Tae pov.
Yas! Planul meu de a-l enerva a funcționat. Hihi.... oare el chiar a uitat ca mâine e ziua lui? Când sunt sigur ca a adormit, ies încet din casa, urc in mașina și bag speed pana la super-Market sa iau toate chestiile necesare pentru petrecerea de mâine + un inel... in Timp ce sunt la volan primesc telefon de la curier.
- Perfect, ne întâlnim la mall-ul din centru pentru a ridica pachetul. spun și închid.
A venit și perechea de adidași pentru Kookie.Bun deci
-comanda de mâncare luat
-confetti luat
-alte rahaturi luatSe pare ca am luat tot, acuma ma duc acasă in speranța ca Kookie inca e suparat pe mine. Waaa nu îmi place deloc sa ma comport așa cu el dar asta e ...
Parchez mașina și las cumpărăturile in dulapul din garaj - undeva unde sunt sigur ca nu are Kookie ce sa caute- și intru in casa. Kookie era de abia trezit -se vedea pe fata lui- și își făcea ceva de mâncare.
-Trebuia sa ma aștepți ca îți făceam eu. ii spun eu pe un ton neutru.
-Da' buna și tie. spune el sarcastic .
-... nu spun nimic și îl dau la o parte pentru a continua eu sa ii fac de mâncare. După ce termin , ii pin mâncarea in farfurie și urc scările spre baie pentru a face un dus.
-Tu nu mănânci? striga la mine de jos .
-Nu mi-e foame.Kookie pov.
Ce dracu?! Mai întâi e nervos, apoi pleca fără sa ma anunțe și când se întoarce e rece cu mine... ce se întâmpla cu el? Stii ce ? Mâine e ziua mea, și dacă nici atunci nu ii trece supărarea, atunci voi vedea dava ma iubește cu adevărat. Pana atunci sa ma mai lase in pace!După ce am mâncat, am spălat vasele, ma duc pana in debara sa îmi iau o pătura pufoasa și groasa , scot înghețată din congelator și ma așez pe canapeaua din living și ma uit la o drama.
Au trecut 3 ore și Tae inca nu a coborât sau dat vreun semn.. urc la el sa vad ce se intampla.
Intru încet in camera și îl vad ca doarme. Ma așez lângă el și îmi pun capul pe picioarele lui....
Tae pov.
Ma trezesc și simt o greutate pe picioarele mele , ma uit și îl vad pe Kookie cum doarme . Ma ridic încet și îl privesc preț de câteva minute , apoi ma uit la ceasul de pe noptiera și vad ca e 8 PM.Ma ridic având grija sa nu îl trezesc pe Kookie, pun o pătura pe el și cobor sa fac micul dejun . După ce am terminat , îl sun repede pe Jimin sa punem planul in aplicare:
-Da boss! spune Jimin când Răspunde apelului .
-Când îl suni? trec eu direct la subiect.
-Pai la 13:30 am programat sa avem un mic antrenament , după care sa mergem in oraș de ziua lui.
-Perfect!
-Ai timp sa Pregătești totul da?
-Bineînțeles!
-Ok hai ca mananc și eu și după îl sun.
-Bine mersi de ajutor!
-Pentru nimic.Hihihi...
Helău biciz! Am revenit cu un capitollll! Următorul capitol va fi și ultimul de altfel! Surprize surprize cu Andreea Marin 😂😂
I pup you all ! ❤️❤️❤️
CITEȘTI
Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter
FanfictionJungKook e un baiat de 19 ani cu chef de distracţie asa ca se gândeşte ca ar fi funny sa isi Faca profil de Tweeter pentru a cunoaşte oameni dar nu ştie că viitorul ii rezervă o aventură care se va transforma in ceva serios. •••scene 18+••• ~descri...