Kookie pov.
6 dimineața. Alarma suna zgomotos iar eu aproape ca pic din pat încercând sa găsesc telefonul pentru a opri-o.
-Cine te suna la ora asta? întreabă Tae somnoros ca probabil nici nu știa ce zice.
-Alarma. spun eu sarcastic.
-Și ce vrea? continua eu cu fata inca in perna.
-Taehyung scoala! strig și ii arunc perna in cap.
-Extratereștrii! spune el panicat și cade din pat.
-Extratereștrii in cap la tine.
-Pot sa stiu și eu de ce ne-am trezit la ora asta? spune el ridicându-se de jos.
-Ai uitat ceva?
-Nu e ziua ta, nu e ziua in care împlinim 6 luni de relație, ziua lu maica-ta nu-i...gravid nu esti așa ca nu tre sa naști..
-YA! Concursul!
-A...Aa? Aaaaaaaaaa!
-Calmează-te ma nene!
-Spălarea, echiparea, ca avem treaba.
-Am* treaba!
-Și eu sunt numai de forma?
-Bine hai!
-Hai. ma îngâna și mergem la dus.După ce ieșim de la dus,coboram la Bucătărie sa mâncam ceva.
-Ce vrei sa papi? ma întreabă Tae in timp ce se uita in frigider.
-Orez cu leguuuuume. spun eu ca un bebe.
-Bine bebe al meu. spune și luând Ingredientele din frigider vine și ma săruta.
In timp ce Tae gătește ma gândesc sa îl sun pe Jimin ca sa ma asigur ca e treaz.
-....
-Neata sunshine! spun eu și îl dau pe speaker.
-Ce dracu Kookie? ma întreabă el somnoros iar eu și Tae izbucnim in ras. Râdeți ca doua bufnițe. Zi ce vrei!
-Ai uitat ceva?
-Ziua ta nu e, a mea nici atât,nu tre sa plec nicăieri și gravid nu esti ca sa trebuiască sa fiu nas așa ca ...
-Concursul dobitocule!
-A..Aa? Aaaaaaaaaa! Naști? se aude Yoongi pe fundal. Tre sa fug. Pa! spune Jimin repede și inchide.
-Ce amețit!-Gata masa iubire! spune Tae și îmi pune farfuria in fata.
După ce am mâncat și ne-am băut cafeaua, am mers și ne-am schimbat ca sa mergem la sala sa ne întâlnim cu Jimin și Yoongi și sa repetam coregrafiile.
Când am intrat in sala cei doi minunați erau acolo.
-Ooo ! Lume noua! spune Tae și se saluta cu cei doi.
-Kookie nu esti deloc punctual! spune Jimin având intenția sa ma enerveze.
-Auzi, ai fi tu mai mare decât mine, dar tot pot sa-ți dau una. spun eu sărindu-i in spate.
-Maimuța ce esti! spune și ma da jos.Muzica începe și cu primii pași făcuți deja parca pluteam. Eram in sincron perfect. Totul era atât de amplu și pot spune perfect. Când ne-am oprit, eu și Jimin ne uitam unul la altul aproape șocați și in secunda următoare am țipat de fericire.
-Sfânta Lucica! spune Yoongi și tresare in același timp.
-Voi sunteți sănătoși la cap? întreabă Tae cu mâna pe inima semn ca s-a speriat.Era 12:30 când am terminat toate coregrafiile și ne-au ieșit perfect. La ora 16:00 este concursul așa ca am hotărât sa mergem sa mâncam undeva și sa ne pregătim de concurs.
Helău! M-am gândit mult dacă sa pun capitolul așa sau sa mai scriu la el dar am zis ca și așa postez rar așa ca am zis "hai sa pun așa. Mai taie din ele da-le dracu!" Soooo aicișa iz dă capitol. Btw ascultați melodia ca e super faina și consider sa se potrivește cu povestea. I pup you!❤️
CITEȘTI
Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter
FanfictionJungKook e un baiat de 19 ani cu chef de distracţie asa ca se gândeşte ca ar fi funny sa isi Faca profil de Tweeter pentru a cunoaşte oameni dar nu ştie că viitorul ii rezervă o aventură care se va transforma in ceva serios. •••scene 18+••• ~descri...