Jk pov.
Am terminat de mancat, iar după ce am spalat vasele împreună cu mama, am mers in living, ne-am aşezat le canapea cu canile de cafea in mana, privind televizorul. Între noi era linişte, doar priveam televizorul si sorbeam incet din ceşti pana cand mama a decis sa sparga liniştea.
-Jungkook, am vazut. spune ea pe un ton serios
-Si eu vad in fiecare zi. ii răspund pe un ton vesel
-Jungkook vorbesc serios, am vazut.
-O fantoma sau ce? Deja incep sa imi iau panica, ce este? am întrebat-o dând televizorul pe mut
-Ca te-a adus cu maşina, trandafirul si brăţara. Sa nu uit de zâmbetul tau tâmp de pe fata.
-Eu nu am zâmbet tâmp. ii raspund bosumflandu-ma
-Jungkook,ne uitam la stiri ,se vorbea despre o crima si tu zâmbeai.
-Asa evident am fost?
-Mie când aveai de când sa imi spui?
-Cât de curând, dar voiam sa mai evolueze lucrurile.
-Numele.
-Kim Taehyung.
-Unde sta?
-La 15 minute de mers cu maşina. Ii vrei si CNP-ul?
-Jungkook, eu nu glumesc! Vreau ce e mai bine pentru tine si nu vreau sa suferi.
-Până acum 1 an nici nu voiai sa ma vezi cand ai aflat, iar acum nu vrei sa sufăr?
-Ştiu ca am greşit si am reacţionat urât, dar când te vad radiind asa, parca se completează ceva in sufletul meu.Nu am mai zis nimic. Doar am lasat cana pe măsuţă si am mers la ea si am îmbrăţişat-o strâns.
-Crede-mă mamă, e ce trebuie!
-Sper din tot sufletul!
-Acum, dă inapoi! Tu de cand esti agent FBI si ma spionezi? o intreb amuzat
-Parca era greu sa aud o maşină si sa uit pe geam.
-Ok.Am tot vorbit asa, pana s-a făcut ora 19:30,iar mama trebuia sa plece inapoi in Busan. La 21:30 avea tren asa ca am hotărât sa mergem la cumpărături, ca nah... Mama imi ia si scobitori ca sa se asigure ca am tot ce imi trebuie, asa ca sun a un taxi care apare in 5 minute si ne îndreptăm spre super-market. După 2 ore de plimbat si re-plimbat, ca sa se asigure ca nu a uitat nimic, am luat sacoşele si le-am trântit in taxi, urmând sa merg sa o las pe mama la gara, iar apoi sa ma duc si eu acasa. Când am ajuns acasa, am început sa despachetez si sa pun totul la locul lor, si dupa am mers sa fac si eu un dus pe ziua de azi. După ce ies, decid sa ii dau mesaj lui Jimin,sa vad daca mai trăieşte.
"Jimiiiiiiiiniiiieeeeee!"
"Oh Doamne, copile. Ce e? "
"Ce faci? "
"Pe bune? Era sa ma înec. "
"De ce? "
"Credeam ca e ceva important. "
"Pai zi mersi ca m-am gandit sa vad daca mai trăieşti "
"Oh vai, mersi! "
"Ah! Si mai e ceva. "
"Acum chiar imi e frica. "
"Nu ai de ce! "
"Ok. Zi-mi. "
"E ceva frumos! "
"Pentru numele lui Dumnezeu, ma iau caldurile deja. Zi-i odata! "
"Ok. Ok. Sunt într-o relaţie. 😊"
"Cu cine? Cu perna? "
"Hai sictir! "
"Ho măi ca am glumit! "
"Îl cheamă Kim Taehyung. "
"Fotomodelul Kim Taehyung? "
CITEȘTI
Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter
FanfictionJungKook e un baiat de 19 ani cu chef de distracţie asa ca se gândeşte ca ar fi funny sa isi Faca profil de Tweeter pentru a cunoaşte oameni dar nu ştie că viitorul ii rezervă o aventură care se va transforma in ceva serios. •••scene 18+••• ~descri...