P.o.v Selina
'FUCK OFF' klinkt er uit de kamer van Ronald en Pascall. Ik zit rustig op mijn bed een beetje te luisteren naar hun gesprek. Na een tijdje is het stil en zie ik Pascall langs stormen. Ik heb de kamer naast de trap, dus ik zie iedereen langs lopen vanaf mijn bed.
Ik voel mijn telefoon trillen en pak hem snel. Een berichtje van Harm. Ik ontgrendel mijn telefoon en lees het bericht.
Harm😇💕: kun je beneden komen?
Ik: sureIk leg mijn telefoon op het bed en sta op. Ik ren naar beneden en zie Harm buiten in de tuin staan. Hij is aan het praten met Joost, Link en Jeremy. Ik loop naar buiten.
'Hey' zeg ik en ga bij de jongens staan. 'Hey' zegt Harm terug. Ik kijk hem vragend aan, en hij pakt mijn hand vast. 'Kom we gaan' zegt hij en loopt, met mijn hand nog vast, weg. Ik loop snel met hem mee.
'Waar gaan we heen' vraag ik als we de tuin uit lopen. 'Geheim' antwoord hij. 'O come on' zeg ik lachend. Na een tijdje lopen zijn we in het centrum van de stad. Harm trekt me mee een gebouw in.
'Weer je zelf waar we zijn' vraag ik lachend. Hij knikt. 'Tuurlijk, anders nam ik je toch niet mee' zegt hij en loopt de trap op. Als we helemaal boven zijn, staat Harm stil. Hij legt zijn handen op mijn ogen. Hij loopt voorzichtig naar voren en ik hoor dat er een deur opengaat.
'Ogen dicht houden oke' zegt Harm. 'Oke' antwoord ik en doe mijn ogen dicht. Hij haalt zijn handen weg, en ik hoor aan zijn voetstappen dat hij ergens anders heen loopt. 'Oke open je ogen maar' zegt hij. Ik doe langzaam mijn ogen open.
We staan op het dak van een gebouw. Voor me staat een tafeltje met 2 stoelen. Op de tafel staat een kaarsje die zachtjes brand. Harm staat er naast. 'En' vraagt hij. 'Wat vind je er van?' Ik loop naar hem toe. 'Het is geweldig' antwoord ik en geef hem een kus.
Harm schuift een stoel naar achter en ik ga zitten. Dan schuift hij mijn stoel aan en gaat zelf ook zitten. 'Waar-.' 'Sssst. Geen vragen' zegt hij. Ik lach even. Harm is te cute.
'Wauw' zeg ik, kijkend naar de ondergaande zon. Vanaf dit gebouw kan je de zonsondergang goed zien. Harm slaat een arm om me heen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Het is zo mooi' zeg ik. 'Mooi uitzicht voor een mooi meisje' zegt Harm, en drukt een kus op mijn hoofd.
'Ik snap het niet' zeg ik na een tijdje. Het is ondertussen al donker, maar we zitten hier het zelfde. 'Wat niet?' 'Waarom je dit voor me doet' zeg ik. 'Omdat ik van je houd.' zegt Harm. Ik glimlach. 'En je bent het liefste meisje dat ik ooit heb ontmoet' vertelt hij er achter aan.
'Kom, ik heb nog iets' zegt Harm en staat op. Hij helpt me overeind en we lopen naar de andere kant van het gebouw, waar je de volle maan kan zien. Hij laat mijn hand los. 'Ben zo terug' zegt hij en loopt ergens heen. Ik blijf kijken naar de maan en de sterren. Opeens hoor ik muziek en dan komt Harm weer terug. Hij slaat zijn armen om mijn middel. Ik leg mijn armen in zijn nek en hij begint te schuifelen.
'Harm.' 'Sshhh' zegt hij. Het is stil. Je hoort alleen de zachte muziek en een paar vogels. 'Ik blijf voor altijd bij je. Ik laat je nooit meer gaan' zegt Harm zacht. 'Ik hou van je' zegt hij en zoent me. Damn, ik hou van deze jongen. Hij laat me speciaal voelen. Ja dit klinkt als een typisch romantiek verhaal, maar geloof me als ik dit meen. Ik wil hem niet meer kwijt.
'Waar denk je aan' vraagt Harm. 'Aan hoeveel ik van je houd' zeg ik. Hij lacht even naar me. Hij tilt me op en zoent me nog een keer. 'Ik denk dat we weer moeten gaan' zegt Harm als hij me los laat. Ik lach even. 'Ik wil nog niet weg' mompel ik. Harm tilt me op zijn rug. 'Dan neem ik je wel mee' zegt hij en loopt naar de trap. Hij gaat naar beneden en langzaam loopt hij, met mij op zijn rug, naar huis.
Vlak voor het huis zet Harm me weer op de grond. We lopen het huis in. Er is niemand meer. Logisch, het is al bijna 1 uur. Ik ren de trap op, en Harm komt achter me aan. 'Bedankt' zeg ik en druk een kus op zijn wang. Dan ga ik mijn kamer in. Zacht doe ik de deur dicht om Mira en Kiearah niet wakker te maken. Ik kleed me om en ga ik bed liggen. Ik denk nog even terug aan deze avond en val dan in slaap.
-----
En mijn inspiratie is back..
Hier Selina..
Ga even het liedje luisteren want daar was het op geïnspireerd.
Ja doei