'10'

202 22 19
                                    

P.o.v Link

'Ja ja ik ga al' zegt Terra vanaf boven. Ik zit nog op de bank buiten en even later komt Terra naast me zitten. 'Sorry' zegt ze. 'Maakt niet uit' zeg ik. 'Maakt wel uit, ik gedroeg me als een bitch, en dat ben ik ook dus dan klopt het' zegt ze. 'Je bent geen bitch' zeg ik. Daarna is ze een tijdje stil. 'Oke' vraag ik. Ze knikt.
'Ik had gewoon niet met Kiearah moeten zoenen' zeg ik en kijk haar aan.
'Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt, dus doe dat ook. En laat je niet tegenhouden door mij, want ik ben niet je eigenaar ofzo..' ' Maar ik wil iets vragen' zeg ik. Ze kijkt me nu ook aan. 'Wil je mijn vriendin zijn' vraag ik. Er vormt een glimlach op haar gezicht en ze begint te stralen. 'Ja tuurlijk' zegt ze.

Daarna komen Harm en Selina naar buiten lopen, wat best raar is want ze zijn allebei doorweekt. Ik hoor een plons in het zwembad. Ik kijk even om het muurtje van de schuur heen en zie Selina en Harm samen in het zwembad liggen. 'Cute' fluistert Terra. 'Jij ja' lach ik. Ze begint te blozen. Lizzy komt naar buiten lopen. 'Zwembad party' schreeuwt ze en springt in het water. Ik kijk Terra even vragend aan. 'Waarom niet' lacht ze en staat op. Ze rent naar het zwembad en springt er dan ook in.

'Kom nou Link' zeurt ze. 'Nope' zeg ik. 'Alsjeblieft?' Ze trekt een pruillip. 'Nee' hou ik vol. 'Dan maar zo' zegt ze en pakt mijn voet vast. Ze trekt me het water in. Als ik weer boven kom begint ze te lachen. 'Wat nou?' 'Niks, je bent gewoon leuk' mompelt ze. 'Dat wist ik al' zeg ik. Lizzy begint uit het niets te lachen. 'Terra waar zit je' vraagt Lotta. 'Hier, in het zwembad.' Lotta en Sarah komen om de hoek. Lotta springt ook in het water, maar Sarah blijft aan de kant staan. 'Ik ga mooie niet zwemmen, joejoe' zegt ze en loopt weer weg. 'Wat is hier nou weer aan de hand' vraagt Milan. Hij komt ook de hoek om lopen. 'Zwembad Party' zegt Lizzy. 'Kom ook' zegt Terra. Ik kijk even opzij en zie Selina en Harm nog steeds aan elkaar vast zitten. 'Feestje' vraagt Jeremy. Hij staat ondertussen naast Milan, aan de rand van het zwembad. 'Kom nou maar gewoon het water in' zegt Terra. 'Oke' zegt Jer en springt het water in. Milan volgt. Ronald komt aanlopen. 'Dus niemand gaat in het zwembad en als er 1 keer geroepen word dat er een zwembad feestje is komt iedereen' lacht Selina.

Ronald zit samen met Sarah aan de rand van het zwembad. Danique en Kiearah zitten met hun voeten in het water te kijken naar de rest die plezier heeft. Ik kijk zelf ook terwijl Terra, Lotta, Harm, Selina, Nikita, Jeremy, Joost en Milan aan het volleyballen zijn. De rest zit allemaal binnen, want ze zijn saai. 'Kom Link doe ook mee' zegt Terra. 'Nee geen zin in' zeg ik.

Ze zwemt naar me toe. 'Alsjeblieft' vraagt ze. 'Gaan we weer dit doen' lach ik. Ze geeft me een kus op mijn wang. 'En nu dan?' Ik schud mijn hoofd. Ze zucht even en drukt dan haar lippen op de mijne. 'Zo ga je nu mee' lacht ze. 'Oke dan' zeg ik half lachend en zwem achter haar aan. 'Hier jij mag opslaan' zegt ze en geeft de bal aan mij.

We spelen nog een paar potjes en gaan dan maar uit het water. 'Ik ga douchen' mompelt Terra. 'Dat wou ik al doen' zeg ik. 'Er is nog een badkamer' zegt ze en rent de trap op. Ik loop de trap op en dan mijn slaapkamer in. Ik zoek even een paar droge kleren als Terra de kamer in komt. Ze geeft me een knuffel. 'Waarom dit nou weer' vraag ik. 'Geen idee, ik wou gewoon een knuffel.'

Hier 666 woorden voor Sarah
Ja dat was het wel..
Doei!

The 18 -FanFictie-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu