P.o.v Link
Terra mompelt wat onverstaanbaars. Het enige wat ik er uit kon verstaan is de naam van Harm. 'Wat?' 'Harm is mijn broer' zegt ze zacht, maar net hard genoeg dat ik het kan verstaan.
'Wow wow wow wow wow wat' zegt een verbaasde stem. Jeremy komt de hoek om lopen. 'Harm is je broer!?' Terra knikt. 'Ik haatte hem al voor hij dit vertelde maar vanmorgen kon ik het gewoon niet meer uithouden met hem' zegt ze. Ze opent haar kluisje. 'Nou kom we gaan' zegt ze en smijt haar kluisje weer dicht. We lopen met zijn drieën naar buiten en pakken onze fiets.
Terra is de hele weg al stil en laat af en toe met haar rechterhand het stuur los om haar haar uit haar gezicht te vegen. (Te veel haar in 1 zin? Ja Oke). Jeremy is naast me een heel verhaal aan het vertellen maar ik luister niet echt. Ik zeg af en toe een keer ja zodat het lijkt of ik nog luister. 'Link, luister je?' Ik kijk hem aan. 'Euh, ja' zeg ik. 'Waar ging het over' vraagt Jeremy. 'Je broertje' zeg ik, dat heb ik meegekregen. Hij knikt even. 'Maar hij vroeg dus..'
Ik zet mijn fiets naast die van Terra en loop achter haar aan naar binnen. 'Terra kan ik even met je praten' vraagt Harm. 'Wat denk je nou zelf? Fuck off' zegt ze en loopt naar boven. Ik loop ook naar boven. Terra zit op mijn bed te praten met Joost. Ze kijkt me even aan, glimlacht en praat dan weer verder met Joost. Ik loop de kamer in en ga naast Terra zitten. 'Wat kom jij doen' vraagt Joost. 'Zitten' antwoord ik. 'En waarom hier?' 'Niet omdat het moet, maar omdat het kan' zeg ik. Terra lacht even. 'Wat lach je nou' vraagt Joost. 'O niks, maar ik ga maar eens mijn huiswerk maken' zegt ze en staat op. 'Sinds wanneer maak jij je huiswerk?' 'Euhm, niet' zegt ze en loopt de kamer uit. We kijken haar verbaast na. 'Oke' zegt Joost.
'Waar ging het eigenlijk over ' vraag ik aan Joost. Ik druk mijn telefoon uit en kijk hem aan. 'Oh niks, gewoon dingen' antwoord hij. Ik knik even, ookal geloof ik hem niet. 'Hey, Joost heb je al met Terra gepra.. Oh laat maar ik heb niks gezegd doei' zegt Milan die de kamer in loopt, maar ook meteen weer weg ging.
'Yeah sure, dingen' zeg ik en loop de kamer uit. Don komt naar beneden rennen. 'Hier' zegt hij en geeft mijn telefoon. Ik word dus gebeld en neem op. 'Hey Linkie' klinkt er door de speaker. 'Waar ben je? Ik heb al 2 jaar niet meer gezien' klinkt haar schelle stem door de speakers. 'Hey Fleur. Ik Euh, ik was je nummer kwijt' zeg ik. 'Link schatje, kun je naar het bankje komen?' Ja, fleur is mijn ex die denkt dat we nog iets hebben. Echt geweldig, NOT. 'Ja, ik kom er zo aan' zeg ik zuchtend. Ik moet wel. 'Tot zo liefje' zegt ze. 'Doei' zeg ik en hang op.
'Wie was dat' vraagt Terra. 'Niemand' antwoord ik en pak mijn jas. 'Waar ga je heen?' 'Een vriend van me' antwoord ik en pak de sleutels uit het kastje. 'Doei' zeg ik en geef Terra een kus. 'Veel plezier' zegt ze twijfelend. Ik loop de deur uit en pak mijn fiets. Ik stap op en fiets naar het bankje waar we altijd afspraken. Ze staat er al te wachten dus ik zet mijn fiets neer. Ik loop verder.
'Hey Linkie' zegt ze en geeft een kus op mijn wang. 'Fleur, we zijn niet meer samen' zeg ik en duw haar aan de kant. 'Ow niet?' 'Je hebt het zelf uitgemaakt' zeg ik. 'Ow was jij dat, ik dacht dat dat Francis was' zegt ze. 'Dus, ik was een van de 5 jongens' zeg ik. 'Euh nee hoor' zegt ze met een nep glimlach. 'Ik heb een vriendin dus beter laat je me met rust' zeg ik. 'Ja, beter ga je dat doen' zegt Terra die tevoorschijn komt van achter de bosjes. 'En wie ben jij' vraagt Fleur. 'De vriendin van Link, dus beter ga je hem met rust laten' antwoord Terra. 'Tssss' zegt Fleur. 'So, dus link is een player? 2 tegelijk, oen wacht ik had iets gehoord over Kiearah?' 'Bek houden jij' zegt Terra. Ze loopt naar haar toe. 'Hmm, en als ik dat nou niet doe?' Terra heft haar hand op en slaat vol tegen de wang van Fleur. 'Kom Link, we gaan' zegt ze en trekt me mee. Als we bijna bij mijn fiets zijn staat Terra stil.
'Wat dacht je nou?' Ze klinkt echt boos. 'Dus jij denkt, he laat ik zeggen dat ik naar een vriend ga maar ik ga naar mijn gestoorde ex' schreeuwt ze. 'Anders had je me niet laten gaan, ik moest dit een afmaken anders bleef ze maar bellen' zeg ik. 'Dan had je het toch gewoon kunnen zeggen' zegt ze nog geïrriteerd. 'Dus jij had het goed gevonden als ik had gezegd dat ik naar mijn gestoorde ex' vraag ik. 'Nee tuurlijk niet!' 'Terra ik deed dit om zo veel ruzies te voorkomen! Als ze maar bleef bellen werd je ook boos' zeg ik. 'Maar ik ben nu ook boos' zegt ze. 'Ik deed dit voor jou oke' zeg ik. 'Sure' zegt ze. Dan voel ik een hand in mijn gezicht. Daarna 2 lippen op die van mij.
'Ik houd van je Link' zegt ze zacht. 'Ik ook van jou.'
Whoop nieuw deeltje
Ja neen het
Doei