19.

3.1K 218 10
                                    

*Taehyung POV*

Muszáj voltam azonnal visszahozni az én házamba vásárlás után, hiszen meglepő módon ismételten le akartam szakítani róla mindent. Nem tehettem mást, saját magam alatt vágtam a fát, ahogyan fehérneműüzletről üzletre járkálva folyamatosan megmutatta magát a darabokban a kérésemre. Voltak szépek és olyan fehérneműk is, amelyek alig takartak valamit. Csak ültem a próbafülkék előtti fotelben, ami egyébként sem volt egy kényelmes darab, de a farmerom szűkülése miatt még inkább kényelmetlen lett a rajta való várakozás. 

Nagyjából nyolc szettel leptem meg Lisa-t és mosolyogva, elégedetten léptünk ki a plázából. Azonban már sejthette, hogy mi az ábra, amikor morogva közöltem vele, hogy meg ne próbáljon hazamenni, azonnal vonszolja fel magát a hálószobámba. Bármiféle kérdés és kertelés nélkül kiszállt az autómból és miután kinyitottam az ajtót, letette a szatyrokat az előszobában.

- Várj! - Szóltam utána, mire ő megfordult. 

Leguggoltam a szatyrokhoz és kutakodni kezdtem bennük. Az orrom alatt szitkozódtam a csörgő, útban lévő csomagolópapírok miatt, amikbe a falatnyi ruhákat tekerték. Dobálva és csapkodva húzgáltam ki azokat a szatyrokból, hogy megtaláljam azt a fehérneműt, amit látni akartam rajta.

- Tessék - Nyújtottam felé a fehér, csipkés darabot. - Fél percig lesz rajtad, de látni akarom!

Lisa szó nélkül, engedelmesen kivette a kezemből a darabot és folytatta az útját a lépcső felé.

- Az ágyon ülve várj! - Utasítottam utoljára.

Ő csak bólintott, majd eltűnt a szemem elől fel, az emeletre. A mellkasom már most sűrűn járt fel és le és gőzöm sem volt, hogy a fenébe tudok én ennyiszer a szexre gondolni egy nap alatt. És az csak hagyján, hogy gondolni, de hogy a fenébe tudom csinálni is, gond nélkül? Beletúrtam a hajamba, aztán az ujjaimmal megdörzsöltem az arcomat. Jobb lesz, ha mihamarabb észhez térek, különben a végén még teljesen kisajátítom és házi, külön bejáratú nőt csinálok belőle, csak a saját élvezetemre. Ez volt az, amit el akartam kerülni, egyrészt mivel Lisa is érthetően kifejezte, hogy semmi köze ne legyen senkihez, nem akar egy valakinél leragadni. Félti a jövőjét, ezt megértettem. Másrészt viszont magam miatt is el kellett volna gondolkoznom, hiszen kezdtem túlságosan is függő lenni tőle. Ha nem volt mellettem- vagy alattam- rendesen megfájdult a fejem és képtelen voltam koncentrálni. Dühös lettem, ha az jutott az eszembe, hogy másoknak kelleti magát, hogy másoknak játssza az élvezkedő, színészi szarjait és hogy mások is érinthetik azt, amit magamnak akartam. Túlságosan sokat kezdtem el vele foglalkozni és bár nagyon tetszett, le kellett állnom vele, ha nem akartam neki rosszat. 

Vettem egy mély levegőt és felsétáltam a hálószobába. Komótosan fejtettem le magamról a pólómat és a nadrágomat, amikkel a kezemben azonnal a fürdőszobába sétáltam és a szennyes kosárba hajítottam őket. Egyetlen boxerben lépkedtem a szobába vissza, ahol már az ágyon várt az a gyönyörű angyal. Fehér fehérneműjében még jobban nézett ki. A szabása kiemelte a formáit és a vonásait, a csipke és a finom textil ötvözése fantasztikusan játszott a szemeimmel, ahogy eltakarta, amit kellett, mégis csábítóan mutatta a puha, selymes bőrét.

 A szabása kiemelte a formáit és a vonásait, a csipke és a finom textil ötvözése fantasztikusan játszott a szemeimmel, ahogy eltakarta, amit kellett, mégis csábítóan mutatta a puha, selymes bőrét

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
A szomszéd srácOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz