JK pov.
Am întrat în casa lui Tae ,după ce i-am dat mamei mesaj ca e ceva important si trebuie sa rămân , si era sa cad din picioare. Cum sa stai singur într-o casa ca asta?
-Esti bine? ma intreaba acesta când vede ca nu ma mişc
-Da. zic repede si ma descalț de teneşi si Tae imi aduce niste papucei de casa cu iepuraşi.
-Aici e living-ul. spune înaintândEra sa lesin. De fapt, am lenisat pentru o secunda.
-Wow! exclam eu cu o fata mirată
-Ma bucur ca iti place. spune acesta cu zâmbetul lui gumat pe faţă.Mai inaintam puţin si facem dreapta, si dam de niste scari. Urcam incet si la stanga se află un dormitor.
Pe partea stângă a camerei se află o mobila cu un televizor uriaş iar in partea dreaptă, paralel cu acestea, se află un pat înalt.
-Banuiesc ca acesta este dormitorul tau? intreb eu privindu-l inca şocat de marimea acestuia
-Bănuieşti bine. spune si zâmbeşte din nou, ma ia de mana si ne îndreptăm spre o altă uşa de pe hol. Cand intram, o alta camera ne întâmpină. De data aceasta mai mica.In dreapta era un pat crem inalt iar in stanga, o mobila cu un televizor pe ea.
-Aceasta e camera in care dorm prietenii mei cand vin le la mine. spune el întorcându-se cu fata spre mine. Hai la somn.
Ma ia de mana si ma duce in camera cu mobilă neagră si ma lasa pe pat, plecând si revenind in mai puţin de 3 minute cu niște haine.
-Uite schimba-te cu astea, ca sa dormi comod. imi spune si pleacă inchizand usa lăsându-mă sa ma schimb.In 7 minute intra inapoi, parca stiind ca am terminat.
-Unde pun astea? il intreb îndreptându-mi privirea spre hainele mele paturite
-Acolo. imi spune şi arata spre un scaun. -Iti vin bine hainele astea. spune făcându-mă sa rodesc, după care se apropie de mine si ma ia in brate stil mireasa si ma aseaza incet le pat, după care se aşează si el. Isi înfasoara braţele in jurul taliei mele, si ii simt respiraţia in ceafă.-Somn uşor! imi spune incet si imi plasează un sarut pe ceafa, iar eu simt cum somnul ma cuprinde.Uuu... Progresam uşor uşor in relatia asta. 😁💝
CITEȘTI
Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter
FanfictionJungKook e un baiat de 19 ani cu chef de distracţie asa ca se gândeşte ca ar fi funny sa isi Faca profil de Tweeter pentru a cunoaşte oameni dar nu ştie că viitorul ii rezervă o aventură care se va transforma in ceva serios. •••scene 18+••• ~descri...