Jk pov.
Stau linistit la televizor ,iar soneria de la uşa se face auzită in toata încăperea. Ma ridic leneş de pe canapea, fără sa ma grăbesc pentru ca ştiu ca e mama. In drumul meu spre usa, reuşesc sa ma si impiedic de covor si sa ma lovesc la degetelul mic de la picior. Bolborosesc o mica înjurătura si imi continui drumul schiopatand. Deschid usa, in spatele căreia se află o femeie de înălţime mică, brunetă cu par scurt si un zâmbet care nu are cum sa nu iti lumineze ziua. Acea femeie se numeşte 'mama' si pe lângă ca este femeia care mi-a dat viaţă, este fiinţa care ma iubeşte necondiţionat si care ma accepta exact asa cum sunt.
-Dă-te din calea mea! imi rosteşte aceasta si aprope ca trece prin mine intrând in casă.
-Bună si ţie! Si mie mi-a fost dor de tine! Da, nu am murit de foame până acum! spun eu sarcastic cărand valiza cu lucrurile mamei.
-Deci asta e casa, nu?
-Nu... Asta e in caz de ne plictisim... răspund dând ochii peste cap.
-Şi... Aici stai, nu-i asa?
-Nu... Aici vin când ma doare spatele de la dormit pe bănci in parc... Alte întrebări nu ai?
-Scuze! Dar sunt emoţionată!
-Stai liniştită! Dacă te vedea Tae in starea asta, până acum făcea misto de tine si te relaxa! E foarte misto crede-ma!
-Daca tu l-ai ales, înseamnă ca e bun!
-M-a aşteptat toată viata lui!
-Ce-i al tau e pus de-o parte! si incepem amândoi sa radem.
-Hai sa iti arăt camera in care vei sta si dupa iti prezint casa, ok?
-Bine, hai!...
-Si asta e baia.
-Presimt ca imi va placea sa stau aici! Hai sa luăm bagajul!
Imi iau eu frumos avânt ca sa ridic bagajul, crezând ca e cărabil, dar sunt tras înapoi de greutatea acestuia.
-Femeie ce ai aici?
-Haine, cosmetice...
-Printre care si televizorul?
-Tu nu stii cât de greu e sa fii femeie asa ca shut the fuck up!
-Mama stie engleza?
-Asa înapoiată ma crezi?
-Da... Si... Tocmai m-ai înjurat?
-Maybe...
-Ok... M-ai dat pe spate!...
După multe ore de despachetat si pus toate la locul lor, am mancat cea mai buna mâncare.
-Ti-a plăcut?
-Da, dar nu e mai bun decât cum face Tae!
-Inteleg sa mi te fure de lângă mine, dar nu ma ia si la bucătărie! Nu accept asa ceva!
-Te-ai activat?
-By the way... Mâine te duci la cumpărături!
-Mamă, daca mai foloseşti engleză, o sa rămân şocat.
-Am înţeles!
-Vrei sa facem o seara ca in vremurile din liceu?
-Îngheţată si un film de comedie?
-Poate nu te mai îneci de la atâta râs!
-Nu promit nimic !Iar nu am postat cand am zis ca o sa postez... Fuck !Btw, melodia care e sus ⬆⬆⬆ nu are nici o legătură cu acest capitol! Efectiv mi-a dat obsess ... I pupYou! 😘
CITEȘTI
Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter
FanfictionJungKook e un baiat de 19 ani cu chef de distracţie asa ca se gândeşte ca ar fi funny sa isi Faca profil de Tweeter pentru a cunoaşte oameni dar nu ştie că viitorul ii rezervă o aventură care se va transforma in ceva serios. •••scene 18+••• ~descri...