Tae pov.
Deschid uşor ochii din cauza razelor de soare, simţind o uşoară greutate pe piept. Imi indrept privirea spre piept si il observ pe micul meu Kookie cum doarme linistit înconjurându-ma cu mana lui micuţa de bazin. Il privesc preţ de 10 minute ,il sarut pe frunte si il vad cum incepe sa se foiască. Se întoarce cu spatele la mine si se aşează mai bine.
-Ce copil! şoptesc euImi iau telefonul de pe noptieră si vad ca e 12:30. Am dormit 7 ore... Pentru mine e suficient, ca sunt obişnuit sa dorm puţin, dar Kookie probabil e obişnuit sa doarmă macar 8-9 ore. Ma ridic încet din pat pentru a nu-mi trezi iepuraşul, si ma îndrept spre baie pentru a-mi face rutina. După ce ies, cobor in bucătărie pentru a gati ceva. Tai atent niste legume pana cand simt doua braţe mici cum imi înconjoară bazinul pe la spate.
Jk pov.
Imi deschid ochii si vad ca sunt singur in pat. Imi intind tot corpul si decid sa cobor din pat. Imi iau papuceii cu iepuraşi si ies din camera. Decid mai intai sa merg la baie. Observ o usa mare in capătul holului.
-Aia tre sa fie. şoptesc eu
Cand deschid uşa,sa cad din picioare. Mnu... Nu era baia. Era ditai dressing-ul. O vitrina plina cu parfumuri si bijuterii, vreo 12 rafturi pline cu pantofi, si restul dulapurilor erau full de haine. Decid sa ies si sa nu imi bag nasul prin lucrurile lui Tae. O iau la stânga spre alta uşă. Vad ca e baia. Moaama, asta da baie.Pereţi crem, cadă înconjurată de marmură de aceeaşi culoare, langa cada se afla un dus cu mici stropi pe uşa, semn ca Tae l-a folosit. Ma indrept spre chiuvetă si ma spal pe faţă, dupa incep sa caut prin dulapurile aflate in baie, o periuţa noua. Am gasit si incep sa ma spal. Ies din baie si un miros incredibil de mancare imi invadează nările. Cobor timid scările si ma indrept spre locul de unde vine mirosul. Intru in incaperea frumos mirositoare si din nou era sa leşin. Tae chiar a stiut cum sa amenajeze.
Mobila gri cu cateva pete oranj cât sa dea culoare. Il vad pe Tae cum taie nişte legume. Ma îndrept spre el si imi inconjor braţele pe bazinul lui. Se întoarce spre mine si ma suruta oe frunte.
-Neaţa! imi spune el cu un zâmbet cald pe faţă
-Neaţa! îi răspund la randul meu
-Cum ai dormit?
-Cu tine minunat! ii raspund rânjind
-Măi măi, dar ce pervers esti tu. imi zice si incepem sa râdemDupă 10 minute aseaza doua farfurii pe masa si incepem sa mâncăm discutând despre vieţile noastre, cunoscandu-ne mai bine. După ce terminăm, spălăm vasele împreună. Urc in camera la indemnurile lui Tae, ca sa ma schimb, el rămânând jos in living. Ce pune la cale? Ma întreb, dar încep sa ma schimb. Cobor inapoi in living si vad pe canapea un trandafir roşu. Ma indrept spre el, luandu-l in mana, si strângându-l la piept, si deodată simt doua braţe mare cum ma înconjoară. Ma intorc si il vad pe Tae zâmbind cu o cutie pătrată in mâna.
-Jungkook, vrei sa fii iubitul meu?
-Daa! spun aproape ţipând de fericire si sărindu-i a gât sarutandu-l cu dragoste.Imi da cutiuţa si eu o deschid tremurând. Înăuntru se afla o brăţara din piele, cu un detaliu argintiu se margini, iar le mijloc erau inscripţionate iniţialele numelor noastre T&J. Nici nu observ cum imi curg lacrimi pe obraji, Tae ştergându-le.
-Hei, de ce plangi? ma întreabă Tae ridicându-mi faţă cu mâinile sale mari
-Nimeni nu a mai facut asta pentru mine. Mulţumesc!
-Nu ai de ce sa imi mulţumeşti!Ma ia in braţe si imi sărută fruntea. Stam asa preţ de câteva minute.
-Te duc eu acasa? ma întreabă acesta cand ne despartim din imbratisare
-Daca vrei tu!
-Haide. ma ia de mana si ne îndreptăm spre garaj.Ne urcam in maşina si pornim spre casa mea. Nici 15 minute nu am facut pana la mine.
-Imi dai mesaj, ok? ma întreabă Tae
-Si tu! ii raspund cu o faţă serioasă.
-Desigur!Il sărut din nou, si ies din maşina iar cand deschid usa casei, ma întorc si ii fac cu mana, acesta imi răspunde cu acelaşi gest si il vad cu pleaca. Inchid usa si ma lipesc de ea, strângând trandafirul la piept.
-Mama am ajuns! strig si ma descalț intrând in bucătărie observandu-mi mama gătind si asteptandu-ma cu cafeaua pe care doar ea stie sa o facă.
-Ma bucur, hai sa mancam.Deşi mancasem la Tae, nu am putut sa o refuz asa ca am mâncat si cu ea. Era atat de bun ca nu ma puteam opri chiar daca eram plin. Nu vine mama des pe La mine, dar si cand o face ma umflă ca pe purcel.
Helău! 💝
CITEȘTI
Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter
FanfictionJungKook e un baiat de 19 ani cu chef de distracţie asa ca se gândeşte ca ar fi funny sa isi Faca profil de Tweeter pentru a cunoaşte oameni dar nu ştie că viitorul ii rezervă o aventură care se va transforma in ceva serios. •••scene 18+••• ~descri...