Visszafogott nyögésekkel néztem Taehyung alakját a vízben. Vizes haját az ujjaival hátra szántotta, mire nekem be kellett harapnom a számat. Megnyalta az ajkait és rám mosolygott, amikor látta a reakciómat. Lassan felém sétált, mire vettem egy mély levegőt és elővettem a magabiztos oldalamat. A medence szélén ültem, csak a lábaimat lógatva a vízbe és onnan figyeltem a férfit, ahogy élvezi a meleg ellen a hűvös lubickolást.
Amikor elém ért, kezeit a combjaim két oldalára támasztotta és kényelmesen nekidőlt a lábaimnak. Izmos hasa a sípcsontomnak feszült és a bokáimat a lábai közé zárta.
- Meguntad a játékot? - Mosolyogtam rá.
- Egyedül nem olyan mókás - Vont vállat.
- Segítsek játszani? - Vontam fel a szemöldökömet.
Taehyung egy mosolyra húzta a száját és közelebb hajolt hozzám, hiszen körülöttünk még mindig rengetegen voltak. Bár mindenki el volt foglalva a beszélgetőpartnerével, mégsem kockáztathattuk, hogy valaki meghallja a mocskos beszélgetéseinket.
- Játszhatok veled is - Suttogta kettőnk közé.
Vettem egy mély levegőt és hangosan kifújtam.
- Igaz, ami igaz, kezdtem megunni a magammal való játszadozást.
Taehyung szája egy ördögi vigyorra görbült.
- Ha szeretnéd, elviszlek a játszóházamba - Ajánlotta.
- És ki szerint szeretném? - Mosolyodtam el. - Mi van, ha még itt szeretnék vizeskedni?
Taehyung lenézett a két keze közé szorított combjaimra, majd vissza rám.
- Itt szeretnél maradni, hogy meg ne száradj?
Vállat vontam és továbbra is mosolyogtam.
- A játszóházamban is lehetsz nedves - Folytatta a játékot.
- Csábítóan hangzik - Gondolkodtam hangosan. - De sajnos a játék ott hihetetlen drága.
- Nincs baráti kedvezmény? - Mosolyodott el szemtelenül.
- Édesem - Sóhajtottam. - Lepattintottam miattad ma az összes játszótársamat. Ezek után még szeretnél olcsó játékot játszani velem?
Lebiggyesztettem az alsó ajkamat, ahogy ránéztem a férfira.
- Kifizetem az összes mai gyereket, akivel szórakoztál volna, ha meglátogatod a királyi hálószobámat - Ajánlotta.
Halkan felnevettem.
- Nem kellenek a többiek - Közelebb hajoltam, hogy szinte az orrunk összeért. - Nekem csak az aktuális játékom a fontos. Nem vagyok telhetetlen.
Taehyung ismételten megnedvesítette az ajkait és félrebiccentette a fejét.
- Mehetünk? - Mosolygott rám.
Vettem egy mély levegőt és elgondolkodó arcot vágtam.
- Ennyire hiányzik egy játszótárs? - Kérdeztem mosolyogva.
- Csak egy valakinek a társaságára vágyom - Morogta a számra.
- Egy a bökkenő - Sóhajtottam.
- Hm?
- Sajnos a fogadás nem szólt szexről - Mosolyogtam rá.
- És fogadáson kívül?
- Kecsegtető - Bólintottam. - Akkor mehetünk? Vagy van egyéb kifogásod is?
Arca türelmetlen és kemény lett, ahogy figyelt engem. Van kifogásom? Van, persze, de annyira vágyom rá, hogy minden mást elnyom az agyamban.
YOU ARE READING
A szomszéd srác
FanfictionSenkivel nem találkoztam a munkám során, aki ennyire nagy hatással lett volna rám, pedig elég közeli kapcsolatba kerültem a vendégeimmel. Mivel a szüleim meghaltak, kénytelen voltam saját magamat ellátni és egy gyors megoldás kellett, hogy fent tudj...