*Taehyung POV*
Meg kellett igazítanom a nyakkendőmet, mert nagyon fullasztó lett az idő az irodában. Kezdtem úgy gondolni, hogy sem nekem, sem a nadrágomnak nem volt jó ötlet az, hogy idebent próbálja fel a ruhákat. Rohamosan éreztem, hogy a vászonnadrágom varrása vagy nem lesz elég erős vagy le kell, hogy tépjem magamról, mielőtt magát tépné el.
Lisa, modelleket megszégyenítő alakkal rendelkezett és ahogy hajolgatott a ruhákért vagy ahogy igazítgatta magán az anyagokat, egyszerűen meg kellett markolnom a forgószékem kartámaszát. Kidomborodott a kerek feneke, megnyúltak a combjai, megmozdította a feszes melleit, mindegy volt, ha csak egyszerűen lélegzett, már akkor is éreztem a vesztemet. Már rég elkaptam volna, hogy a kanapéra hajítsam, letépjem róla a fehérneműjét és jól elszórakozzak vele, csak hát az volt a bökkenő, hogy kettőnkön kívül még öten álltak az irodámban, hogy megnézzék a ruhákat. Lisa csak egyszerűen bent volt nálam és pont kapóra jött, mert így nem kellett várni két vagy három napot, hogy egy modell felvegye a ruhákat, hanem ő elvállalta. Így tudtuk, hogy milyen a szabás, hol kell igazítani és mennyivel másképp néz ki egy emberen a tervezett és megvarrt ruha, mint a papírokon. Sokszor ilyenkor egy rakat ruhát dobtunk ki a kukába, mert ami a terveken és a varrógépben jól nézett ki, az egy nőn vagy egy férfin valami fantasztikusan ocsmánynak bizonyult.
- Na, ez milyen? - Kérdezte az egyik tervező, amint Lisa-nak sikerült magára operálnia a ruhát.
Ötletelgetni kezdtek, de nem hallottam semmit, mert minden, amit láttam az Lisa undorodó arckifejezése volt, én pedig alig bírtam visszafogni a nevetésemet.
- Főnök? - Szólítottak meg.
Megköszörültem a torkomat és ráböktem a lányra.
- Szerintem neki jobb tapasztalatai vannak - Válaszoltam. - Végül is rajta van a ruha.
Lisa egy pillanatig habozott, amíg végignézett magán.
- Bátran, nem bántasz meg senkit - Noszogattam.
- Oké - Sóhajtott és kihúzta magát. - Először is, rohadt kényelmetlen.
Már itt majdnem felröhögtem, ahogy a tervezők és kivitelezők csoportja mennyire furcsán nézett a lányra, mintha egy főbűnt követett volna el.
- Ez itt felesleges - Mutatott a mellkasánál kihagyott lukra. - Maximum arra jó, hogy mindenki belásson. Másodszor, a sok tüll szúr és kényelmetlen, és nem utolsó sorban úgy néz ki ezzel a sok fodorral a ruha, mint valami habos sütemény. O, és az öv felesleges, ha már szűk a szabása. Ha mindenképp kell valami ide, az se piros legyen, mert a kéktől nagyon elüt és úgy érzem magam, mint egy vérző, orbitális áfonya.
Ennyi volt, hangosan, teli torokból felröhögtem. Nem érdekelt, ki néz hülyének és ki nem, csak előre dőltem és a fejemet az asztal lapjára döntöttem, a keresztbe tett kezeimre. A hangos röhögésemtől rázkódott a vállam és betöltötte a csendes irodát.
- Vedd le! - Mutogattam könnyes szemekkel Lisa felé, aki szintén mosolygott. - Átszabatjuk, az ötlet jó, a kivitelezés szar.
Egyszerű közlésmódomtól kissé meghátráltak a bent lévők, de csak egyetértőn bólogattak, mint általában mindenki, ha velem beszél.
Nagy erőkkel próbáltam visszafojtani a nevetésemet és letörölni a könnyeimet a szemem sarkából, amíg Lisa lefejtette magáról a ruhát és a következőért nyúlt.
