Jalan yang sama dilaluinya lagi.Keluhan-keluhan demi keluhan keluar daripada mulutnya.Dia masih berharap yang satu keajaiban akan berlaku.
"Mana?!Sayang kat mana?!Dah lama abang tunggu sayang ni"Naufal menghentak stereng keretanya.Matanya penat mengeluarkan air mata.Dah lima bulan Fie hilang.
"Abang mintak maaf!!!"jeritnya.Air matanya menitis lagi.Kali ini lebih lebat bila dia terfikirkan kalau dia tak buat macam tu mesti dia bahagia dengan Fie.Dengan seorang anak.Kini hidupnya kosong.Kosong.Sangat.
"Kalaulah abang ada kuasa untuk putarkan masa..Abang takkan buat macam tu kat sayang"kata Naufal.Sedih.Itu yang dia rasa sekarang.
"Angah dah lah tu..Bukan semua yang kita nak akan dapat"nasihat Naufi.
"Aku sayang dia!Aku sayang PUTRI SAFFIEYATUL HAWANIEZ!!!!!!Aku sayang dia,Afi"tangisan Naufal memenuhi segenap ruang di dalam kereta.
"Aku tak dapat nak pegang anak aku...Aku tak dapat nak cium dia..Ni semua salah aku..Salah aku"Naufal menghamburkan semua tangisannya.
"Aku penat dengan semua ni"kata Naufal dalam nada serius.Naufi agak terkejut.Takkanlah dia nak mengalah sebelum berjaya kan?
"Aku penat...aku penat nak tunggu dia..aku penat..sekarang ni,aku nekad.Aku akan berhenti cari dia"kata Naufal tega.Sekaligus membuatkan Naufi yang berada di sebelahnya tersentak.Penat?!Dia dah kenapa?!
"Angah!Kau masih sedar kan?!Angah..Akak Fie tu still isteri kau yang sah!Apa kau cakap ni?!Penat?!Apa selama ni?!Kau sayangkan dia separuh mati!Takkan kau nak give up macam tu jer!"marah Naufai.Dia pulak yang naik angin.Bro,tak gentle kot.Baru lima bulan cari dah give up.Lima bulan!Bukannya lima tahun!
"Kau diam!!!!!!Kau tak faham!Aku penat menangis kau tau tak.Aku penat hidup macam ni.Kosong!Hidup aku kosong!Kau takkan faham!"tengking Naufal.Naufi hanya mampu bersabar.Kang tak pasal-pasal ada yang kena hempuk dengan kereta.
"Suka hati kau...tapi aku tak tau kalau sampai kak Fie tawar hati.Kalau aku jadi kak Fie aku dah lama mintak cerai."kata Naufi sebelum keluar daripada kereta.
Cerai?Betul jugak.Kalau Fie mintak cerai macam mana.Dahlah apa yang dia buat kesalahan yanag berat.
Dia buntu.
****
Aku menyelongkar semua barang di dalam beg.Macam manalah aku boleh lupa bawak kunci rumah ni?Adoiai Fie!Kau ni pelupa sungguh.Anakku yang berada di dalam stroller diambil.Mana pulak 'penunggu' kat rumah ni?
"Eh,Fie?"
***
Naufal pov's
Aku rindu dia.Rindu sangat.Macam dah bertahun tak jumpa.Cerai.Aku takut benda tu berlaku lagi.Aku tak suka.
"Kenapa Fie buat abang tertunggu?Kenapa sayang"aku mengeluh bersendirian di balkoni.Aku penat asyik cari dia.Aku akui makin kurang rasa sayang aku pada dia.Tapi,sikit jer.Sikit macam kuman
Yelah tu kau...sikit.Ntah2 dah banyak~author
Author jangan macam tu...Saya....belasah sis baru tau~Naufal
Well...a man is a man.Nothing can change them.Even,a good woman deserve them..but..believe me that they don't deserve the good woman..~Author*sambil jeling ke arah laptop*
Bukan semua~Qhad*smirk kat author*
Ok2...tak semua...I just said it Fiqhad Ashraff...~Author
Ok..you put the blame on me?!Like seriously?!Ok..here..I just want to tell you that...AKU BENCI AUTHOR SEPUPU SHINCHAN NI!!!!!!!~Naufal
Watda!!!ME TOO!!!~author*menangis*
Aiyorkk...tak taiyorkk...Pandai2lah kau pujuk author..ko ingat..author merajuk no gaji..no SAMH...kau nak jumpa Fie kan?~Shad
Author ni..senang nak pujuk..hanya
KEPADA SEMUA READERS CRUSH AKU PEMBENCI AKU...SAYA TENGKU NAUFAL HAKIMI YANG KORANG SAYANG DAN RINDU..MERAYU KAT KORANG..VOTE CITER NI...THEN PALING PENTING..PROMOTE KAN NOVEL NI KAT SEMUA ORANG UNTUK AUTHOR KITA YANG COMEL NI*BUAT MUKA*..
KALAU READERS SEMUA BUAT...AUTHOR NI AKAN BUAT SATU CERITA BERDASARKAN NAMA YANG VOTE DAN PROMOTE..PASTKAN SORANG YANG CEPAT...DAN KORANG AKU AKAN BAGI KORANG A BEAUTIFUL FLYING KISS AND WINK.
PLEASE...I AM BEGGING YOU!
😊😊😊😊😘😉~NaufalAku still merajuk~author*blah dan pergi baling bantal kat kamera and gigit jari kaki kerana terlampau stress nak mati*
AUTHOR!!!!!~Semua pelakon exept Fie*kejar aurhor yang dah kena sawan🐗*
SELAMAT TINGGAL DARIPADA KAMI SEMUA..SILA BACA SAMBUNGAN CERITA INI!!!!!~semua
Author!!!!~semua
Jangan lupa sokong geng Chaeshin...selamanya~Author*meroyan balik dan terjun bangunan..tak mati terjun balik*
Bye!!!
Author Char..mengundur diri...sayang korang
Ps...jgn buang novel ni lagi..sbb ad byk author nK citer ni
YOU ARE READING
AWAK SAYANG SAYA TAK?(C.A.P.A RE-NEW)✔
Genç KurguKisah si comel Fie..Yang kejar cinta crush dia.. Disebalik kebahagiaan yang memekar..Muncul racun perosak yang melayukan kebahagiaan tersebut... Bolehke seketul Fie ni..Menggapai cinta Naufal dan terus bahagia?Tanpa ada derita? Nak tau?Bacalah...