Cap 2

2.3K 176 11
                                    

Taehyung pov.
Am ajuns de la lucru...  De la lucru din Anglia... Mda.  Sunt model pentru o firmă si am avut un shooting destul de mare in Londra. Descui usa apartamentului din centrul capitalei Coreei de sud.  Intru si plasez cu grija valizele carate de la masina pentru ca am niste suveniruri pentru familia mea. Imi pun telefonul la încărcat si ma indrept spre baie, cu un prosop curat.  Ies din duş şi prosopul înfăşurat pe şolduri şi ma indrept spre bucatarie sa mănânc ceva...  Mda.  Daca am ce...  Evident ca nu!  Cap sec..  Am fost plecat 2 săptămâni!  Cum sa mai am ceva de mâncare...  Ma indrept spre sufragerie de unde imi scot incarcatorul din telefon si formez numarul unui restaurant de pizza...  Având in vedere ca e 13:30 ar trebui sa ajunga destul de greu ca e trafic...  Stii tu, copii, scoala, chestii...  Dupa ce sun si sunt informat că in 70 de minute va sosi comanda -desi va dura mai puţin- imi scot niste boxeri din geamantan, urmati de o pereche de pantaloni scurti si un tricou lejer si ma schimb urmând ca mai apoi sa despachetez. După 50 de minute de despachetat si impachetat inapoi ceea ce trebuia sa le trimit alor mei, am terminat. Iau valizele si le pun in debara cand aud o bataie in usa, semn ca ori a venit pizza, ori poştaşul sa imi aducă facturile. Deschid usa si era băiatul cu pizza.  Plătesc si merg catre bucătărie pentru a manca...  Mananc linistit privind telefonul, cand vad o notificare de pe Tweeter...

Muhaha...  Va las in suspans...

Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum