Cap.35

885 67 12
                                    

Jk pov.
Ma trezesc zguduit efectiv de o mâna... ei bine,pana sa realizez ca era Tae am crezut ca e cutremur dar revenind...deschid ochii încet și primul lucru pe care îl zic e :
-Un control la cap când ți-ai mai făcut?
-Neata și tie! spune Tae și îmi da un pupic scurt apoi fuge in mijlocul camerei in fata patului și începe...
-Deci...
-Fără deci...
-Da-te-n ma-ta! Așa... am visat aseară...
-Iar începe. spun și ma așez înapoi in pat pentru ca stiu ca o sa dureze.
-....ca eram in Palma De Mallorca și stăteam pe plaja și era nisipul roz cu mov din cauza răsăritului și eram eu cu tine pe un șezlong acoperiți de o pătura și tu citeai cartea care o citești tu când esti relaxat...
-STAI! Pe care*.
-Nu cred ca ai spus asta. In fine.... și era așa frumos, așa ca m-am trezit și am căutat pe net șiiiiiiiiiii ghici!
-Spune...
-Ghicește!
-Doar spune!
-Am zis sa ghicești!
-Nu o sa ghicesc!
-Raule!
-Zici mâine?
-Nu mâine!
-De ce?
-Ca mâine la 8:30 avem zbor spre Palma De Mallorca. spune cu o fata ceva gen 😁.
-Te mai întreb o data. Un control la cap...
-Da da! O sa îl fac și pe ăla...deci ce părere ai?
-Ca esti nebun.
-Asta stiu. Altceva?
-E. Foarte. Tareeeee! strig și sar din pat exact in brațele lui.
-Yeeeeeeeeeee! Știam ca o sa îți placa!
-Doar ca...
-Ce? întreabă Tae panicat.
-Eu nu am mai zburat cu avionul de la 14 ani...
-Și ceeeeeee?
-Mi-e frica!
-Ce se poate întâmpla?
-Dacă ne prăbușim?
-Te-ai prăbușit la 14 ani?
-Nu.
-Esti aici cu mine?
-Da.
-Pai taci... și oricum nu tre sa îți faci griji pentru ca majoritatea accidentelor aviatice se petrec la aterizare sau decolare. Și avionul e cel mai sigur mijloc de transport.
-Tae? Esti chiar tu?
-Ha ha! Amuzantule!

Mergem sa facem dus și coboram pentru cafeaua de dimineața și micul dejun.
-Azi mergem la cumpărături. spune Tae sorbind din cafea.
-Ca sa...
-Ca sa ne luam haine și chestii pentru vacanța... duh...
-Duh... îl ingan eu.

Outfit-ul pentru cumpărături e unul simplu. Tricou alb,blugi negri tăiați,jachetă de blugi cu aspect uzat,bocancii mei metalizati,o șapcă și ochelari de soare.

Intram in mall și luam toate magazinele la rând,iar Tae e mai ceva ca mama. Cred ca de asta s-au inteles așa bine. Mi-a dat la proba de toate. De la papuci la șlapi, la pantaloni de toate felurile la cămăși comode... deja ma luase toate căldurile...
-Da' mai ai? îl întreb eu când îl vad ca mai vine cu vreo 4 rânduri de haine.
-Astea ai gata. Promit!
-Stiu ca ții degetele încrucișate la spate! spun și intru in cabina.(A\N:când ții degetele incrucisate, înseamnă ca ceea ce spui nu e adevărat)

După ce am terminat cu hainele, mergem la un supermarket ca sa mai luam chestii pentru vacanța. Plimbându-ne printre raioane, Tae se oprește brusc și da cu spatele și vede PREZERVATIVE...
-Stii ca nu avem nevoie de alea nu? întreb eu când ma apropii de el.
-A...da. spune el și eu îl lovesc in umăr cu toată puterea mea.
Ajungem la casa și achitam toate chestiile . Tae era in fata mea in Timp ce vânzătoarea scana produsele și îl vad cum întinde mâna și pune o cutie de prezervative pe banda,iar eu o iau și o pun înapoi.
-Buna încercare! ii șoptesc la ureche și ii dau un mic pumn in spate.
-Au! șoptește el.

Urcam in mașina și vedem ca ceasul este 19:45 și noi suntem plecați de la 15:00.
-Tu realizezi ca suntem in oraș de 4 ore?
-Și inca nu am terminat! spune el ridicând degetul.
-Îți Bati joc de mine? Unde mai mergem? întreb întinzându-ma pe scaunul pasagerului.
-Vrei sa zici ca nu îți e foame?
-...............stomacul meu scoate niște sunete de zici ca se bat turcii cu tătarii .
-Așa ziceam și eu.


Helău biciz! Luni începe scoala nu? 🙂🔫 I pup you! ❤️

Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum