Kookie pov.
Ma trezesc, si dau cu mana prin pat, in cautarea corpului lui Tae dar nu dau de el. Ma ridic in fund si ma uit confuz in jur. Decid sa astept cateva minute poate e la baie. Intre timp, imi iau telefonul de pe noptiera si intru pe Twitter, vazand o postare pusa de Tae:"My bunny 🐰❤"
Aţi apreciat acesta postare
Ati comentat:'I will always Be youre bunny 'Inchid telefonul si cand sa dau sa ma ridic din pat, il vad cum intra pe usa camerei cu o tava in mână, mi-a pregătit micul dejun.
-Neaţa! imi spune acesta si imi saruta dragastos fruntea
-Neaţa! Ce te-a apucat? il intreb ridicând o sprânceană
-Ce m-a apucat ce?
-Sa imi aduci mic dejun la pat.
-Nu am voie sa imi răsfăţ iubitul? spune acesta uşor arogant si se întinde sa ma sărute.
-Tu imi aduci micul dejun la pat doar cand ai ceva important sa imi zici.
-Cand am mai facut asta si aveam ceva important sa zic?
-Cand mi-ai cerut sa fiu iubitul tau...
-Aia nu a fost nimic important...
-Ce ai zis ma?! il intreb râzând si il lovesc cu pumnul in umar. Nu a fost important ,huh? zic inca râzând de el cum se freacă pe mâna de la lovitura mea.
-Au! Ma doare!
-Nu te mai plânge si zi-mi!
-Ce sa zic?
-Taeee...
-Ok... Iti zic dupa ce mâncăm.După ce am terminat de mâncat si am facut si duş, ma duc repede in dormitor si sar in pat entuziasmat de veste.
-Deeeeci... zic entuziasmat in timp ce Tae schimba plictisit canalele de la TV.
-Deci ce?
-Taehyung!
-Bine. Ugh... inchide televizorul si imi cuprinde mâinile in ale sale. Uh... Nici nu ştiu cum sa iti zic...
-Doar da-mi-o in faţă direct... E mult mai uşor asa...
-Ok... Uh... Trebuie sa plec 2 saptamani si nu te pot lua cu mine.
-Ce sa faci, cât?
-Sa plec doua saptamani...
-Tae... Eu cum stau singur? il intreb supărat.
-Kookie, te rog nu te supara, dar daca te-as lua, tot singur ai sta la hotel... Asa ca mai bine stai aici...
-Si de ce trebuie sa pleci?
-Modeling...
-Ugh.... zic frustrat si ma ridic de pe pat nervos, îndreptându-mă spre geam.
-Kookie... spune Tae in timp ce se îndrepta spre mine dar prefer sa nu ii raspund. Koooookiiiiieeee... spune si isi înconjoară braţele in jurul taliei mele, dar din nou nu ii răspund. Micul meu Kookie, prajiturica, iepuraş, raza mea de soare, prinţişorul meu, iubirea mea, dragostea mea, viata mea, te rog răspunde. (A/N:de ce râd) Într-un final ma bufneste râsul si ma intorc spre el. Haa, stiam eu ca nu rezişti!
-Nu pot sa stau supărat pe tine nici 2 minute.
-Ştiu! Hai nu te suparaaa... spune in timp ce se aşază in fund la marginea patului.
-Nu ma supar, dar o sa imi fie asa urât singur! spun îndreptându-mă spre el, acesta incojurandu-mi talia, eu jucându-mă in părul lui.
-Dar nu o sa stai singur! O sa vina Jimin cu Yoongi la tine, poate sa vina oricine vrei! Doar sa te simti tu bine...
-Dar eu ma simt bine doar cu tine... spun uşor bosumflat.
-Of..ştiu, nici eu nu as pleca, dar trebuie.
-Cand pleci ?
-Mâine...
-MÂINE? Si eu când aflam? Cand iti făceai check-in?
-Nu puiule, dar nu am vrut sa iti zic aseară, erai asa fericit si liniştit...
-Uh... O sa imi fie asa dor de tine!
-Păi astăzi o sa stăm non-stop împreună ca sa iti ajungă pentru doua saptamani.
-Nu e ca si cum asta făceam deja...spun chicotind.
-Aww! Iepure ce esti tu! spune si ma ia pe sus trantindu-ma pe pat.
-Aww! Extraterestru care esti tu!
-Ce sunt mă eu? spune razand si ma muscă de braţ.
-Aaaau!
-Asta sa ma tii minte!
-Nici nu te tineam altfel! zic amuzat si ii iau fata in palme sărutându-i buzele moi, el stând deasupra mea.Am hotărât împreună sa ii fac eu bagajul, ca la cat de ameţit e el... Nici nu mai continui. Ii patuream tricourile si fara sa imi dau seama, imi curgeau lacrimi pe chip. Tae statea langa mine si ma privea zâmbind pana cand a observat si a sărit ca ars venind spre mine si luandu-ma într-o imbratisare strânsă.
-Kookie! Nu ma duc sa nu ma mai întorc, de ce plangi?
-Ştiu asta, dar asa sunt eu... M-am ataşat asa mult de tine, ca nu vreau sa imi imaginez cat o sa dureze doua saptamani fara tine si cat se greu o sa treaca. spun odihnindu-mi capul in scobitura gâtului sau.
-Si mie o sa imi fie greu. Dar daca tu plangi acum, eu cum crezi ca o sa ma mai pot concentra. Trebuie sa imi transmiti putere, si asa imi era greu sa te vad cum imi faci bagajul, acuma sunt moale de tot!
-Gata! Nu mai plang. spun si ma trag din îmbrăţişare stergandu-mi lacrimile.
-Aşa! imi spune Tae si imi saruta nasul.Am continuat sa facem bagajul, contrazicanfu-ne uneori pe tema hainelor pe care o sa le poarte.
După ce am luat cina am hotărât sa mergem sa facem o baie relaxantă împreună. Ultima timp de doua saptamani...
Stateam in cada cu spumă si analizam aburii ce ieșeau din apa caldă, simţind mâinile lui Tae cum se plimbă in parul meu. Am ieşit din baie si ne-am îndreptat spre dormitor, urmând sa adormim.
Capitol ceva mai tristuţ, dat asta e... Nici chiar numai lapte şi miere.. Mai rarut ca-i mai dragut... Ly ❤
CITEȘTI
Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter
FanfictionJungKook e un baiat de 19 ani cu chef de distracţie asa ca se gândeşte ca ar fi funny sa isi Faca profil de Tweeter pentru a cunoaşte oameni dar nu ştie că viitorul ii rezervă o aventură care se va transforma in ceva serios. •••scene 18+••• ~descri...