Cap. 33

842 73 6
                                    

Kookie pov.
Ziua cea mare a venit... așteptăm cu genunchii tremurând sa ne fie strigat numele. Dacă nu îl tine Yoongi, Jimin sigur o sa leșine de la atâta suspans. In cazul meu, Tae are mai multe emoții decat mine și ii vad asta in privire.
-Gogoașa.spum eu către Tae dar nu ma bagă in seama. ALO! strig eu pocnind din degete în fata lui ,iar el tresare.
-Da! spune el speriat.
-Ce ai?
-Pe lângă emoții,nod in gât,fluturi in stomac,senzație de greață și state de leșin....
-Asta poate însemna doua lucruri.
-Ca am emoții și ca o sa mor?
-Eu voiam sa spin ca o sa răcești sau ai gripa dar merge și varianta ta... spun razand. Hai mai nu te mai stresa! spun și ii dau un pupic.
-Da...spune și se uita la cei doi băieți care erau pe ringul de dans.
-Ai uitat sa clipești. spun râzând.

Jeon Jungkook și Park Jimin sa între pe ringul de dans.

Infarctul lui Tae e aproape. Ii dau un sărut și fug împreuna cu Jimin pe ring. Muzica începe iar coregrafia merge excelent. Săritura pe care Jimin urma sa o facă îmi cam dădea palpitații dar a ieșit superb. Când  coregrafia care nu ne ieșea la antrenament se apropia, am aruncat o privire spre public unde se afla Taehyung; mi-a oferit cel mai cald zâmbet care mi-a dat puterea absoluta și încrederea de care aveam nevoie. Cu o ultima săritura a mea se termina totul....dar am alunecat. Când eram gata de impactul cu pământul , doua brațe se simt pe soldurile mele. Deschid ochii și îl vad pe Tae care era pe jos eu stand sprijinit pe un genunchi de-al lui. După ce m-am ridicat ,și Tae nici nu stiu cum a dispărut, m-am uitat speriat la juriu care era șocat și cred ca stiu de ce. Ori ca dacă as fi căzut direct îmi rupeam coloana și era posibil sa mor, ori ca dacă puneam mâna îmi rupeam tendoanele și rămâneam fără o mâna... ieșim din ring și sar direct in brațele calde ale lui Tae; ma strânge tare,îmi simte suspinele și încearcă sa ma calmeze spunând ca o sa fie bine. Știa de ce plâng....știa ca e cel mai important concurs și știa ca tatal meu se uita in direct,dar nu știa ce va spune tata văzând scena cu el. Pana când s-a terminat concursul am stat afara la aer și ,din brațele lui Tae, îl priveam pe Jimin care încerca sa îl oprească pe Yoongi din a fuma. Nu îl stiu de mult timp, dar ceea ce stiu bine este ca el nu fumează decât la stres. La um moment dat, Jimin se aseaza jos, își scoate un papuc și arunca cu el fix in pachetul de țigări din mâna lui Yoongi ceea ce ii provoacă lui o sperietura , iar noua un ras isteric.
Auzim ca se spun rezultatele așa ca intram in sala. Toate echipele sunt rugate sa se prezintă pe ringul de dans, iar eu cu Jimin ne luam de mâna și mergem încet.
Ultimul loc, cu 87 de puncte din 100 este Ikigo si Luna. Spune MC-ul iar cele doua fete urca podium in dreptul locului 3.
Locul doi, cu 96 de puncte este ocupat de Sana și Any.
Iar primul loc cu 97 de puncte , o diferența foarte mica dar care face tot, Jungkook și Jimin.

Sa cad din picioare. Jimin se uita la mine, eu la el apoi ne trezim și urcam pe primul loc pe podium. Medaliile de la gât, cat și cupele din mâini, ne aduceau o onoare imensa. Coboram de pe podium și evident ca sar in brațele lui Tae,iar el ma învârte și ma săruta apăsat. Efectiv nu mai vedeam și nu ma mai interesa ce era in jurul meu. Momentele de fericire nu le pot descrie decât in sentimente iar acele sentimente doar Taehyung le cunoștea.


Merii crismăs mai fanilor! Stiu ca ați îmbătrânit pana am pus capitol dar hei e Crăciunul hai sa fim mai buni și sa nu ma Îmbiați. I pup you ❤️

Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum