Aku cuba mencerna balik kata-kata Ya.
"Ok...ibu nak wat kenduri..then...ibu jemput semua orang including Family Naufal.Naufal?!"aku terjerit kecil.
Tok..
Tok..
Tok.."Masuk arh!!"
"Kak...Ibu kata kenduri tak jadi.Selamatlah kau kan kak..."Alya membuat muka.Budak ni memang nak kena.
"Kau tipu kan..!!!"Alya segera berlari.Aku dah hangus sangat dengan perangai Alya.
Aku meneruskan berchatting ngan kawan burung hantu aku.Dah pukul sepoloh pun tak tidur.Dey sahabat,esok ada majlis ok.Jangan nanti waktu majlis semua tertidur.Yang problemnya akulah.Kena agih-agihkan maklumat.Dasar paus betullah kengkawan aku ni.Mintak kaki gamaknya.
KhaiWan
Aku rasa kan ada orang tu kan..makin hari makin femes.Yelah...si Danish...apa ntah tu...mintak no tepon.Sis..aku tumpang mengejek..Me
Kau memang dah muak makan nasi eah.Nak makan kaki aku pulak ke??😤😤AnakLalat
Hahaha...Janganlah marah...nanti muka tua.Tona tak sekata.Kulit gelap...Hidung jatuh...tak de sape nak..💩💩Me
Kau dah lima belas tahun kan hidup??Kau nak tak sepanjang seumur hidup kau,aku cacatkan anggota badan kau...nak tak??Kau buat iklan Fair and Lovely eah??💔💔HancussIrDa
Mak aih..gila kejam...Hahahha..Me
Look..disebabkan lembu rupa kambing ni...Irene macam ni.Irene,kau tertelan sup misteri ke??Ashap
Hahaha...sikit-sikit sentap.Alaa...apa salahnya Irene berubah 360 darjah..Syafiq tetap tangkap cintan.AnakLalat
Kau still rasa kan denyutan nadi kau??So,esok pagi check.Takut tak berdenyut plak...Me
Sepp!!✋✋AnakLalat
Sepp👊👊NayUan
Senyaplah Tambi!!!Memekak jer.Nak tido pon tak...leh...silent...Aku pantas menutup aplikasi Whatsapp.Kalau Elly dah marah maknanya dia marah.Huhuhu..tak nak tengok muka bengis dia.Mahu setahun aku tak kentut.Anak gajah lalu pun terus jadi tikus.Seram nak mati...
Aku ketawa terbahak-bahak tatkala teringatkan wajah kecut Khairul bila Nayli pandang dia semacam.Habis lari mamat tu lintang pukang.Aku memejamkan mata sambil memeluk Spongebob.Berangan kalau-kalau dapat jumpa anak Shah Rukh Khan.Test aku tinggi tau.
Lampu bilik aku tutup dengan menggunakan remote.Kini yang menerangi bilikku hanya lampu larva bewarna biru.Aku memang suka kaler biru.Ingat lagi waktu nak pilih warna baju raya.Habis catalog Ibu lunyai.
Aku memejamkan mata.Aku terlelap.Spongebob di tangan aku peluk erat.Haihlah...bila lah Shah Rukh Khan nak pinang aku untuk anak dia...(sis...merapu...sis memang tangkap cinta lah dengan Anak SRK.Hensem gila kau!!😘😘sis gatal!!!)
YOU ARE READING
AWAK SAYANG SAYA TAK?(C.A.P.A RE-NEW)✔
Novela JuvenilKisah si comel Fie..Yang kejar cinta crush dia.. Disebalik kebahagiaan yang memekar..Muncul racun perosak yang melayukan kebahagiaan tersebut... Bolehke seketul Fie ni..Menggapai cinta Naufal dan terus bahagia?Tanpa ada derita? Nak tau?Bacalah...