P.o.v, Link.
'Hey, ga je vanavond mee' vraagt Lizzy. 'Waarheen?' 'Verrassing, de rest gaat ook mee, behalve die homo's' zegt ze met een overdreven zucht na 'de homo's'. 'Oke' zeg ik. 'Mooi, zie je straks' zegt ze met een knipoog en gaat weer weg.
Joost komt de kamer is en gaat op de bank zitten. 'Ga je ook mee' vraagt hij. 'Waarheen' vraag ik nogmaals. 'Lizzy wou graag dat iedereen meeging naar de club' zegt Joost. Ik knik. 'Ik ga wel mee' zeg ik. 'Oke.' 'Oke.'
----
'Kom we gaan' roept Lizzy van beneden. Ik ren de trap af waar Lizzy en Terra staan. Nouja, Terra staat aan de ene kant van de kamer en Lizzy aan de andere kant. Als iedereen zich heeft verzameld gaan we op weg. Na 5 minuten lopen staan we allemaal binnen.
Terra pakt mijn hand en trekt me mee de dansvloer op. Het is al een half uur later, en Terra heeft iets te veel drank op volgens mij. Na even gedanst te hebben trekt ze me mee naar de wc's. Ze slaat haar armen om mijn nek en zoent me. Ik leg mijn handen op haar heupen.
'Kom we gaan naar huis' zegt ze na een tijdje en knipoogt naar me. Een beetje wankelend loopt ze door de straten, en ik slenter achter haar aan. Ik moet eerlijk toegeven, zelf heb ik ook wel iets te veel gehad. Ze duwt de deur open en loopt meteen door daar boven. Daar zoent ze me weer. Ik til haar op onder haar benen en loop naar mijn kamer. Ze laat me met een hand los en draait de deur op slot. Ik zet haar op de grond en duw haar tegen de muur. Langzaam trek ik haar shirt uit. Ik verplaats haar naar het bed waar ik haar zachtjes achterover duw. Dit word een geweldige avond.
Terra ligt naast me met haar hoofd op mijn borst. Ik speel een beetje met haar haar. Langzaam valt ze in slaap, en ik ook.
Ik schrik wakker van een hard gebonk. 'Link, doe die deur eens open' zegt Joost. Ik trek snel een joggingbroek aan en doe dan de deur open. Daarna ga ik weer in bed liggen. Terra kijkt me even met slaperige ogen aan maar gaat daarna weer slapen. Ik val ook snel weer in slaap.
Als ik wakker word is Terra al weer naar haar eigen kamer. Ook Joost en Milan zijn al weg. Ik ga rechtop zitten maar meteen krijg ik hoofdpijn. Ik laat me weer in mijn kussen vallen. Harm komt binnen lopen.
'Haha zware nacht gehad' zegt hij lachend. Ik kreun een keer en gooi een kussen naar zijn hoofd. 'Wacht even' zegt hij en loopt weg. Even later komt hij terug en gooit hij een pakje paracetamol naar me toe. Hij zet een glas water neer en gaat dan weer weg. Ik eet een paracetamol en neem een grote slok water.
'Link kom eens' word er vanaf beneden geschreeuwd. Waarom ik altijd? Is Milan of Don ook niet een keer goed. Ik kleed me snel aan, zet mijn muts op en loop naar beneden.
'Jouw beurt voor boodschappen' zegt Nikita en duwt en tas met lege flessen in mijn handen. Ik zucht en pak mijn portemonnee. Dan ga ik op weg naar de supermarkt.
Heoi
Neem dit deel met mijn rare gedachtes
Ja doei