---------
*Lisa POV*
Ahhoz képest, hogy ezt kemény munkának nevezik, amióta Taehyung először kikérte a véleményemet, végig, az utolsó ruháig elmondtam, ő pedig végigsírta az egészet, akkor is, ha csak annyit mondtam, hogy 'jó' vagy 'ez tetszik'. Képtelen volt befejezni a röhögését, ami átragadt mindenkire és a nap végére már mindenki mosolyogva nyilvánított véleményt a magamra aggatott ruhákról.
- Elfáradtam - Huppantam le a kanapéra.
- Én is - Sóhajtott Taehyung és követte a példámat.
Felvont szemöldökkel néztem rá.
- Te is? - Kérdeztem mosolyogva. - És te miben?
- Tudod, hogy fáj a hasam a sok nevetéstől? - Simogatta meg a pocakját.
Lebiggyesztettem az ajkamat és én is rátettem a tenyeremet az izmos, ingbe bújtatott hasára.
- Szegény - Mondtam tettetett szomorúsággal.
Taehyung elkapta a csuklómat és egy mozdulattal a kanapéra lökött, maga alá gyűrve. Ő a csípőm két oldalán támaszkodott a térdein, kezeivel pedig az én csuklóimon, amiket a fejem fölé szegezett.
- Ne gúnyolódj velem - Mosolygott le rám.
- Soha - Ingattam a fejem visszafojtott nevetéssel.
Taehyung is elmosolyodott, aztán megnyalta a száját és komoly lett az arckifejezése. Lassan elvágta a tekintetét az enyémből és levezette a mellkasomra, majd onnan a csípőmig, ameddig a saját takarásáig látott. Visszavezette a szemeit az arcomra és visszakapcsolta mélybarna szemeit az enyémekbe. Egy féloldalas mosolyt villantott, mire én csak kihívóan felvontam a szemöldökömet, szintén egy félmosoly kíséretében.
- Tetszik ez a póz - Közölte félrebiccentett fejjel. - Kipróbáljuk?
Felvontam a szemöldököm. Végignéztem magunkon, ahogy én Taehyung alatt fekszem, a kezeimmel a fejem fölött, teljesen kiszolgáltatottan neki, miközben ő teljes magabiztossággal néz le rám, férfiasan és dominánsan. Megnyaltam a számat és élesen beszívtam a levegőt.
- Hogy gondoltad? - Kérdeztem.
Taehyung elgondolkodott és újból végigvezette rajtam a tekintetét.
- Mondjuk a csuklóidat összeköthetném - Elgondolkodott egy pillanatra, majd megjelent az arcán egy ördögi vigyor. - A nyakkendőmmel.
Ismét megnyaltam a számat és helyezkedtem egy picit, ahogy kezdett nagyon meleg és kényelmetlen lenni a szűk hely a férfi alatt.
- Neked semmi dolgod nincs - Tájékoztatott és lehajolt hozzám, hogy az orrunk szinte összeért. - Csak élvezd.
Megakadt a levegő a tüdőmben. Lehunytam a szemem és vettem egy mély levegőt.
- Mit szólsz? - Kérdezte.
Elmosolyodtam, ahogy még ilyenkor is figyelt arra, mit szeretnék és mit nem, nehogy olyanra kényszerítsen, amiben nem lennék benne. Bár már ott tartottam, hogy csak megszólalt, megéreztem őt a közelemben és annyira leblokkolt az agyam, hogy szinte bármit mondhatott vagy csinálhatott.
Lassan bólintottam egyet, mire ő csak szélesebben elmosolyodott. Felállt rólam és az ajtóhoz ment, hogy bezárja azt. Visszafelé egy határozott mozdulattal szétszedte a nyakkendőjét és egy hátborzongatóan szexi mosollyal az arcán térdelt vissza hozzám.
KAMU SEDANG MEMBACA
A szomszéd srác
Fiksi PenggemarSenkivel nem találkoztam a munkám során, aki ennyire nagy hatással lett volna rám, pedig elég közeli kapcsolatba kerültem a vendégeimmel. Mivel a szüleim meghaltak, kénytelen voltam saját magamat ellátni és egy gyors megoldás kellett, hogy fent tudj...