Cap 40

1K 76 10
                                    

     -Ok. Poți IN PUȚA LU MA-TA sa nu mai tipi in halul asta la telefon? spune Jimin revoltat.
     -Da nu pot când vad ca e ziua mea și se comport așa! Îmi vine sa plec pe bune acuma. spun eu enervat și dezamăgit.
       -In 30 de minute ne vedem la mall. Ok? Ok. PA!

Tae pov.
Îl aud pe Kookie cum tipa in baie , probabil vorbește cu Jimin pentru ca acesta îmi trimisese mesaj. Sper sa nu se enerveze când o sa vadă ce îl așteaptă.

Kookie pov.
Ok! Sa vad cu ce DRACU ma îmbrac. Hmmm.... nu, nu, nu, nu, D.... nu. Doamne sunt mai rău ca o pizda ca alea haine.... hai ca merge . Îmi pun hainele pe mine , îmi aranjez puțin parul , ma stropesc cu parfum și merg sa ma încalț. Mai trag o privire o oglinda: "bun așa rău cum ii"  îmi zic și merg către Tae care sta pe canapea privind televizorul.
-Babe .... baby... bae... bebiț...
-Ce e Kookie?
-Eu... ma duc in oraș...
-Ok du-te. Distracție plăcută !
-Mda...

Ajung la mall și îl vad pe Jimin cum vine spre mine, iar in momentul acela arunc tot ce aveam in mâini pentru ca eram sigur ca va sari la mine in brațe și trebuie sa îl prind.
-LA MULȚI ANI KOOKIEEEE! îmi spune el și îmi pupa toată fata in Timo ce eu îl țin in brațe.
-Mersiiiiiii! Acuma poți sa te dai jos lipitoare mică ce esti.

Tae pov.
Booooon! Totul pregătit! Prietenii lui Kookie au ajuns , la fel și familia lui. Ai mei trebuie sa ajungă in orice moment.... hmmmmm . BA CE PROST. Gata. Rezolvat-am. Aud câteva bătăi in usa , merg sa deschid și vad ca au ajuns ai mei. Ii iau in brațe si ii Invit sa ia un loc pe canapea. Primesc mesaj de la Jimin ca e in drum Spre casa împreuna cu Kookie. Mai au 2 străzi și sunt aici. Zic Repede planul tuturor și închid luminile. Ii aud ca Sunt in fata ușii ,iar când o deschid :
SURPRIZA!!!!
-Surprise Motherfucker! spune Jimin și îl ia in brațe pe Kookie care e șocat.
După ce a fost îmbrățișat de toată lumea, vine la mine plângând și ma ia in brațe spunând ca ii pare rău ca a crezut alte chestii.
-Nu mai plânge. Surprizele nu se termina aici.
-Ce vrei sa spui.

Scot cutiuta din buzunar, ma pun in genunchi :
-Vrei sa te căsătorești cu mine?
-Mai intrebi? Normal ca da!

Ii pun inelul pe deget și îl iau in brațe sărutându-l puternic.

Kookie și Tae pov.
Din acel moment am știut ca viata noastră abia urma sa înceapă. Multe încercări ne vor aștepta... multe probleme . Dar vom trece peste toate pentru ca ne iubim și asta e tot ce contează.

The end.

Biciz am terminat cartea.... nu îmi vine sa credddd! Sper ca v-a plăcut. Voi mai scrie cărți. Adică așa sper. Va iubesc băi deci jur! I pup you all! Ne vedem data viitoare! ❤️

Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum