Tae pov.
E ora 2:30 si eu nu pot sa dorm ca ma tot gândesc la Kookie. Doamne ce mi-a făcut băiatul asta. De fapt, daca stau bine si ma gândesc ,nu pot dormi pentru ca nu e lângă mine. Si azi după ce am plecat de la el nu a mai dat nici un semn. Hmm... O sa ii dau mesaj. Daca nu il vede acum,il vede maine dimineata."Kookieee! Nu pot sa dorm! "
"Oh Doamne! Mersi ca m-ai trezit. "
"Hai nu te supără. Nu stii sa iti dai si tu telefonul pe mut? "
"Nu, ca ma gândeam ca am un iubit cu insomnii care o sa imi trimită mesaje "
"Aw! Si eu te iubesc! "
"Câteodată am impresia ca esti mai copil decât mine! "
"Poate... "
"Oricum, ce faci? "Kookie sent a photo:
"Am aprins becul, sa nu adorm cât vorbesc cu tine.
"Tu ce faci? "Tae sent a photo:
"Te terorizez! 😂❤"
"Chiar că "
"Azi.. Adică ieri.. De ce nu ai mai dat nici un semn de viata? "
"Pai... Tati, am stat si eu cu maică-mea, ca mnah... A trebuit sa ii explic de ce m-a adus un tip cu maşina acasa si de ce am un trandafir, si de ce am brăţara, si de ce zambesc la fel ca un idiot chiar daca ma uit la crine"
"Mi-a placut partea cu 'tati'! Sa imi zici mai des aşa! "
"Bine, tati.❤"
"Acum... I-ai zis mamei tale despre noi? "
"Dap"
"Si cum a reacţionat? "
"Păi la început era in stare sa iti afle si CNP-ul... Dar după i-am zis ca esti 'ce trebuie' si s-a calmat"
"Păi ce pot sa zic... Chiar sunt ce trebuie.😏😂"
"Mvaii.. M-ai omorât! 😂❤"
"Hai ca te las sa dormi. M-am mai liniştit puţin ca am vorbit cu tine. Daca tot nu imi vine somnul după ce inchid telefonul, o sa il trezesc pe Yoongi, sa il terorizez pe el"
"Aa... Chiar! Cel mai bun prieten al meu e împreună cu Yoongi. El ii zice Suga"
"Văleu! Si mie nu mi-a zis! "
"Stai calm ca nici ei daca nu ii ziceam primul ca sunt împreună cu tine, nu zicea nimic. P. S. Te cunoste, a zis ca te apreciază si nu ii venea sa creada ca sunt cu tine. 😂"
"Aww! Cum il cheama pe prietenul asta al tău? "
"Park Jimin"
"Poză "
"De ce vrei poza? 😑"
"Calm iubire! Vreau doar sa il interoghez pe 'Suga'.. ❤"
Kookie sent a photo:
"Aici il sufocam cu pozele.. 😂😂 săracul "
"😂😂 ok hai ca te las sa dormi! Te iubesc muuuuult mult ❤"
"Si eu muuult de tot! ❤"
Aicișa capitol nou, cute, elegant, cât de cât 😂💝
CITEȘTI
Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter
FanfictionJungKook e un baiat de 19 ani cu chef de distracţie asa ca se gândeşte ca ar fi funny sa isi Faca profil de Tweeter pentru a cunoaşte oameni dar nu ştie că viitorul ii rezervă o aventură care se va transforma in ceva serios. •••scene 18+••• ~descri...