*Taehyung POV*
Idegesen doboltam a kormányon, amíg vártam rá. Gőzöm sem volt, hogy miért pont őt hívtam fel ilyen szarsággal, amikor jól mondta, vannak elegen a cégemnél, akik könnyedén meg tudták volna válaszolni a kérdésemet. A bökkenő csak az volt, hogy egyrészt, ha megkérdeztem volna tőlük, ők visszakérdeznek, hogy nekem melyik tetszik jobban, majd arra bólogatnak, amelyiket én választottam, hogy nyalják a nagyfőnök seggét. Másrészt pedig szerettem volna az ő véleményét kikérni, mert valamiért adok rá. Talán azért, mert a munkája során annyi magassarkút hord, hogy ki lehetne jobb alany, mint egy mindennapos topánka viselő? Kit hülyítek, csak szerettem volna látni a tahóságom után és ismételten bocsánatot kérni, bár tudtam, hogy ez nem fog könnyen menni.
Lisa kilépett a házból és bár gyönyörű volt, mint mindig, a jeges arckifejezése igenis elárulta, hogy igazam van és nagyon nem lesz egyszerű a bocsánatát elnyerni. Vettem egy mély levegőt és megköszörültem a torkomat. Próbáltam magabiztos ülést mutatni, de kit akarok átverni.. elkényelmesedtem és jobb kezemet a kormányon tartottam, míg balomon a fejemet támasztottam az ablakon.
- Szia - Mosolyogtam rá.
Felém fordult és biccentett.
- Szia - Lehelte a szót. - Na, mutasd azokat az eget rengetően fontos terveket - Tartotta a kezét, hogy beletegyem a papírokat.
- Oké - Bólintottam és beindítottam az autót.
- Mit csinálsz? - Kérdezte, amikor kikanyarodtam az utcából.
- Megyünk és megnézzük a terveket - Mondtam egyszerűen.
Lisa sóhajtott és a kezébe temette az arcát.
- Nem lett volna egyszerűbb elhozni a rajzokat? - Kukucskált ki az ujjai közül.
Mosolyogva megvontam a vállamat és tovább vezettem.
- Honnan tudod, hogy nem a modellek lábain akarom megmutatni? - Kérdeztem, egy pillanatra felé fordulva.
- Gondolom még nem adtad áldásod a gyártásra, igazgató úr, ha még vacillálsz - Sóhajtott idegesen.
Felvontam a szemöldököm és kikerekedtek a szemeim.
- Honnan tudsz te ilyeneket? - Néztem kérdőn, bár az útra, de tudta, hogy neki szól.
- Gondolom - Motyogta.
- Biztos - Bólintottam és hangomba egy kis gúny vegyült.
Lisa megingatta a fejét és hevesen felém fordult.
- Elkezdtem egy designer sulit, mielőtt kurva lettem - Közölte felszínes hangon.
Hátra dőlt az ülésében és kinézett az ablakon. Meglepődtem.
- Komolyan? - Izgatott lettem. - És ezt eddig miért nem mondtad?
Gúnyosan felnevetett, ahogy felém fordult. Fejét az ablaknak döntötte és kényelmesen elhelyezkedett az ülésben.
- Mert eddig annyira figyeltél arra, ha valamit mondtam, nemde?
Megingattam a fejem és vettem egy mély levegőt.
- Ha még mindig a hajad miatt vagy ilyen...
- Igen - Szakított félbe.
- Nem tehetek róla , oké? - Ütöttem meg egy kicsit a kormányt. - Sajnálom, ezerszer is sajnálom! Mit mondjak még?
- Semmit - Motyogta az orra alá.
Sóhajtottam egyet és félre húzódtam egy kieső útpadkánál. Lisa kérdőn nézett rám, ahogy behúztam a kéziféket és felé fordultam. Nyeltem egyet és vettem egy mély levegőt.
CZYTASZ
A szomszéd srác
FanfictionSenkivel nem találkoztam a munkám során, aki ennyire nagy hatással lett volna rám, pedig elég közeli kapcsolatba kerültem a vendégeimmel. Mivel a szüleim meghaltak, kénytelen voltam saját magamat ellátni és egy gyors megoldás kellett, hogy fent tudj...