Cap 22

1.2K 86 5
                                    

Tae pov.
Priveam atent filmul, jucându-mă in parul micuţului mei Kookie. Au trecut 6 ore de cand privim serialul si chiar m-a prins.
-Kookie mie mi-e foame. spun eu mai mult in şoaptă, dar nici un răspuns. Kookie? Oh, pe bune, ai adormit? Of... Ma ridic încet de pe pat, inchid laptopul si ma indrept spre Kookie, învelindu-l pana la gât. Asa de dragut! spun şoptind si ii sărut fruntea, plecând in bucătărie. Deschid frigiderul si vad ca nu este mare lucru, asa ca hotărăsc sa merg la cumpărături. Merg in dressing si imi iau un trening lejer, si ii las un bileţel lui Kook, in caz de se trezeşte pana vin eu, sa ştie unde sunt. Urc repede in Masina şi gonesc spre un super market. După ce am achitat am pus sacosele in port bagaj si ma îndrept înapoi spre casă. Las sacosele in bucătărie si merg sa il verific pe Kook, care aparent inca doarme. Ma întorc în bucătărie şi despachetez, urmand sa fac ceva de mâncare. Aproape terminam cand aud un ţipăt din dormitor.
-TAEEE!
Alerg cat de repede pot pe scări, încercând sa nu imi rup gâtul si într-un final in cameră.
-Ce s-a întâmplat? intreb alarmat.
-Mi-e foame.
-Doamne copile o sa fac infarct miocardic cu tine! spun si el începe sa râdă. Vin-o aici. spun si vreau sa ma năpustesc asupra lui, dar acesta ţâşneşte pe usa camerei pe scări. Te prind eu! spun si încep sa alerg după el. O iau de'a dreptul pe hol, dar nu il vad pe Kook. Când nu ma astept ma trezesc cu un Kookie in spate la mine.
-Te-am prins! imi spune acesta si imi saruta pielea gâtului.
-Oh tu! spun si ma indrept spre bucătărie cu iepuraşul meu in spate. Il aşez cu fundul pe blatul mesei din bucătărie şi ma întorc spre el sarutandu-l scurt. Hai sa mâncăm.

După ce am terminat de mâncat si de spalat vasele, il iau din nou in spate pe Kook si mergem in dormitor.
-Tae...
-Da, Kook?
-Mergem sa vedem apusul?
-Dacă asta te face fericit, mergem!
-Serios? ma întreabă acesta şocat.
-Da, haide sa ne schimbăm.

Ne urcăm in Masina si mergem pe un câmp la vreo 50 de kilometri de aici. Kookie sare ca ars din maşina si începe sa ţopăie peste tot.
-Asa mult iti place?
-Iubesc sa vad apusul.

Se îndreaptă spre marginea câmpului si priveşte fascinat apusul. Ma duc spre el si imi asez capul pe umărul lui, si il inconjor cu braţele.

Ceaww! Am revenit biciz! 😚

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Ceaww! Am revenit biciz! 😚

Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum