Cap 14

1.6K 123 13
                                    

Jk pov.
Ma indrept repede spre parcul central si deodata tresar cand simt doua braţe mari ce ma îmbrăţişează pe la spate. Ma calmez imediat cand ma intorc si il vad pe Tae cu lacrimi in ochi.
-Daca nu eram eu?  il intreb in timp ce ii sterg lacrimile de pe obraji.
-Ce nebun mai umbla la 3 dimineata pe strada si se îndreaptă spre parcul central? spun printre suspine
-Hai in parc. il iau de mana si ne îndreptăm spre parc
-Pot sa plang?ma întreabă cand ne-am aşezat pe bancă
-Sigur!  Descarca-te! ii zic si ii zambesc blând iar in următoarea secunda era cu capul la mine in poala plângând în hohote, eu mangaindu-l pe cap.

După 10 minute de plâns si de spus lucruri care m-au facut sa lacrimez, Tae statea intins pe bancă cu capul pe braţele mele tinandu-mi mana si sarudand-o din cand in cand, făcându-mă sa roşesc.
-Nu mi te imaginam atåt de sensibil. ii spun in timp ce ii feresc un fir de par de pe frunte
-Cu unii oameni trebuie sa iti arati adevărată fata şi adevăratele trăiri.

Am stat asa si ne-an spus fiecare povestea, ambele fiind intre ele foarte asemănătoare, adica părinţii nu prea sunt de acord cu treaba asta dar tot ne iubesc pentru ca suntem copii lor. Ma uit a ceas si vad ca e 5 dimineata.
-Uite! imi atrage atenţia Tae arătând cu degetul spre cer.
-Woaa!  Am prins răsăritul ! Cat de frumos e. Eu l-am mai văzut de multe ori, dar niciodată nu a fost asa frumos.
-Acum ce e diferit? ma întreabă Tae curios.
-Ca suntem împreună aici! spun si il sărut pe buze el răspunzându-mi ,formand astfel cel mai perfect sarut.
-Asta a fost duce. imi spune el roşind.
-Ce? Ceea ce am zis sau buzele mele? il intreb rânjind
-Mmm.. Ambele! spune si isi ascunde capul in scobitura gâtului meu.

După 30 de minute hotăram sa mergem acasă pentru ca eram foarte obosiţi. Am ajuns in fata casei lui Tae, care era mai apropiata de parc decat a mea.
-Vrei sa ramai la mine? ma intreaba Tae cu un zambet gumat pe faţă. (A/N:mrr.)
-Dar-.. nu apuc sa zic ceva ca ma sărută scurt pe buze
-Te rooooooog! 
-Bine! Hai.

helău biciz! 

Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum