'27'

102 16 7
                                    

P.o.v Terra

We zitten nog steeds gezellig buiten. Nog 10 minuten te gaan. Ik praat met Link over van alles en nog wat tot mijn naam word geroepen. Ik kijk op en zie Erica staan. 'Er is iemand voor je' zegt ze. Ik knik en sta op. Britt komt de tuin in lopen.

'Britt' zeg ik blij en geef haar een knuffel. 'Wat kom je doen' vraag ik als ik haar weer loslaat. 'Jij en Harm moeten je spullen pakken' zegt ze vrolijk. Ik kijk haar verbaast aan. 'Tante Rita heeft er voor gezorgd dat jullie hier weg kunnen' zegt ze nog vrolijker dan net. 'WAT?' 'Ja leuk toch' zegt ze met een big smile op haar gezicht.

Ik weet even niet wat ik moet zeggen. 'Britt? Wat is er' vraagt Harm. Ik merk dat iedereen stil is geworden. 'Tante Rita adopteert ons' zeg ik. 'Wacht nee dat kan niet' zegt Sarah die naar ons toe rent. Ik bijt op mijn lip.

'Wacht even, jullie gaan 2 weken mee op vakantie, daarna mag ze besluiten of ze jullie wil adopteren' zegt Erica. Ik zucht opgelucht. 'Maar wanneer gaan we weg' vraagt Harm. 'Vanmiddag' antwoord Britt. Ik zicht nog eens, maar deze keer niet uit opluchting. 'Nou hup pak jullie spullen' zegt Erica. Ik ren naar binnen terwijl ik Sarah met me mee trek. Ik ga onze kamer in en ga op mijn bed zitten.

'Nou, waar wacht je op? Je mag op vakantie' zegt Sarah die een grote tas naar me toe gooit. 'Saar, ik weet zeker dat ze me gaat adopteren. Ik ga je nooit meer zien' zeg ik. Haar gezicht betrekt. 'Kut' mompelt ze. 'Wacht even. Ben zo terug' zegt Sarah en rent naar beneden. Even later komt ze weer terug. Ondertussen ben ik maar vast begonnen met spullen in de tas pakken.

'Ik heb gevraagd of je nog kan kiezen of je geadopteerd word of niet' zegt Sarah. 'Dat kan dus niet' zegt ze daarna. 'Ik regel het wel.. denk ik' zeg ik zacht. Er word op de deur geklopt. 'Wie is daar' vraag ik. 'Link' klinkt er van de andere kant. 'Nu even niet Link' antwoord Sarah voor ik iets kan zeggen.  'Oke..'

'Jij gaat je spullen inpakken.. En een leuke tijd hebben. Dit is je enige kans op vakantie en je gaat hem niet laten verpesten door ons. Oke?' Ik knik. 'Oke' zeg ik en gooi nog wat in de tas. Als ik eindelijk alles heb ingepakt doe ik de tas dicht. 'Lets go' zegt Sarah. Ik lach even. Ik loop met mijn tas naar beneden waar ik hem in de gang neer zet.

'Nou, neem afscheid dan kunnen jullie gaan' zegt Erica. 'Oke' mompel ik en loop naar buiten waar bijna iedereen nog zit. Lotta, Mira en Nikita staan op en lopen naar me toe. 'Harm heeft het al verteld' zegt Lotta. Ik geef ze een voor een een knuffel. Ik veeg even een traan van mijn gezicht. 'Veel plezier' zegt Nikita. 'Dankje' mompel ik. Ik loop naar de voordeur waar Harm met Jeremy, Joost en Link staat te praten. Link ziet me aan komen lopen en geeft me een knuffel. 'Ik ga je missen' zegt Link. 'Ik jou ook' zeg ik zacht. Hij laat me los en geeft me een kus. 'Veel plezier' zegt hij. Ik glimlach even naar hem.

Ik draai me om naar Sarah. Ook zij krijgt een knuffel. 'Onthoud wat ik heb gezegd' zegt ze. Ik knik. 'Zal ik doen' zeg ik. Ik laat haar los. 'Ja opschieten we moeten gaan' zegt Harm. 'Doei' zeg ik en loop de deur uit. Ik zwaai nog even en loop dan achter Britt aan. Op weg naar tante Rita, op weg naar een nieuwe plek.

------
Sorry dat er geen delen zijn geweest
Ik was op vakantie en natuurlijk moet op de dag dat we thuis zijn de iPad kapot gaan..
En daar stonden alle delen op
En ze zijn allemaal gesynchroniseerd behalve deze natuurlijk..
Maar de iPad doet het weer so er komen vandaag een stuk of 4 delen online
Ja doei

The 18 -FanFictie-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu