Jk pov.
Imi deschid ochii uşor şi văd ca sunt cuibărit la pieptul lui Tae. Îmi ridic privirea spre el si vad cum ma priveste blând si drăgăstos.
-Neaţa! zic sarutandu-l.
-Neața iepuraş!
-De cat timp te holbezi asa la mine?
-De 15 minute.
-Aha... zic si incep sa zambesc cand imi aduc aminte ce s-a întâmplat aseara
-De ce zambesti? ma întreabă acesta ridicandu-si o sprânceană.
-Nimic...mint eu
-Ti-ai amintit ce s-a întâmplat aseară, nu?
-Cum de imi citeşti gandurile? il întreb râzând
-Pentru ca eşti evident. spune şi îmi sărută nasul. Hai sa facem duş. sugerează acesta si ne ridicăm din pat îndreptându-ne spre baie, înveliţi cu patura ce ne-a acoperit toata noaptea.
Cand sunt in fata uşii de la baie, cad in genunchi, de abea acum simţind o durere infernală in partea de jos.
-Chiar ma miram ca poţi sa mergi. spune Tae si ma ia in brațe stil mireasă. Ma pune in picioare si da drumul la jetul cald. -Doar stai asa fara sa te mişti. imi spune si umezeşte buretele de baie, aplicând gel de dus pe el si 'curăţând' suprafaţa pielii mele. Dupa ce am terminat, ma ia din nou in braţe si ma pune pe covoraşul pufos al băii si ma imbraca cu un halat pe care scria Bunny. Ma spala pe dinţi si pe faţă, el făcând la fel. Ma ia din nou in braţe şi coborâm in bucatărie, ma aşează pe canapeaua din living si ma înveleşte cu o pătură.
-Stai cuminte aici până fac ceva de mancare, ok? ma intreaba si imi sărută fruntea
-De parca aş putea sa ma mişc. spun si chicoteşte in timp ce se îndreaptă spre bucatarie.
Imi aud telefonul făcând un zgomot, semn ca am primit mesaj pe Twitter, dar cum nu ma pot mişca, trebuie sa aştepte. In 15 minute il vad le Tae cu o tava in mână.-Yaaaa! Ce draguuut! spun eu cu zambetul pana la urechi
-Stiam ca o sa iti placă! spune si se aseaza lângă mine.
După ce am mâncat, a dus tava inapoi in bucătărie şi m-a luat in brațe urcând in dormitor, dar nu in al nostru, ci ma aseaza in patul celuilalt dormitor.
-De ce aici? intreb eu si il urmăresc cu privirea cum imi deschide televizorul
-Pentru ca merg sa schimb lenjeria... spune si se uita cu o fata perversă la mine
-Oou... Da. Poti sa imi auci telefonul te rooog? il intreb si fac faţa de catelus.
-Pot sa te refuz eu pe tine? Peste 2 minute se întoarce cu telefonul meu si ma saruta pe frunte.
Deschid telefonul si vad mesaje de la Jimin."Kookieeeee, neața! "
"Kookieeeeeeeeeeeee"
"Alo? "
"Ai murit? "
"Ah.. Stai, trebuie sa fii obosit... 😏"
"Da răspunde odataaaa"
"Tae, ce i-ai facut? "
"Alooo?? ""Disperatule! "
"Yay! Kookie trăieşte! "
"Da, trăiesc! "
"De ce nu ai răspuns? 😡"
"Omul mai mănâncă, se mai spala... Stii? "
"Ce ai facut aseara? 😏"
"Am dormit. "
"Sigur te cred! "
"Perversul dracu! De unde stii? "
"Imi imaginez doar. "
"Pe bune? "
"Nu, glumesc. Am făcut-o si eu, de aia te-am întrebat"
"Uuuu 😏"
"A foat blând? "
"Destul, cat sa nu mai pot sa merg"
"Stai calm ca nu esti singurul! "
"Bine, hai mai vorbim"
"Oke. Bye"
"Bye! "
Inchid telefonul si il vad pe Tae intrând pe usa. Ma ia in braţe si ma duce in dormitorul nostru.
-Azi ce facem? ma intreaba asezandu-se langa mine
-Ţinând cont, ca nu pot merge, bănuiesc că o sa stam in casa.
-Maraton de filme? ma întreabă entuziasmat.
-Da. STAI! zic eu si Tae sare speriat de pe pat
-Doamne apară, ce ai?
-Azi nu era şedinţa aia foto?
-Am avut grija sa o anulez pe mâine.
-Vai dar ce iubit grijuliu.
-Mereu. spune razand si ma sărută ridicându-se din pat.
-Unde mergi?
-Sa aduc gustari.In 5 minute e inapoi cu un bol cu pop-corn si ceva suc. Deschide laptop-ul si pune un film, asezandu-ma le pieptul lui. Asa urma sa ne petrecem ziua.
hei hei hei! v-am lipsit? stiu ca da!😂❤
CITEȘTI
Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter
FanfictionJungKook e un baiat de 19 ani cu chef de distracţie asa ca se gândeşte ca ar fi funny sa isi Faca profil de Tweeter pentru a cunoaşte oameni dar nu ştie că viitorul ii rezervă o aventură care se va transforma in ceva serios. •••scene 18+••• ~descri...