, megkapaszkodtam a kampóimmal majd újra a titánba lőttem. Ezúttal már sikerült ledöntenem. Most következett a többi, a kardom csapkodtam mindegyikbe, ahová csak tudtam, a koncentrációm megtört. A társaim.. vagyis egy pár meghalt. Én pedig valamilyen oknál fogva erősnek éreztem magam... de mihelyt még egy titánt levágtam elhagyott az összes erőm és rázuhantam Eren titánjára.
Ne... még nem! Még tudom folytatni!
Próbáltam felkelni de nem ment... feladta a testem. Csak figyeltem ahogy a dögök értem és Erenért nyúlnak...
Azt hiszem itt a vége... azért élveztem a játékot...
(Köszönöm hogy elolvastad :3 Ha tetszett vote ^^ A véleményeket is örömmel fogadom amire igyekszek válaszolgatni is csak nem mindig veszem észre :"D)
KAMU SEDANG MEMBACA
ℑ𝔫𝔱𝔢𝔯𝔫𝔢𝔱 𝔏𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 [Bᴇғᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ✔] •𝓔𝓻𝓮𝓷 𝔁 𝓛𝓮𝓿𝓲•
Romansa》"Egy virtuális játék, más néven Attack on titan, két fiú akik kilométerekre laknak egymástól mégis egymásra találtak, az internet világában ebben az elterjedt játékban." 🔞 itt-ott VAN BENNE SOK, DE TÉNYLEG SOK, "..." <----- A MONDAT KÖZEPÉN, A...