'21'

171 21 3
                                    

Dit liedje hierboven is gewoon leuk. Ja idk ga het luisteren.

P.o.v Mira

Na een tijdje hier zitten rent er iemand in paniek de tuin in. Ja, de tuin is bijna groter dan het huis zelf. Hij draait zich om, maar als hij mij ziet rent hij weer verder. Ik heb geen idee wie het is, en ik heb hem nog nooit eerder gezien. Kort daarna komt Jeremy er achteraan rennen. O god nee.

'Enzo godverdomme kom hier' zegt Jeremy boos. De jongen rent langs me heen waarbij hij iets in mijn schoot. Ik leg snel mijn handen er op zodat Jeremy het niet ziet. Dan rent de jongen keihard het huis in, met Jeremy op zijn hielen.

Ik haal mijn handen weg en zie de telefoon van Jeremy. Snel ontgrendel ik hem en ga naar zijn contacten. Ik scrol langzaam naar beneden waarbij ik echt 4 personen met een hartje zie staan. En mijn naam en die van Romy had hij al aangepast.

Snel gooi ik iedereen in een Groepsapp en mij en Romy ook. Dan past valt mij op dat een van de meisjes Lot heet. Maar alle namen zijn afgekort dus kan ik hun volledige naam niet kan zien. Romy vraagt al wat dit is.

Room❤️: Jeremy wat is dit ik hoefde je niet meer te zien
Lot💗: Jer zijn dit weer vrienden van je..
Elii💕: wat is dit Cutie?
Jew🌸: Cutie?
Jew🌸: noem je mijn vriendje nou Cutie?
Lot💗: Jer is mijn vriendje?
U: hei meiden
U: ik ben Mira oftewel de ex van Jeremy omdat ik er gister achterkwam dat Jeremy vreemd ging met Romy
U: en toen vond ik jullie nummers via zijn telefoon en ik vond dat jullie de waarheid moesten weten
U: so alsjeblieft.. Jeremy gaat vreemd met jullie allemaal
U: fijne dag verder.

Ik druk op het uit knopje en sta op. De jongen rent naar me toe.

'Hey, ik ben Enzo' zegt hij. 'Hi, ik ben Mira' zeg ik met een glimlach. 'Wacht hoe ken jij Jeremy?' 'Ik ben zijn broertje, maar woon ergens anders want er was hier geen plek meer' vertelt hij. Ik knik. 'Wacht even, ik moet even iets afmaken.' Ik loop naar binnen waar Jeremy de trap af komt lopen met een schreeuwende Lotta achter hem aan.

'Hoe kon je Jer! Ik hield van je' zegt ze boos maar verdrietig. Dat besef ik pas dat die Lot, Lotta was. Ik kijk haar aan en laat de telefoon op de grond vallen. Ze loopt naar me toe. 'Mira, het spijt me' zegt ze. Ik schud mijn hoofd. 'Ik wist niet d-.' Voor ze haar zin af kan maken raakt mijn hand haar wang. En loop naar buiten en veeg de tranen van mijn gezicht.

Ik ga weer achter het huisje zitten. Dit is mijn eigen plekje en er komt nooit iemand omdat het echt tussen de bosjes zit.

'Mira!' Er loopt iemand naar me toe maar het boeit me vrij weinig. Diegene komt naast me zitten en slaat een arm om me heen. Ik kijk even op en zie dat het Enzo is. Ik haal zijn arm weg en sla mijn armen om mijn knieën. We zitten in stilte. Nou niet helemaal stil, je hoort mijn zachte gesnik. Ik had Jeremy nooit moeten vertrouwen toen hij in het begin zei: ik hou alleen van jou.

Dat was de meest domme fout die ik ooit heb gemaakt. Een van de Friesers vertrouwen. En ik heb het gevoel alsof ik dat zo weer ga doen.

-----
Even een wat korter deeltje.
Mijn inspiratie raakt een beetje op voor dit boek
Maar blijkbaar vinden mensen het leuk dus ga ik nog even door.
Ja doei

The 18 -FanFictie-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu