Cap 20(SMUT)

1.7K 104 15
                                    

Jk pov.
Imi iau o pereche de blugi tăiaţi, împreună cu un tricou larg si merg spre ieşire pentru a ma incalta cu niste teneşi albi. Ies din casa si vad masina lui Tae. Incui casa si urc in maşina.
-Hei! ii spun in timp ce ma întind spre el si il sarut scurt.
-Hei! imi răspunde acesta.
-Deci unde mergem? ii spun in timp ce imi pun centura.
-La mine. spune linistit si porneşte spre casa lui
-Si ce vom face? spun cu un zâmbet pervers pe faţă.
-Măi perversule! Pai Yoongi si Jimin sunt deja la mine si sper sa nu dea foc la casă.
-In 4? spun si se întoarce cu capul spre mine si se uita speriat. Noapte in 4! Stii ce? Nu mai contează... Oricum as zice-o nu suna bine. spun si incepem sa radem
-Da. Ne vom petrece seara in 4. Si daca sunteti dispusi, facem noaptea alba.
-Ok.

•••

Peste 5 minute ajungem si parchează in fata casei urmând sa coboram. Deschid usa casei si nici nu apuc sa fac 5 paşi ca Jimin sare pe mine.
-Mi-a fost dor de tineee! imi spune rozaliu
-Si mie!
-Si mie! adaugă Yoongi spate.
-Jimin da-te jos ca se supără 'Suga'. ii spun eu chicotind
-Hei doar eu ii spun aşa. si se îndreaptă spre el sarutandu-l.

•••

După ce am mâncat si am ras ca nişte idioţi... Adica eu cu Jimin cel puţin eram pe jos, Tae si Yoongi radeau si ei dar mai calmi decât noi.
-Ce film punem? spune Tae în timp ce umbla pe laptop
-Romantic? spune Jimin in timp ce se pune lângă Yoongi.
-Vrei sa plang? spune Yoongi.
-Horror? spune Tae
-Ok... spunem eu cu Jimin uşor nesiguri.
-Unde te duci? spune Yoongi in timp ce Jimin se îndreaptă spre mine.
-Doar cu Kookie ma pot uita la horror. Vrei sa mor de inima?
-Ok...

•••

Pe tot parcursul filmului, eu si Jimin ţipam ca doua fetiţe, ţinându-ne de mana si cu fata pe jumătate in patura care ne acoperea. Pe când, Tae si Yoongi, cand se speriau, aruncau cu pop-corm in laptop si înjurau. Il vedeam pe Tae cum imi da priviri ucigatoare pe tot parcursul filmului. Când s-a terminat, Jimin a sarit direct la intrerupator sa aprinda lumina.
-Lumina, lumina,lumina... tot repeta asta pana cand a aprins-o.
-O sa am cu ce te speria in seara asta. spune Yoongi in timp ce isi înconjoară braţele pe talia lui Jimin
-Poate vrei sa mor si nu stii cum sa scapi de mine. spune Jimin si ii da un pupic iubitului său.
-Presimt ca o sa am nevoie de însoţitor cand merg la baie. spun si ma indrept spre Tae care statea cu mainile incrucisate. Ii sarut nasul si ma pun la el in braţe.
-Cat e ceasul? intreaba Yoongi.
-2:30 AM. De ce? spun eu
-Bon! Hai acasă. spune acesta
-Of! Voiam sa facem noaptea alba împreună.
-De parca o sa pot sa dorm oricum in noaptea asta. spune Jimin chicotind.

•••

După ce băieţii pleacă, Tae incuie usa si ma trage in dormitor, după care închide usa si ma trânteşte in pat urcându-se pe mine.
-Nu prea m-ai bagat in seama nu? spune el privindu-mă exact in ochi
-Ba da... Dar am stat cu Jimin pentru ce el e cel mai bun prieten al meu.
-Oricum ai fost baiat rău. spune cu un zâmbet pervers pe faţă si după incepe sa ma sărute brutal.
-Cred ca o sa imi placa. spun cand rupem sarutul.

Imi îndepărtează pantalonii, rămânând in boxeri, el făcând la fel cu ai lui. Tricourile, nici nu stiu cum au zburat de pe noi. Incepe sa ma sărute apăsat, cand se îndepărtează, un fir de salivă legandu-ne buzele. Continuă sarutarile pe toata suprafata pieptului si abdomenului meu, din când in cand, oprindu-se si sugandu-mi pielea lasand urme rosii. Se opreşte la bata boxerilor si ii îndepărtează cu dinţii, asta făcându-mă sa ma excit si mai tare. Imi saruta 'membrul' (A/N:ca sa nu zic pula. scz, dar nu am putut sa rezist) începând sa il linga uşor ,obţinând gemete din partea mea. Il ia pe tot in gura si începe să facă miscari sus-jos, eu gemând necontrolat. Il simt cum se ridică uşor spre gatul meu, muşcând si sugand pielea lasand alte pete rosii. Se intinde spre un sertar şi ia un tub de lubrifiant. Nu va întrebaţi cum ştiam ca e lubrifint. (A/N:nu Jungkook, in timp ce te fute, te masează pe spate cu gel de dureri). Isi îndepărtează boxerii aplicând pe suprafaţa 'membrului' sau. Imi îndepărtează picioarele si se poziţionează la intrarea mea. Il simt cum intra încet in mine, iar in secunda aceea simţeam o durere enorma, încât am strâns atat de tare cearceaful in pumni, ca l-am smuls efectiv de pe pat. Dar când a început sa se mişte durerea dispărea încet încet. Imi curgeau lacrimi pe obraji, dar Tae se apleca peste mine si mi le stergea cu buzele lui. Pe timp ce marea viteza, gemeam atât de tare, aproape ţipam. Am atins apogeul, amândoi in același timp, el eliberându-se in mine iar eu pe cearceaf. Iese încet din mine si se trânteşte in pat langa mine, privind tavanul.
-A fost...... spun eu gâfâind
-Minunat. ma completează Tae in timp ce se întoarce cu fata spre mine si ma sărută apasat si lung.
-Nu banuiam ca poţi fi atât de bun la sex.
-Iubire, noi nu am făcut sex. Noi am facut dragoste.

Am ales sa nu spun nimic si sa il sărut ,luand asta drept un răspuns. Am tras o pătură peste noi si m-a luat in braţe, închizând lampa de pe noptieră, ce ne-a asistat pe tot parcursul actului sexual.
-Eu inteleg ca am făcut dragoste si ar fi mai romantic daca ai stinge lapma, dar am văzut un film de groaza, vrei sa fac infarct in somn? spun eu ridicându-mă in fund. Acesta rade si aprinde din noi lapma, eu ghemuindu-ma la pieptul lui, astfel adormind.

smuuuuuuuut! bine.... mai mult porno dar v-am avertizat. I pup You!

Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum