Tae pov.
Stau cu telefonul in mana si recitesc mesajul de la Kookie. Recitesc si recitesc de vreo 15 minute si efectiv tremur. Nici nu ştiu ce sa fac... Sa ii scriu acum sau mai târziu. Tresar când aud ca a mai trimis un mesaj.
"Văd ca ai văzut mesajul. Nu raspunzi. Nu vreau sa te forţezi sa scrii ceva. Inteleg perfect ca poate ai nevoie de timp sa 'digeri' toate astea. Nu o sa te mai caut un timp. Daca vei simţi nevoia sa scrii ceva, o vei face. Ai grijă de tine."Oh nu! Nu vreau sa il pierd.. Nu pot sa il pierd asa!(A/N:not today :)) )
"Kookie stai! Nu am nevoie de timp doar ca sunt socat. Nu voiam sa te sperii eu spunandu-ti lucrurile pe care mi le-ai spus tu. Ca sunt gay, ca te plac si ca sunt îndrăgostit de tine. Nu stiu cum sa mai reacţionez. Nimeni inafara de prietenii mei din copilărie nu m-au mai înţeles. Toata lumea s-a îndepărat de mine cand au aflat. Nu voiam sa se intample acelaşi lucru si cu tine. Te rog nu ma lasa si tu! "
Efectiv plang şiroaie cand scriu mesajul asta. Nu vreau sa ma lase si el. Ma rog sa ma înţeleagă, ma rog pentru ca sufletul meu sa aiba parte de fericire. Macar putina.
"Praying to the Lord
Praying for my soul""Kookie nu stii cat de mult ma chinuiam sa adorm noaptea, gandindu-ma ca nimeni nu o sa accepte in viata asta asa cum sunt. Nimeni nu ma vedea plangand si nimeni nu stia ce e in sufletul meu. "
"Nobody ever knows
Nobody ever sees""Now please don't go!
Most nights I hardly sleep when I'm alone""Kookie! Te rog nu ma lasa! Nu vreau sa ma lasi! Rapsunde! "
"Tae, nu plec! Te rog calmează-te! Nu am sa te las pentru nimic in lume. Te rog linişteşte-te! Tremur din toate încheieturile si eu, plang in hohote si mama a venit in vizita la mine saptamana asta si adineaori a intrat in camera si tremuram iar eu am minţit-o ca am racit. Te rog! Nu plec! Nu te las! Te iubesc! "
"Ugh!!! Nu stii cat plang acum! Nu ai idee! 😭 Si eu te iubesc! ❤"
"Maine vrei sa ne vedem? "
"Am nevoie acum, dar nu vreau sa o superi pe mama ta. "
"Unde vrei sa ne vedem? Acum ma imbrac. "
"In parcul central in 20 de minute e ok? "
"Perfect! O sa fiu acolo! "
~I'll confess to you, with the moon as our light~
Bai zilele astea m-am simtit efectiv ca un câcat... M-a durut maseaua ingrozitor si stau pe antibiotice, asa ca srry! ❤❤❤
CITEȘTI
Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter
FanfictionJungKook e un baiat de 19 ani cu chef de distracţie asa ca se gândeşte ca ar fi funny sa isi Faca profil de Tweeter pentru a cunoaşte oameni dar nu ştie că viitorul ii rezervă o aventură care se va transforma in ceva serios. •••scene 18+••• ~descri...