33.

2.4K 188 4
                                    

Egy hét. Pontosabban tíz nap telt el azóta, hogy folyamatosan visszamondtam Taehyung meghívásait, nemet mondtam a telefonjaira és a találkozó kéréseire. Ez idő alatt sokkal többet tudtam foglalkozni a munkámmal, Dante-val és saját magammal is. Úgy éreztem, mintha minden a régi lett volna, a temérdek munkával, az esti nasizgatásokkal és a napközben fetrengős-macskás, pihentetős semmit tevésekkel. Annyi különbséggel, hogy valahányszor a szomszéd srác megpróbálta felvenni velem a kapcsolatot, valamiért úgy vigyorogtam, mint egy őrült, majd utána leráztam egy botcsinálta indokkal. Igen, rohadtul hiányzott a vele töltött idő, mert úgy éreztem, hogy a lazulós, eddig teljesen bevált semmittevések, most unalmasak lettek és akárhányszor a konyhába tévedtem, akaratlanul is ránéztem a szemben lévő ház ajtajára, hogy vajon itthon van e már. De nemet kellett mondanom, nem csak Taehyung-nak, de magamnak is, hiszen úgy vettem észre, hogy túl nagy hatással lett az életemre. Sok időt töltöttünk együtt, remekül megértettük egymást és megkedveltük a másikat, túl sokat tudott ahhoz, hogy ne bízzak meg benne és maga a lénye nyugalmat és megbízhatóságot árasztott magából. Olyan volt, mint egy legjobb barát, akit évek óta ismertem és többet szerettem volna, de a barát zónában ragadtam, mert nem akartam elrontani a baráti kapcsolatunkat. Ez valamennyire igaz is volt, annyi különbséggel, hogy inkább aggódtam a jövőm és a sok veszteség miatt, mint a barátságunk miatt. Úgy voltam vele, hogy barátom sose volt, túléltem Dante-val eddig is, viszont a munkám nélkül mehetek egy kartondobozba lakni, ráadásul, ha a macskámat sem tudom ellátni, akkor tényleg egyedül maradok, végleg. Bár már kezdtem úgy érezni, hogy Taehyung nélkül is elég nehezen tudtam elképzelni az életemet. Biztosan hiányzott volna a gyerekes hülyesége, az értelmetlen mondatai, a kör alakú vigyora és a hihetetlen, már-már irreálisan mély hangja. És természetesen az ágyból is hiányzott volna, hiszen végre valaki megmentett a hetek után sem sikerült, beteljesületlen gyönyörömben és nem is akárhogy. 

Ráadásul az elmúlt tíz napban a polgári munkám elvégzése miatt sem hívott fel, ami azt jelentette, hogy ismételten tíz napja gyűlt bennem a félbehagyott tökéletesség. Vágytam az ő mozdulataira, a hangjára a fülemben és a hihetetlen módon véghez vitt csodára, amivel egy alkalommal nem csak egyszer volt képes felülmúlni mindenki mást. Valamiért, érthetetlen módon a teste látványa is hihetetlenül kellett, amivel a fejemben folyamatosan játszottam, miközben másokkal voltam, hogy enyhítsem az undort. Gőzöm sem volt, miért gondoltam rá ennyit, sosem volt még ilyen és nem tetszett. Vagyis rohadtul tetszett, csak a végkimenetel gondolata nem igazán jött be.

--------

Kifésültem a hajam és sóhajtottam egyet. El kellene menni vásárolni. Híján van macskakajának és nassolni valóknak is, és ha ez a két dolog nincs otthon, akkor sem én, sem Dante nem vagyunk boldogok, azt pedig sem mi, sem más nem akarja.

Kisétáltam a házból és az autóm felé lépkedtem, miközben a táskámba voltam belebújva, hogy előkotorjam a kocsikulcsot. Nem figyeltem a lábam elé, ezért nem láttam a járdaszegélyt sem, aminek pont a szélére léptem. Megcsúszott a lábam És egy meglepődött kiáltással vártam a földet érést. De ehelyett nem a kemény föld, hanem két kemény kar tartott meg a végzetes bukástól. Vettem egy mély levegőt és megkönnyebbülten kifújtam, ahogy felnéztem az illetőre, aki egy halvány mosolyt dobott felém.

 Vettem egy mély levegőt és megkönnyebbülten kifújtam, ahogy felnéztem az illetőre, aki egy halvány mosolyt dobott felém

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
A szomszéd srácDonde viven las historias. Descúbrelo ahora