47.

2K 171 4
                                    

Felvettem egy egyszerű, fekete ruhát, amit talán még évekkel ezelőtt vettem magamnak, mert azt hittem, lesz életem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Felvettem egy egyszerű, fekete ruhát, amit talán még évekkel ezelőtt vettem magamnak, mert azt hittem, lesz életem. Egy laza kontyba fogtam a hajamat a tarkómon és smink gyanánt egy szempillaspirállal kedveskedtem magamnak, semmi mással.

- Készen vagy? - Kiabált a szobába Taehyung.

Sóhajtottam és elmosolyodtam.

- Gyere be - Motyogtam magam elé ismételten.

*Taehyung POV*

Nem kaptam választ, gondoltam még készülődik. Leültem a kanapéra és megsimogattam Dante fejét, vigyázva, hogy az elegáns ruhám a lehető legkevésbé legyen macskaszőrös, bár mind a kettő fekete volt, nem lehetett volna látni, azért fő a higiénia, ha már egy étterembe megyünk. Mosolyogva hallgattam a cica dorombolását, amikor kinyílt az ajtó és felfedett előttem egy csodát. Szó szerint leesett az állam és tátott szájjal néztem a lányt. Fekete ruhája kiemelte gyönyörű alakját, elegáns volt és egyszerűen meseszép. Sose láttam még így felöltözve, láttam már elegánsabb ruhákban és szoknyákban, de ez ütötte a mércét. 

- Valami... nem jó? - Nézett végig magán kerek szemekkel Lisa, amikor már valószínűleg elég régóta és elég furán méregethettem.

Becsuktam a számat és megköszörültem a torkomat. Felálltam a kanapéról és megnyaltam a számat, mert kiszáradt a csodálkozástól. Kinyújtottam a jobb kezemet a lány felé, aki mosolyogva megfogta azt. Lassan megpördítettem, hogy mindenhonnan tökéletes lássam. Megingattam a fejem és beharaptam az alsó ajkam.

- Azt hittem, már nem tudsz meglepni - Közöltem vele mosolyogva.

Ő csak megvonta a vállát és villantott egy elbűvölő mosolyt.

- Mehetünk? - Kérdeztem.

Bólintott, mire felajánlottam neki a karomat, amibe elegánsan belekarolt és elindultunk kifelé a házból.

------

- Igazából valamiről akartam beszélni - Közöltem, miután már csak egy-egy pohár ital társaságában üldögéltünk az elegáns, de nem túl sznob étteremben.

- Mégpedig? - Kérdezte Lisa mosolyogva.

Lenézett a poharában lötykölt borra és megpörgette a kerek üveg falán. Én csak alkoholmenteset ihattam, lévén, hogy autóval jöttünk és nem akartam itt hagyni a kocsimat, hogy taxival menjünk haza. Lehet, hogy az alkohol hiánya miatt is éreztem magam kicsit feszülten, attól, amit én akartam mondani neki.

- Tudod, hogy kedvellek, igaz? - Kérdeztem egy féloldalas mosoly kíséretében.

Lisa belekortyolt a borba, aztán lassan letette maga elé az asztalra. Rám emelte a tekintetét és bólintott egyet. Halkan kifújtam a tüdőmben rekedt levegőt, és azt sem tudtam, miért vagyok ideges, hiszen tudom előre a válaszokat a kérdéseimre, csak meg akarok bizonyosodni róluk. És meg akarom változtatni őket, de ez még kicsit odébb van.

- És ha jól tudom, te is kedvelsz engem, igaz? - Kicsit félrebiccentettem a fejem, ahogy ránéztem.

Ismételten csak egy bólintást kaptam, de egyenlőre ennyivel is meg voltam elégedve. Letettem magam elé a kezemben melegedő, alkoholmentes borocskát és előrébb dőltem, rákönyökölve az asztalra. Nem igazán akartam, hogy ennek a beszélgetésnek sok fültanúja legyen, és mivel egy étteremben voltunk, akaratlanul is átszűrődtek a hangok a szomszédos asztalokhoz.

- És azt mondtad, nem akarsz kapcsolatot - Folytattam, mélyen a szemébe nézve.

- Így van - Szólalt meg végül.

- Azért, mert félsz, hogy elítél a pasi a munkád miatt, abba kell hagynod, végül egy szakítás után már semmid sem marad - Összegeztem a tudott és megszerzett információkat.

- Hm - Bólintott és még egy kortyot ivott a kecsesen megnyújtott üvegpohárból.

- Oké, nem tudom, hogyan folytassam - Sóhajtottam. - Így is, úgy is kínos lesz, essünk túl rajta.

Vettem egy mély levegőt és idegesen elmosolyodtam. Lisa felvonta a szemöldökét és kíváncsian dőlt ő is közelebb, az alkarjaira támaszkodva a fehér abroszon. Megnyaltam a számat és megpróbáltam összeszedni a fejemben lévő mondatokat, amiket mondani akartam, csak sehogy nem álltak össze, értelmes és érthető sorrendbe.

- Féltékeny vagyok - Mondtam ki, ami először az eszembe jutott.

Lisa kicsit meglepődött, kikerekedtek a szemei és zavartan egy néma 'O'-t formáltak telt ajkai.

- Nem tudom, talán túlságosan kedvellek, de ez van - Néztem keményen a szemébe, hogy egyrészt ne tűnjön úgy, mintha totálisan zavarban lennék, pedig így volt, másrészt, hogy erősítsem a szavaimat az intenzív pillantásommal.

- Taehyung - Mosolyodott el zavartan.

Én csak felemeltem az ujjam, hogy várjon egy kicsit, amíg még be vagyok lendülve és nem visszakozom a saját gondolataimtól.

- Szeretem, ha velem vagy, de ezt tudod - Folytattam. - És utálom, ha hívást kapsz és csak a gondolattól is rosszul vagyok, hogy mások érnek hozzád.

Fogaimat összeszorítottam, ahogy szűrtem a szavakat közöttük, hogy csendben tudjak maradni. A lány nem szólt, csak az asztalra nézett és bólogatott. Vettem egy mély levegőt és kicsit lenyugtattam magam.

- Ennyi a lényeg - Sóhajtottam. - Akarlak.

Lisa hátradőlt a székében és elmosolyodott, ahogy megingatta a fejét. Egyik kezével megdörzsölte a homlokát és félrenézett egy pillanatra, ahogy emésztgette a hallottakat. Én csak nyeltem egyet és ittam egy kortyot az italomból, mert teljesen kiszáradt a szám. Úgy éreztem, mintha egy több órás konferenciát pofáztam volna végig, megállás nélkül egy ventilátor előtt.

- Taehyung, tudod, hogy ez nem egyszerű - Szólalt meg végül.

- Hm - Bólintottam és karba tettem a kezeimet, miközben én is hátrébb dőltem.

- Úgy értem - Halkan felnevetett és megrázta a fejét, miközben visszadőlt az asztalra. - Miért akarnál együtt lenni velem?

Felvontam a szemöldököm és elmosolyodtam. 

- Mert megkedveltelek - Feleltem egyszerűen. - Mert szeretek veled lenni és mert egyszerűen elvetted az eszem.

Lisa ismét csak mosolygott.

- Csak gondolj bele - Emelte fel a kezét, majd tehetetlenül visszaejtette a terítőre. - El tudnád képzelni a napjaidat velem? 

- Igen - Bólintottam határozottan.

- Nem, úgy értem, hogy abban a tudatban, hogy bár veled vagyok, másokkal szexelek és nem te vagy az egyetlen?

Sóhajtottam és megingattam a fejem. Tudtam, hogy a következő mondatom lesz a legnehezebb és az, amin a legtöbbet fogunk vitázni, de muszáj volt, hiszen másképpen sehogy nem tudtam előre lépni. Meg kellett erőltetnem magam és kinyitnom a számat, harcolni a saját akaratomért és megpróbálni meggyőzni őt. Felnéztem rá és nyeltem egyet, mielőtt megszólaltam.

- Ha velem lennél, nem kellene ezt csinálnod - Hangom halk volt, mély, de határozott.

- Ezt nem itt kellene megbeszélni, mert a végén még kidobnak, ha kiabálni fogok - Közölte figyelmeztetően.

Bólintottam és egyetértettem. Kicsit féltem a következő percektől vagy óráktól, de meg kellett próbálnom. Akartam és kész!

A szomszéd srácDonde viven las historias. Descúbrelo ahora