22.

2.5K 221 10
                                    

Megcsörrent a telefonom, ami sikeresen újra felébresztett. Morgolódva ültem fel az ágyamon, hogy elérjem a mobilomat. Megdörzsöltem a szememet és ránéztem a kijelzőre. Csak egy órája aludtam el, ne legyen már munka megint! Felvontam a szemöldökömet, ahogy megláttam a kijelzőn villogó nevet. Csuklóból utasítottam el a hívást, aztán visszadőltem az ágyba. A telefonom újra megcsörrent, mire egy elégedetlen puffogással nyúltam utána. Miután megbizonyosodtam róla, hogy a hívó ugyanaz, ugyanolyan könnyedséggel töröltem a hívást a piros kis ikonnal, ahogy azt egy másodperce is tettem. Csak nem hagyja abba, megállás nélkül csörgeti a mobilomat. 

- Utálom, ha felkeltenek, Taehyung! - Morogtam a telefonba.

- Így kell üdvözölni egy ügyfelet? - Hangzott fel a hangja a vonal másik végén.

Megforgattam a szemem és vettem egy mély levegőt.

- Mit akarsz? - Kérdeztem idegesen.

- Szexet - Válaszolt röviden és tömören. 

Felvontam a szemöldököd és idegesen felnevettem. Tenyerembe temettem az arcomat, majd enyhén megdörzsöltem azt.

- Ezt nem gondoltad komolyan, ugye? - Kérdeztem.

- De igen - Válaszolta határozottan. - Ki leszel fizetve, úgyhogy gyerünk!

- Tudom, hogy prosti vagyok, de vissza is utasíthatlak - Tájékoztattam. - Nem vagyok köteles menni, ha nem akarok.

Taehyung felmordult a vonal másik végén. Tudtam, hogy nagyon nehezen viselte, ha nemet mondtak neki, mivel a csinos pofija és a vaskos számlája általában elintézte neki a hangos igeneket a nőktől, akármikor is akarta.

- Kétszeres bért kapsz - Ajánlotta meglehetősen nyugodt hangon, bár még így is kihallatszódott a visszafogott dörmögése.

Elgondolkodtam. A pénz sose rossz, ráadásul az elmúlt hetekben nem igazán volt egy jó estém sem. Sosem értem el a beteljesülést és a legtöbb alkalommal úgy kellett visszafognom magam az öklendezéstől, a furcsa és undorító kérések miatt. Vettem egy mély levegőt és halványan elmosolyodtam, bár ő ezt nem láthatta.

- Kétszeres bér és én irányítok - Adtam a feltételeket.

Csend volt a telefonban. Az eddigi alkalmaink alatt kitapasztaltam, hogy ő szeret a domináns nyeregben ülni és nem igazán viseli el, ha az ágyban meg akarják mondani neki, mit csinálhat és mit nem. Viszont, ha tényleg meg akart kapni azok után, amit csinált, ennyi volt a minimum, hogy a kis tervemnek eleget tesz és rábólint.

- Semmi ocsmány játékszer - Adta ő is az ő feltételeit.

Elgondolkodtam. Kényszeríthetném én olyan dolgokra, amiket nem akar, viszont azért ilyen kegyetlen még én sem vagyok, bár a fejemben forgó terv nem éppen angyali.

- Legyen - Adtam meg magam.

- Tíz perced van - Adta az időkeretet. - Ne sminkelj és nem kellenek azok a ruhák sem.

Felvontam a szemöldököm és egy újabb féloldalas mosoly jelent meg az arcomon.

- És ki mondta, hogy te szabályozod a kinézetemet?

Azzal letettem a kagylót és egy önelégült mosoly terült el az arcomon. Az oldalamra fordultam, ahol Dante félálomban, egy gombóccá gömbölyödve feküdt. Végigsimítottam rajta, mire elnyúlt az ágyon.

- Anya megy és játszik egy kicsit - Suttogtam mosolyogva.

Felkeltem és a fürdőbe mentem. Legalább zuhanyozni akartam, még akkor is, ha éppen a poklot kívántam Taehyung számára.

------

Utolsó simításként a fejemre tettem a macskafüleket, amiket még Taehyung vett nekem, kielégítve ezzel a kételyeimet, hogy túlságosan is imádja a macskákat

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Utolsó simításként a fejemre tettem a macskafüleket, amiket még Taehyung vett nekem, kielégítve ezzel a kételyeimet, hogy túlságosan is imádja a macskákat. A választott fehérneműben még egyszer körbefordultam a tükröm előtt és magamra mosolyogtam.

- Meow - Karmoltam a levegőbe, ahogy nyávogtam egyet.

Felnéztem a faliórára, ami szerint már huszonnégy perce váratom a férfit. Bólintottam és magamra kacsintottam, mielőtt a hátamra terítettem volna a hosszú kardigánomat, ami eltakarta a kíváncsi szemek elől-ha volt még egyáltalán hajnal négykor- a szettemet. Átlépkedtem a szemben lévő házhoz és kopogtattam az ajtón. Egyszerre voltam izgatott és még mindig dühös. A hajamat most egy egyszerű lófarokba fogtam, mivel a sok szoros konty miatt már kezdett fájni a fejem, és nagyon reméltem, hogy Taehyung megtanulta a leckét és nem fog még csak hozzám sem érni. És azt garantálhatom, hogy nem fog hozzámérni.

Az ajtó kinyitódott, én pedig kérdés nélkül beléptem. Taehyung arca még így a félhomályban is megfizethetetlen volt, ahogy végignézett rajtam. Ajkai elnyíltak, szemei kikerekedtek és lassan nézett végig rajtam, ahogy ledobtam a párnázott cipős szekrényére a kardigánomat, az egyetlen ruhadarabot, ami eltakarta a macskanőt. Taehyung légzése tisztán hallatszott a néma csendbe burkolózott házban.

- Meow - Suttogtam a fülébe, egy önelégült mosollyal a számon.

A füléhez hajoltam és kidugtam a nyelvemet, hogy éppen, hogy hozzáérve megnyaljam a füle mögötti érzékeny bőrt. A férfi légzése szakadozott lett. Kezeit felemelte és a derekamra tette.

- A-a - Eltávolodtam tőle és szigorúan a szemébe néztem. - Kezeket le!

- Lisa - Suttogta a nevemet.

- Kezeket le! - Ismételtem.

Még mindig mérges voltam rá és ez segített hideg fejjel gondolkodni és nem engedte, hogy elolvadjak a karjai között, bármennyire meg is remegtem már egyetlen ujjától a csípőmön.

- A hálóba - Mutattam a lépcső felé.

Taehyung megnyalta a száját és egy féloldalas mosoly terült el az arcán, mielőtt elindult volna az említett irányba. Büszke arckifejezéssel sétáltam utána, mert a saját fegyverét akartam használni ellene. Ő mondta egyszer, és ebben igaza is volt, hogy egy szex alatt a legnagyobb büntetés, ha nem engedik elélvezni az embert. Féloldalas mosolyommal mentem fel a lépcsőn. Kegyetlenül meg fogja keserülni, hogy ma áthívott.

A szomszéd srácOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz