17.

3K 243 11
                                    

- Mit szólsz egy kis halhoz? - Kérdeztem.

- Jöhet - Válaszolt Taehyung.

Felvont szemöldökkel néztem a kanapéról lefelé lógó srácra.

- Dante-hoz beszéltem - Közöltem, rámutatva a macskára.

- Ah - Terült el még jobban, hogy a feje már lelógott a kanapéról. - Én is ennék valamit.

- És az, hogy átjöttél, feljogosított, hogy a szakácsnőd legyek? - Tettem csípőre a kezem.

- Nem, de illene megkínálni a vendégedet - Mosolygott rám.

Felnevettem, mert ahogy lógott, a haja szétállt, mintha áram csapta volna meg. 

- Kaptál perecet - Mutattam a mini, sós rágcsálnivalóra a kanapén.

- Normális kaját akarok - Hisztizett, mint egy kisgyerek.

- Jesszus, hány éves vagy? - Sóhajtottam.

- Huszonnégy - Vigyorodott el.

- Nem igazán vártam választ rá - Nevettem fel.

Besétáltam a konyhába és nézelődni kezdtem a hűtőmben. Taehyung hihetetlen. Akármennyire élveztem a társaságát a hálószobáján kívül is, néha csak úgy seggbe rúgtam volna és kidobtam volna a házból. Vettem egy mély levegőt és kivettem a hűtőből pár alapanyagot egy gyors főtt húshoz és párolt zöldséghez.

Megugrottam, amikor két kart éreztem a derekamon. Taehyung hatalmas tenyere lassan simított végig az oldalamról a hasamra, majd keresztezve egymást, a mellkasához rántott és szorosan ott tartott. Elmosolyodtam, de megköszörültem a torkomat.

- Taehyung, az, hogy szexeltünk, nem jogosít fel az ok nélküli ölelgetésemre - Közöltem szárazon, habár nagyon jól esett az izmos mellkasa a hátam mögött, karjai körülöttem és férfiassága a fenekemnél.

- Ki mondta, hogy ok nélküli? - Dörmögte a fülembe, aztán lehajtotta a fejét a vállamra.

Vettem egy mély levegőt és egy pillanatra átsimítottam az alkarján.

- És mi az ok? - Kérdeztem rá, mert még mindig nem engedett el.

- Csak egy ölelésre vágytam - Motyogta a nyakamba.

- Édes istenem - Sóhajtottam. - Miért vagy ilyen szeretetéhes? 

Taehyung elvált tőlem én pedig megfordultam. A férfi felemelte mind a két kezét és ökölbe szorította azokat. Arca komolyból átváltott idegesbe és összeszorította a szemeit.

- Mert nincs macskám! - Emelte az égbe a kezeit, majd drámaian a szeme elé tette azokat.

Hangosan felnevettem, ahogy néztem a kis jelenetet. Leguggoltam a konyha közepére és a térdemre támaszkodva rázta a vállamat a röhögés. Megáldott vele az ég, az biztos!

- És még te sem engeded, hogy elvigyem a tiédet - Sóhajtott színpadiasan.

Felálltam és felegyenesedtem. A kézfejemmel letörölgettem a kicsordult könnycseppeket a szemem sarkából és megráztam a fejem.

- Még szép, hogy nem - Válaszoltam. - Ő az egyetlen férfi az életemben és szeretem.

- Nekem is ő az egyetlen férfi az életemben - Kontrázott Taehyung, majd a saját mondata végén kitört belőle is a hangos nevetés. - Ne haragudj, ez nem hangzott ilyen furcsán a fejemben.

- Sok minden van a fejedben, aminek nem kellene kijönnie - Mutattam fel a testrészre, ami szóban forgott.

- Hé! - Elkapta az ujjamat, amivel rámutattam.

Elnyíltak az ajkaim, de felnevettem én is, ahogy marokra fogta a mutatóujjamat. A szájához emelte és nyomott az ujjbegyemre egy puszit, mielőtt kiengedte volna az ujjai közül. Nem tudtam, mire fel csinálta, de nagyon furcsa volt. Gyengéd és random volt, mint Taehyung legtöbb cselekedete. Megdobogtatta a szívemet, de kordában kellett tartanom, ha nem akartam bajt egyikőnknek sem.

*Taehyung POV*

Vettem egy mély levegőt és csípőre tettem a kezemet.

- Mi az? - Kérdezte Lisa mosolyogva.

- Szexelni akarok - Közöltem egyértelműen a fejemben járó gondolatokat.

- He? - Érkezett az értelmes válasz tőle. - Taehyung.. - Elnézett mellettem, fel az órájára a falon. - Három órája fejeztük be, és..

- És nem kívánhatlak megint? - Morogtam.

Közelebb léptem hozzá, mire ő hátrálni kezdett. Elmosolyodtam, ahogy a feneke beleütközött a konyhapultba, így nem volt menekvése. Beszorítottam a pult és a saját testem közé, amit ő egy féloldalas mosollyal nyugtázott.

- Nem lehetsz ennyire telhetetlen - Ingatta a fejét.

- De igen, ha rólad van szó - Válaszoltam és a derekára csúsztattam a kezem. 

- Taehyung..

- Most áthúzod a csinos fenekedet hozzám, vagy a saját nappalidban kezdjek hozzá? - Szakítottam félbe.

Tudtam, hogy a saját lakása tabu szex téren, ezért nagyon bíztam benne, hogy a kis ultimátumom erőt ad neki, hogy azonnal nekiinduljon. Vett egy mély levegőt és mérlegelte a lehetőségeit.

- Gyors döntést kérek, nem szeretnék teljesen álló farokkal átsétálni az úton - Hörögtem az arcába.

- Menjünk - Adta meg magát végül.

Egy másodperc alatt léptem el tőle és ragadtam meg a csuklóját. Magam után húzva léptünk ki a házából és annyira türelmetlen lettem, hogy szinte az ajtaját sem tudta becsukni, úgy húztam magam után. Nem tehettem róla, ha tehettem volna, akkor ki sem engedem őt az ágyamból, hogy ne kelljen ide-oda ingáznunk a lakásaink között. Tudtam, hogy annyira észveszejtő, hogy óránként csinálni akarom majd vele. Ezt közöltem is vele, de azt hitte, hogy hülyéskedek. Hát, nem vicceltem. Szó szerint bedobtam őt az előszobámba, szinte átrepült a küszöbön, olyan hévvel toltam be. Becsaptam magam mögött az ajtót és a falnak nyomtam. Egy pillanatig vártam, amíg vesz pár mély levegőt és morfondíroztam.

- Meg akarlak csókolni - Morogtam a szájára.

- De nem fogsz - Jelentette ki határozottan.

Egy félmosolyra húztam a számat és még elgondolkoztam, hogy ha a szájára vetném magam, vajon tiltakozna, ahogy azt állítja vagy visszacsókolna, ahogy azt a teste akarja? Nem akartam megkísérelni, hogy otthagyjon és soha többet ne álljon velem szóba, ezért elvetettem az ötletemet és nagy hévvel a nyakára tapasztottam a számat. Lisa torkából egy meglepett, hangos nyögés szabadult fel, mire a bőrére mosolyogtam, hiszen imádtam hallani azokat a hangokat, amiket miattam adott ki. És ennél még azt is jobban imádtam, hogy nem játszotta meg magát, hanem tényleg elengedte magát és valójában élvezte azt, amit csináltam vele. A saját bejáratú macskám volt, bújt, mint egy édes kiscica és ha hozzáértem és simogattam, kényeztettem a kezemmel, akkor dorombolt nekem, ami inkább volt nyögés és kéjes morgás. Imádtam, hogy ott volt nekem és az sem érdekelt, ha egy havi fizetésem-ami milliós nagyságokban mozgott- egy hét alatt elmegy rá, ha akkor lehetett az enyém, amikor csak akartam.


A szomszéd srácWhere stories live. Discover now