Cap. 38

685 62 5
                                    

Jk. pov.
7:30 dimineața. Ma ridic încet din pat și cobor la Recepția hotelului sa iau cafea. Când urc in camera, îl vad pe Tae - care dormea acum 10 minute - ca termina bagajul.
- Buna dimineața iubire! spune el foarte vesel.
- Neata! spun și ii înmânez cafeaua împreuna cu un sărut.
- In o ora tre sa fim la aeroport... spune cu Tristețe pe fata.
- Stiu! Te rog nu îmi aminti ca tre sa plecam! spun eu și ma trântesc in pat.

Odată ajunși la aeroport deja ne bufnea plânsul ca tre sa plecam, dar Tae mi-a promis ca o sa ma ducă in multe vacante și o sa îmi placa mai mult.
Zborul a fost groaznic, am avut turbulente peste turbulente, un personal de cacat, locuri de cacat, și Tae avea draci. Nu are decât. Sincer nu am nici un chef de el cu draci. In drumul spre casa nu am vorbit deloc. Odată ajunși in casa, am trântit bagajele unde am putut și am vrut sa ma duc sa dorm, dar o mâna ma oprește. Ma întorc și îl vad pe Tae.
- Ce este? îl întreb eu plictisit.
- Ce ai? ma întreabă el nervos.
- Ce am eu? Ce ai tu?! Ai avut draci de când am plecat pana acum. Nu sunt eu vinovat ca ai tu o zi naspa. Acum dacă ma scuzi, ma duc sa dorm. și ma smuncesc din strânsoarea lui.


Capitol scurt, nu prea interesant. Nu am inspirație, dar am zis sa scriu. I pup you! ❤️

Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum