'14'

171 22 2
                                    

P.o.v Jeremy

'Word wakker' hoor ik en daarna voel ik een kussen in mijn gezicht. Ik mompel wat onverstaanbaars. Ik draai me om en zie Danique staan. 'Wat doe jij hier' vraag ik. 'We hebben je nodig, over 5 minuten in mijn kamer' zegt ze en gaat weer weg.

Ik sta verward op en kleed me aan. Ik kijk op de wekker en zie dat ik nog 2 minuten heb. Ik wil net mijn telefoon pakken als Kiearah binnen komt. 'Ja klaar, meekomen' zegt ze en pakt mijn arm. Ik loop rustig met haar mee. Ik weet dat ik sterker ben, maar ik doe wel gewoon wat ze willen. 'Zit' beveelt Danique en wijst maar een stoel. Ik ga rustig zitten ik heb toch niks beters te doen. Ja wel, het is maandag dus ik moet naar school.

'Dusss' zeg ik maar als niemand iets zegt. Dan valt me pas op dat Lizzy er niet is. 'Waar is Lizzy?' 'Ik ben hier' zegt ze en komt de kamer in lopen met een bakje. 'Wat is dat' vraag ik. 'Mond dicht' zegt Kiearah. 'Oke' zeg ik en sta op. Ik loop de kamer uit en tot mijn verbazing komen ze niet achter me aan. Oke mooi. Ik loop naar beneden waar een briefje ligt. 'Ga terug naar boven, het is belangrijk Jer' lees ik op. Oke top, ik ga wel weer naar boven.

'O je komt terug' zegt Lizzy. Ik haal mijn schouders op. 'Ik denk eigenlijk dat ik nog beneden sta.' 'Niet zo grappig doen Frieser' snauwt Danique me af. 'K dan niet' zeg ik en ga weer op de stoel zitten. 'Nou wat is er zo belangrijk?' 'Aangezien jij bij Jason in de klas zit, hebben we je nodig' zegt Danique. 'Oke.' 'Doe in' zegt Lizzy en geeft me een soort oordopje. Ik doe hem in mijn oor waarna ik een hele luide piep hoor en hem meteen weer uit doe. 'Sorry' zegt ze en drukt op een klein knopje aan de zijkant. 'Zo beter' zegt ze. Ik doe hem in. 'Ja dit is goed.'

'Nou en nu?' 'We kunnen nu dingen tegen je zeggen, en wij horen wat jij zegt dus doe wat we zeggen, je krijgt 10 euro' zegt Kiearah. Ik schud mijn hoofd. 'Ik wil 20' zeg ik. 'Oke ook goed' zucht Danique. 'Oke dan ga ik' zeg ik en loop weer weg. Wtf did just happen.

Ik loop naar beneden en maak snel wat eten. Ik kijk op de klok en zie dat ik nog 20 minuten heb voor de les begint, het enige probleem is. Ik moet 25 minuten fietsen. Ik ren naar mijn fiets en rij zo snel als ik kan naar school. Als ik op het schoolplein aankom gaat net de bel. Opschieten dus. Ik ren naar binnen, gooi snel mijn spullen in mijn kluisje en ren naar het goede lokaal. De leraar wil net de deur dicht doen maar ik ren nog snel naar binnen. Dan gaat de tweede bel. Ik ga snel zitten. 'Lekker op tijd' lacht Harm. 'Ja' hijg ik. 'Je hebt geluk dat de Danique me wakker maakte anders had ik me verslapen' hijg ik.

Als ik uitgehijgd ben begint Harm te praten. 'Hoezo maakte Danique jou wakker' vraagt hij. 'Ze hadden me nodig voor iets, maar ik weet niet precies waarvoor' zeg ik. 'Heren opletten' zegt de leraar. Ik kijk naar het bord waar hij wat aan het schrijven is. Opeens begint een van de meiden in mijn oor te praten waardoor ik me kapot schrik. Opeens kijkt iedereen me aan. 'Frieser ga er maar uit, ga maar een blauwe halen' zegt meneer. Ik zucht en sta dan op. Ik loop naar beneden toe. 'Ik moet een blauwe halen' zeg ik tegen de directie. 'Dat is al de derde Jeremy' zegt ze. 'Ja ik weet het' zucht ik. 'Goed, alsjeblieft ga maar in de kantine zitten' zegt ze en geeft me een blauw papier. Ik slenter naar de kantine en begin metabletica invullen van de brief.

'Doe je goed jer' klinkt de stem van Lizzy. 'Ja bedankt' zeg ik. Ik ga rustig verder met invullen. Waarom kan een dag nou niet gewoon normaal zijn...

Uitlegtijd met Terra
Een blauwe brief is een brief die je moet halen als je iets doet wat echt niet mag
En dan koet je die gaan invullen blablabla..
Als je 6 of 7 van die brieven hebt word je geschorst..
Ja dat was de beste uitleg ooit
Even een party want ik heb voor het eerst in 3 weken weer al mijn boeken die ik nu schrijf ge-update. Whoop Whoop
En deze tekst is veel te lang dus ja
Doei!

The 18 -FanFictie-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu