'8'

219 23 8
                                    

P.o.v Lotta

Ik word wakker door geschreeuw van buiten. 'Mmpff' hoor ik Nikita mompelen. Ik draai me om maar val dan uit het bed. 'Auw' zeg ik. Nikita begint te lach. 'Niet grappig KitKat' zeg ik half lachend. Ik sta op en kijk naar buiten. Ik zie Link zitten met zijn hoofd in zijn handen en ik hoor de achterdeur dichtslaan. 'Wie was dat' vraagt Nikita. 'Link en iemand die net boos naar binnen is gelopen' antwoord ik gapend. Ik draai me om en zie nog net Terra langslopen. 'Terra dus' zeg ik en loop de kamer uit. Ik volg Terra naar haar kamer. 'Link' hoor ik haar tegen Sarah zeggen. 'Mira' schreeuw ik. Kort daarna komt ook Mira de kamer in. Ik doe de deur op slot en ga op het bed van Lizzy zitten. Die is er toch niet meer.

Ik doe het raam open, want het word echt warm hier. Ik zie Link nog zitten, samen met Joost. Link ziet er zo gebroken uit dat ik bijna medelijden met hem krijg. 'Bedoelde Link het wel zo gisteren' vraag ik. 'Geen idee, maar het zag er niet uit alsof hij weg wou' zegt Terra. 'Wacht even, ven zo terug' zeg ik en loop de kamer uit, naar buiten toe. 'Link, kan ik even met je praten' vraag ik. Hij knikt. Joost staat op en gaat naar binnen.

'Je hebt Terra van streek gemaakt' zeg ik. 'Nee, zij mij..' 'hoezo dat nou weer' vraag ik. 'Zij wees mij af' zegt Link. 'Ja omdat je gister nog met Kiearah aan het zoenen was.' Daarna is hij stil. 'Hey Linkie' zegt Kiearah en gaat naast Link zitten. Ze geeft hem een kus op zijn wang. 'Rot op Kiearah' zegt hij en duwt haar aan de kant. Ze kijkt even met een verdrietige blik naar hem. 'Ik zei, rot op' zegt Link nog eens. 'Goed, ik haat je' zegt ze en verdwijnt dan door de deur.

'Ik hoef Kiearah niet, ik hou van Terra' zegt Link. Ik glimlach even. 'Oke, dan ga ik nu weer terug' zeg ik. 'Niks zeggen Oke?' Ik knik. 'Ik zeg alleen dat je Kiearah niet hoeft' lach ik en loop weer terug naar Terra, Mira en Sarah. 'Zullen we iets leuks gaan doen vanavond' vraagt Mira als ik weer bij hun zit. 'Wat wil je doen' vraagt Sarah. 'Geen idee' zegt ze. 'Schieten we ook veel mee op.' 'Nee, maar gewoon iets doen maakt niet uit wat' zegt Mira. 'Met alleen ons 4 of met iedereen' vraagt Sarah. 'Doe maar met ons 4, ik hoef even geen andere mensen om me heen' zegt Terra. 'Nu Veronique er toch niet is, kunnen we ook gewoon de hele avond hier zitten en Netflix kijken' zeg ik. 'Wacht, we hebben het over vanavond, maar het is pas half 11' zegt Sarah. 'Oja' zegt Mira. 'Maar ik moet zo weg' zegt Terra. 'Waarheen' vragen we alle drie in koor. 'Geheim ' zegt ze. 'Maar nu wil ik eten want dat heb ik nog niet gehad' zegt ze daarna en staat op. 'Voedseeeeel' schreeuwt Sarah die achter haar aan rent. Ik kijk Mira even aan en ze haalt haar schouders op. Daarna lopen we er toch maar achteraan. Beneden zitten Sarah en Terra al donuts te eten. 'Ik wil oooooooooooooook' zeg ik en pak een donut. 'Same' roept Mira en pakt er ook 1.

P.o.v Danique

'Wat staat er nou' vraag ik. Lizzy, Kiearah en ik zitten in mijn kamer. 'Hier lees zelf maar' zegt Kiearah en geeft me het boekje. 'Voedseeeeeeeel' schreeuwt Sarah vanaf de gang. 'Oke ze zijn weg' zeg ik. Lizzy knikt en staat op. Ze loopt de kamer uit en komt even later terug met 2 ijzeren doosjes. 'Van Terra' zegt ze. Ik knik. 'Wat zit er in?' 'Geen idee' zegt ze en geeft een bakje aan mij. 'Heb je de sleutel ook' vraagt Kiearah. 'Nee moet je die hebben dan?' 'Ja' zegt ze. 'Ik ga wel zoeken' mompelt ze en loopt weer weg. We hebben de rollen een beetje verdeeld zeg maar.. Lizzy zoekt de spullen, ik kijk of ik er wat nuttigs uit kan halen, en Kiearah is een beetje de slimme. En ze zit hier ook gewoon omdat ze niks anders te doen heeft. 'Oke, ik heb drie sleutels gevonden en ik weet niet welke het is. En er lagen er nog wat' zegt Lizzy als ze weer terug komt. Ze geeft een sleutel aan mij. Ik doe hem in het slot, draai er aan en het kistje gaat open. 'Niks nutt' zeg ik. 'Ik heb wat gevonden' gilt Lizzy.

Precies 764,5 woorden zoals gevraagd
Ik heb letterlijk drie kwartier hierover gedaan
Dus wees er blij mee
Doei

The 18 -FanFictie-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu