Cap. 31

1K 72 13
                                    

-Tae nu pleca! Te rog! Nu cu ea!
-Ridica-te ca esti penibil!
-Atât am însemnat eu pentru tine? Doar m-ai folosit și te-ai jucat cu sentimentele mele? De ce?
-Asta sunt eu! Așa am fost mereu! Crezi ca atunci când am fost plecat , am fost cu modelingul? Pe bune? Cât de prost poți fi!
-De ce mi-ai făcut asta?
-Ma plictisești! Hai sa mergem iubito!
-Asta nu e iubita ta! Asta e o curva ordinara care îți fura banii! strig din toți plămânii iar in secunda următoare o palma aspra se lipește de fata mea, cauzandu-mi căderea .
-Tu cu ea sa nu vorbești așa lepadatura! Nu ai dreptul! Esti un câine pe lângă ea! Ai noroc ca îți las casa! Esti demn de mila!
-Te rog nu pleca! Nu ma părăsi! ma preling pe podea plângând.

-NU!
-Kookie! se trezeste Tae speriat de reacția mea.
-Esti aici! spun și îl strâng in brațe.
-Normal ca sunt aici! Unde as putea fi?
-Promite-mi ca nu o sa ma părăsești niciodată!
-Kookie îți promit! Acum liniștește-te! Te rog! Nu mai plânge nu plec nicăieri!
-Promiți?
-Promit! spune și îmi șterge lacrimile cu palma lui calda și îmi da un sărut pe frunte și ne culcam înapoi.

Dimineața ma trezesc cu brațele lui Tae inconjurandu-ma , eu odihnindu-mi capul pe pieptul lui.
-Te-ai trezit? ma întreabă el in șoaptă.
-Mhm... ingan și încep sa ma întind din toate încheieturile .
-Pisicelul meu! spune chicotind.
-AAAAAA! strig eu panicat când îmi aduc aminte.
-Iisuse ! Câteodată ma întreb dacă sa te duc la biserica!
-Mâine e concursul!
-A.. AA? AAAAAA!
-Ce ziceai de biserica?

Ne-am luat micul-dejun , ne-am făcut rutina de dimineața și am hotărât sa mergem la alergat.
-Koo... Kookie! Huh.. ha.. stai .. așa!
-Am alergat efectiv 10 metri...
-Și nu îți ajunge?
-Nu! Acum haide!
-Dacă îmi dai un pupic, alerg!
-Dacă ma prinzi! spun și încep sa alerg iar Tae după mine.
-Ai face bine sa nu te prind!
-Dacă ma prinzi ce îmi faci?
-Nu vrei sa stii!
-De ce dintr-o data ai devenit mai rapid?
-Puterea dragostei !
-Mhm... puterea hormonilor mai bine zis.
-Ai face și mai bine dacă ai mari viteza!
-Asta fac? Sunt intr-a 6-a acum!
-Glumețul de tine!
După încă vreo 70 de metri, am început sa obosesc și cred ca Tae la fel așa ca m-am oprit pe prima banca pe care am văzut-o.
-Te-am prins! spune Tae gafaind ca abea putea scoate un cuvânt.
-Asta pentru ca m-am oprit...
-Puteam sa mai alerg...
-Mhm... alergam eu cu tine la spital ..
-Ba nu e adevărat! Chiar dacă nu sunt sportiv, am o condiție fizica foarte buna! spune bosumflandu-se.
-Pai eu nu am zis asta!
-Ma gândesc sa ma apuc de un sport! spune el cu sclipire in ochi.
-Hai sa nu! Eu zic sa rămâi la modeling...
-Esti rău!
-Nu mai rău ca tine la alergat! spun și o tulesc de pe banca.
-JEON JUNGKOOK! striga și începe sa ma fugărească pana acasă.

Când am ajuns acasă , am mers sa facem dus după care sa mergem la sala de dans împreuna cu Yoongi și Jimin. Evident ca doar eu cu Jimin ne vom stoarce creierii ca sa ne iasă coregrafia in sincron și cei doi vor sta și cel mai probabil o sa Rada de noi și o sa ne filmeze... dar noi ii iubim așa cum sunt.

-Jimin! strig când intru in sala și sar direct in brațe la el.
-Yoongi! striga Tae din spate vrând sa facă același lucru cu Yoongi.
-N-o face! i-o taie Yoongi finuț.

La momentul in care am început repetițiile era 14:30 iar acum e 16:00 și ne ies toate dansurile inafara de cel mai important in care nu ne putem sincroniza. Cred ca nu am mai înjurat atât de mult in viata mea.
-Luam pauza 10 minute și încercam din nou ok? îmi spune Jimin care era ma fel de încordat ca și mine.
-Fie! spun și ma trântesc pe canapeaua pe care stătea Tae și Yoongi.
-Tot nu iese? ma întreabă Tae jucându-se in parul meu , eu odihnindu-mi capul pe picioarele lui.
-Nu!
-Și ce vrei sa faci?
-Sa mor! Se poate?
-Sa nu te aud! Oh, haide! Am învățat eu coregrafia la cât ați repetat voi și nu v-a ieșit!
-Cumva domnul Kim vrea sa propună ceva?
-Hai sa încercam ! spune și ma trage de mâna spre mijlocul sălii.
Muzica pornește și începem sa dansam. Am rămas efectiv uimit de cât de bine dansează Tae . Ne sincronizăm perfect și nu îmi explic cum!
-Tae? spun eu încă mirat.
-Da?
-Eu când aflam ca stii sa dansezi așa bine? spun și încep sa îl lovesc ușor.
-Probabil niciodată!
-Dar cum ne sincronizăm așa bine ? Și de ce cu Jimin nu pot?
-Da! Ia explica domnul "Stiu sa dansez și nu vreau sa arat". spune Jimin din spate.
-Pentru ca numără!
-Adică numără?
-Numără pașii pe care ii facem!
-Pai și eu fac asta! spune Jimin confuz.
-Ei bine eu nu făceam asta! Ma lăsam condus de el! Doar el numără și sincroniza pașii. E simplu!
-Acum mai esti și vreun Einstein? spun eu sărindu-i in spate.
-Probabil...

Am încercat tot ceea ce ne- a explicat Tae, cu Jimin. Prima data, el ne numara pașii. După am numărat eu pașii , după Jimin și a ieșit de fiecare data. Deci asta era. Nu ne iesea pentru ca eu porneam cu stângul, și Jimin cu dreptul și ne numărăm pașii diferit.
-Stii cât pot sa te iubesc? strig spre Taehyung care stătea liniștit și mândru pe canapea .
-Cât?
-Mult de tot! spun și alerg spre el punându-ma in brațele lui și sărutându-l scurt.
-E 19:30 băieți! spune Yoongi oarecum nerăbdător.
-Și? spun eu cu Tae in același timp.
-Am rezervat bilete la film nătărăilor! Ați uitat?
-Aaa... ce film ziceai ca e?
-Camera terorii. spune Yoongi entuziasmat.
-A super! Iar nu mai dorm cu lumina stinsă! spun eu și ma ridic pentru a merge sa ma schimb la vestiar.

După film, la care eu am stat doar cu capul in pieptul lui Tae, am placat acasă pentru a ne odihni pentru ca mâine e concursul. Am parcat mașina și pana la usa, l-am ținut pe Tae de mâna. Când am intrat in casa primul lucru pe care l-am zis a fost:
-Aprinde lumina!
-Calm! Nu o sa se întâmple nimic!
-Tu doar apasă pe întrerupător și taci! spun eu și Tae chicoteste.
Am mers și am făcut dus, al treilea pe ziua de azi,și am mers sa ne culcam, evident cu televizorul deschis.
-Te iubesc Kookie!
-Ce te face sa spui asta? îl întreb ușor surprins.
-Doar vreau sa stii ca o fac!
-Aw! Și eu te iubesc TaeTae! spun și ii ofer un sărut lung și cald, după care ma cufund in brațele sale și cad intr-un somn adânc pana dimineața.

Hai ca nu va așteptați sa postez și azi! Da-va dracu de fani! 😂😂 următorul capitol o sa fie smut! Spoiler! Bam Bam bammmm! I pup YOU! ❤️ Chiar va recomand filmul "Camera terorii" e horror dar e super!

Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum