'20'

160 19 2
                                    

P.o.v Milan

Piep piep piep. Ik sla met 1 hand de wekker uit. Ik gooi de dekens van me af en sta op. Ik kleed me om en loop naar de badkamer. Ik doe wat gel in mijn haar en poets mijn tanden, daarna ga ik naar beneden.

'Milan, wat ga je doen? Het is zaterdag' vraagt Mira die op de bank zit. 'Wat doe jij hier' vraag ik. 'Het is 3 uur 's nachts' vraag ik. 'Kan ik ook aan jou vragen' zegt ze. 'Ik vroeg het eerder' zeg ik. 'Nee, ik vroeg het eerder' zegt Mira. 'Mijn vriendin vroeg of ik langs kon komen, ze is ziek en haar ouders zijn op vakantie' zeg ik.

'Veel plezier' zegt ze. Ik grinnik even. 'Doei' zeg ik loop naar buiten. Ze is veel te goedgelovig. Ik stap op mijn fiets en begin met fietsen. Als ik net buiten het dorp ben gooi ik mijn fiets op de grond en loop ik het terrein van mijn vriend Alex op.

Er is een feestje dus ik ging er even heen. En ja, alle feestjes waar ik heen ga beginnen rond 1 uur 's nachts, maar ik kon nou eenmaal niet eerder komen. De grote poort staat open en er klinkt harde muziek vanuit het veel te grote huis. Ik loop naar binnen en kijk even rond. Meteen komen Alex en Sander naar me toe.

'Hier' zegt Sander en duwt een fles alcohol in mijn hand. 'Kom, er zijn wat meiden uit Amerika' zegt Alex die weg loopt. Ik loop achter hem aan en neem een slok van het drinken. Bij het zwembad staan een paar meiden te praten met Alex. Ik meng me in het gesprek en zeg blijkbaar iets verkeerds want ik krijg ene hand in mijn gezicht. Yeah, geen goed idee dit.

P.o.v Mira

'Nee kom er aan schat. Doei' zegt Jeremy tegen zijn telefoon en hangt dan op. 'Schat?' Hij schrikt en kijkt me aan. 'Het is niet wat het lijkt' zegt hij snel. 'Als je dat zegt weet ik al genoeg' zeg ik en pak snel zijn telefoon uit zijn handen. 'Zo, het nichtje van Joost dus. Romy he? Wat zou ze er van vinden als ik haar eens bel' vraag ik en druk op bellen. Jeremy staat er verslagen bij.

'Hey Romy, met de vriendin van Jeremy.' zeg ik als Romy de telefoon opneemt. 'Wacht, gaat Jeremy nou vreemd. Ik ben zijn vriendin' zegt Romy. 'Hmm. Ja, sinds wanneer precies?' 'We zijn vandaag 3 maanden samen.' zeg ze. 'Ha, gek dat Jeremy en ik al 2 jaar samen zijn' zeg ik waarbij ik Jeremy even boos aankijk. 'Waar is Jeremy nu?' 'Hij staat hier recht voor me hoezo' vraag ik. 'Zeg hem maar dat hij nooit meer hoeft te komen en dat het uit is' zegt Romy. 'Oke, zal ik doen. Doei he' zeg ik en hang dan op.

Ik geef Jeremy zijn telefoon weer terug. 'Oja, ik moest van Romy zeggen dat je niet meer hoefde te komen en dat het uit is.' zeg ik. 'Het is uit Jeremy' zeg ik en loop boos naar buiten. Ik loop ver de tuin in en ga achter het tuinhuisje in het gras zitten en leun tegen de schutting aan. De tranen beginnen te stromen. No way dat ik ooit nog tegen hem ga praten.

Neem dit deeltje
Idk wat ik er van moet vinden
Vgm is de P.o.v van Mira wel Oke
Maar het eerste stuk echt raar en ja Idk
Oke doei

The 18 -FanFictie-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu