'1'

604 37 14
                                    

P.o.v Link

'Goeiemorgen Link' hoor ik. 'Hoi' mompel ik en probeer normaal rechtop te lopen. Ik ben nog veel te moe om weg te gaan. Ik loop door naar de keuken van het veel te grote gebouw. Moet ik me nog voorstellen of? Nah i dont think so.. Ik Pak een boterham en doe er wat kaas op. 'Ready Link?' 'Nee.' 'Why not' vraagt Lotta die vrolijk binnen komt huppelen. 'Omdat ik vroeg op moest staan' antwoord ik en neem nog een hap van mijn brood. 'Selina kom terug' roept Nikita. Selina komt langsrennen met de telefoon van Nikita. Ze geeft hem aan mij. Ik kijk even maar meteen word de telefoon weer afgepakt door een Nikita die zo te zien net wakker is. 'You can't wake up, this is not a dream' zingt Terra mee met haar muziek die wij niet kunnen horen omdat ze oortjes in heeft. Dat doet ze nou altijd, dus we zijn het wel gewend. 'Terra hou je mond eens, dit is niet echt goed wakker worden' moppert Harm die ook beneden komt. 'Jij word nooit goed wakker volgens mij' zegt Terra. Die 2 hebben echt altijd ruzie, waarom weet ik niet maar het is echt niet gezond. Ik kauw op het laatste stukje brood als Terra eindelijk heeft besloten om te stoppen met zingen. 'Ja eindelijk klaar met dat katten gezang?' 'Jij bent gewoon een kat.' 'Nee Lotta is een kat' zegt Sarah die naar binnen komt. 'Waar kom jij vandaan?' 'Buiten.' Ze gaat op de bank zitten. 'Ik ben er' zegt Mira die de kamer in komt rennen. 'Je bent niet de laatste dus dan is het goed' zegt Nikita. Dan komen er opeens heel veel mensen tegelijk van de trap af stormen. Lotta schud lachend haar hoofd. Jeremy, Joost, Don, Milan, Duncan, Ronald en Pascall de kamer in. 'Waar zijn de andere meiden' vraagt Ronald die meteen naar Sarah toe loopt. Sinds ik hier kwam zijn die al samen.. 'Shit! ik moet weg' roept Nikita ineens. Ik kijk op de klok en zie dat ik nog een uur heb. 'Waarom zijn wij zo vroeg opgstaan' vraag ik aan Terra. Ze haalt haar schouders op. 'Doei' roept Harm nog. Nu is letterlijk de helft verdwenen. Terra en Lotta luisteren samen naar de muziek. Joost en ik zitten hier maar een beetje niks te doen. Kiearah, Lizzy en Danique heb ik nog niet gezien dus die slapen vast nog en Duncan en Ronald staan ergens in de keuken. 'My friends don't walk they run! Skinny dipping rabbit holes for fun! popping popping balloons with guns! Getting high of helium' schreeuwen Lotta en Terra tegelijk. 'Schreeuw eens niet zo' schreeuwt Danique van boven. Ze kijken elkaar even aan en rennen dan naar boven waar ik ze nog harder hoor schreeuwen. 'we zitten hier met een stel gekke mensen' lacht Ronald. 'Jij bent er en van' zegt Joost.

'Are you insane like me, been in pain like me? bought a hundred dollar bottle of champagne like me? Just to poor that motherfucker down the drain like me? Would you use your dollar bill to dry the stain like me? Are you high enough without the mary Jane like me? Do you tear yourself apart to entertain like me? Do the people whisper bout you in the train like me? Saying that you shouldn't waste your pretty face like me?' zingen Lotta en Terra onderweg naar school. Soms ben ik echt blij om op school te zijn. Even af van deze zingende kinderen. Jammer dat ik nog bij Lotta in de klas zit. 'Welke les hebben we zo?' 'Wiskundeee' schreeuwt Terra. Ja ze is gek, maar wel leuk gek. 'Ik vroeg het toch niet aan jou' schreeuw ik terug. 'Engels' antwoord Joost.

Ja ik heb niks te zeggen
Doei!

The 18 -FanFictie-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu