Vítr skučí mezi zbytky kamenných zdí a ohýbá prastaré stromy obrůstající zříceniny kdysi velkolepého hradu. Pamatuji si doby jeho největší slávy. Pamatuji si prince, který na tom hradě žil.
Vždy dostal vše, co chtěl, a vždy věděl, jak to získat. Jednou, jako malý chlapec, projížděl vesnicí a zalíbila se mu tam jistá dívka. Mohlo mu být sotva osm, devět let, ale už tehdy uměl ocenit úslužnost. A ta dívka mu tak ochotně podávala pohár s vodou, když prohlásil, že má žízeň!Tenkrát toužil mít živou hračku. On ji nazýval sestřičkou, ale ve skutečnosti ji tak nikdy nebral. Koneckonců, nikdy se jí neomluvil za to, že nechal vypálit celou její vesnici a zabít její celou rodinu, jen aby ji získal. Myslel si, že na to zapomněla. Myslel, že je mu plně oddaná. Myslel si, že ho ta dívka miluje. Svěřoval jí bolesti i radosti svého srdce a nepomýšlel na zradu. Neviděl v ní hrozbu.
Když dospěl, zamiloval se do jisté čarodějky, kterou potkal v lese. Nabízel jí manželství, bohatsví, slávu a moc, ale ona to vytrvale odmítala. Princ byl čím dál rozladěnější. Na prohru nebyl zvyklý. On nikdy neprohrával. A tak jednou vymyslel plán, jak svou milovanou získat. Udělal stejnou chybu jako tenkrát, když chtěl získat sestru. Přikázal vypálit celý les ve kterém žila, protože se naivně domníval, že dívka bez domova a útočiště jeho nabídku přijme.
Podcenil ji. Podcenil důsledky svého sobectví a krutosti. Čarodějka s jeho nabídkou naoko souhlasila. Přijela na hrad a začala se chystat na svatbu. Dlouho vůbec netušila, že její budoucí manžel má nějakou "sestru". Když ji poprvé potkala, myslela si, že je to služka. Až později uslyšela její příběh. Řekly si své příběhy navzájem a postupně se sblížily. Byly to dvě princi nejbližší osoby. A obě ho nenáviděly. Jedna z nich neměla srdce a druhá zase výčitky svědomí. Ne vůči němu.
Byl zvyklý získat vždy, to, co chtěl. Ale na každého z nás jednou dojde. A každý jednou dostane, co si zaslouží.
Tak, to je první část mojí nové povídky. Doufám, že se bude líbit. Napište mi, jestli mám psát dál, prosím:)
ČTEŠ
Rudá kápě
FantasyMezi lidmi se jí přezdívá Rudá kápě. V ruinách hradu sídlí duch mladé dívky. Kdysi byla zatracena na věčnost, přesto stále číhá na příležitost k úniku. Když shlédne hádku dvou mladých milenců, a jeden z nich ji vyvolá a požádá o pomoc, zdá se to ja...