P.o.v Selina
'Nikita' schreeuw ik door het huis. Het is weer eens zo ver, ze heeft mijn telefoon. Al voor de tweede keer deze week. 'Beter kom je hier' roept ze terug. Ik zucht en loop dan toch maar naar beneden. 'Ik zit hier sukkel' roept ze vanaf boven. Ja tuurlijk. Ik loop weer naar boven waar ze me de badkamer in duwt. Ik probeer niet eens meer om naar buiten te komen want ik weet toch dat ze de deur dicht houd.
'O jij ook hier' lacht Harm achter me. Ik draai me om. 'Ja, Nikita heeft mijn telefoon weer' zeg ik. Het is even awkward stil dus probeer ik de deur weer open te krijgen. 'Gaat je niet lukken' zegt Harm. Ik zucht. 'Je hebt gelijk' mompel ik en geef dan toch maar op. Ik ga op de rand van het bad zitten en Harm komt naast me zitten. 'Nou, dit gaat nog lang duren' mompel ik. 'Jep' zegt Harm.
'Het is warm hier' zucht ik na een tijdje. 'Nou daar staat een douche' zegt Harm. 'Mooi niet' zeg ik. 'Why not' vraagt hij lachend. 'Euhm, even denken.. Oja jij staat hier' zeg ik. Hij begint te lachen. 'Nou dan ga ik wel' lacht hij. 'Yeah sure' lach ik. 'Oke, nu ga ik het doen ook' zegt hij. Ik kijk even lachend naar de grond, maar als ik weer opkijk heeft Harm zijn shirt al uitgetrokken. Ik kan mijn ogen maar niet van hem af krijgen, hoe erg ik het ook probeer. 'Bevalt het uitzicht' lacht hij. Ik voel dat ik rood word en kijk maar weer naar de grond.
Ik hoor de douche aan gaan, en ik kijk toch even op. Harm is toch zo aardig geweest om zijn broek aan te houden. 'Nou kom je nog' vraagt hij en steekt zijn hand uit. 'Ik ga mooi niet mijn shirt uit doen' zeg ik. 'Nee hoeft ook niet' zegt hij. Ik pak twijfelend zijn hand vast. Hij trekt me overeind en de onder de douche. Het water is koud, maar wel lekker. 'Dit is beter dan het zwembad' lach ik. Harm lacht ook. Nu merk ik pas dat Harm mijn hand nog steeds vastheeft en dat ik bijna tegen hem aan sta. Gewoon omdat de douche zo klein is. Alsof hij mijn gedachten kan lezen trekt hij mij dichter tegen zich aan. Ik kijk even omhoog, want Harm is groter. Voordat ik het door heb zoent hij me.
'Ja hier kan ik wel aan wennen' zeg ik als hij zijn lippen van die van mij afhaalt. Hij lacht even en zoent me weer. 'Zo, nu dat geregeld is, je telefoon ligt al de hele tijd op je kamer' zegt Nikita en loopt de badkamer weer uit. Ik schud even mijn hoofd en kijk dan weer naar Harm. 'Kijk, dit is wat anders dan in de stromende regen zoenen, maar toch ook wel goed' vraagt hij. Ik lach even. 'Gek' zeg ik en zoen hem weer. Ik hoor voetstappen de badkamer in komen en kijk opzij. Ik zie Jeremy staan. 'Zo, nou al onder de douche' grapt hij. Ik kijk hem aan met een shut-the-fuck-up blik, en volgens mij doet Harm dat ook. 'Oke ik ga al' zegt hij en loopt weer weg.
'Kom wij gaan even zwemmen' zegt Harm. 'Ahh, ik sta hier best wel goed' zeg ik. 'Wedden dat je beter ligt in het zwembad' zegt Harm. 'Nee, ik blijf hier wel staan' zeg ik. 'Oke dan.' Harm pakt me bij mijn knieholtes en onder mijn schouders vast en tilt me op. 'Dan maar zo' lacht hij. 'Jeeer' schreeuwt Harm. Jeremy steekt zijn hoofd om de hoek. 'Doe even de douche uit' zegt hij en loopt dan, met mij in zijn armen beneden. Hij loopt door naar het zwembad en gooit me er dan in. Lachend kom ik boven water. Zelf klimt hij ook het zwembad in. Ik ga op mijn rug zwemmen en zie Nikita uit het raam kijken. Ze zwaait even als ze mij ziet en kort daarna word ik meegetrokken door Harm. Hij leunt tegen de rand van het zwembad. 'Selina? Wil je mijn vriendin zijn?' 'Nee' zeg ik heel droog. 'O, maar' zegt Harm heel teleurgesteld. 'Tuurlijk wel, gekkie' zegbik en geef hem een kus. Al snel veranderd dat in een zoen. 'Zwembad Partyyyyy' schreeuwt iemand en kort daarna springen er heel veel mensen in het zwembad. 'Waren we maar onder de douche blijven staan' lach ik. 'Gek' lacht Harm en geeft me nog een kus. Damn, ik hou van deze jongen.
Nou neem dit deel,
Sorry dat er gisteren geen deel was, ik moest een boekbespreking maken
selina_hood blij?
Oke ja
Doei