Cap 9

1.6K 124 34
                                    

Jk pov.
E 20:30 si ies incet din casa, văzând maşina lui Jimin. Urc usor si observ in spate inca doi tipi.
-Hei!  salut prietenos cand intru aşezându-mă pe scaunul din faţă.
-Kookie ,ei sunt Xiumin si Sehun. spune rozaliul arătând spre cei din spate. Ma întorc si dau mana cu fiecare.
-Jungkook, imi puteţi spune Kook sau Kookie.
Cei doi dau aprobator din cap, iar apoi pornim spre club. Cand intram, un miros puternic de alcool si fum de ţigară imi inundă cavitatea nazală si strâmb uşor din nas până ma obisnuiesc.
-Pe aici!  spune Jimin si ne indruma către o masa, probabil rezervată pentru noi.
-Eu ma duc sa iau o sticlă de Jack daniel's si vin. ii anunţ oe băieţi care dau aprobator din cap din nou.
Ma intorc la masa si incepem sa bem si sa radem ca nişte retardaţi mintal. La un moment dat imi deschid telefonul si scriu un mesaj către Tae.
"Bunadf!.  Ceq favzi? "

"Umm.. Kookie esti bine? "

"Nu!  Nu suntwwd! Fin cauxa twa! "

"Kookie, esti beat! "

"Bwa nuiokooi! "

"Jeon Jungkook treci acasa acum! "

"Cas davca nuo, ce.mi fachi!? "

"Nu o sa mai vorbesc cu tine! "

"Nu potyi sami fachi asfta! Eui o sa ma omora! "

"Kook, esti beat si nu stii ce spui! "

"Poatre ca nu sfriu cezic da stiu ce zixc acjma! "
"Te besc prostul e! "
"Si ma omora dafa ti nu simtj lafel! "

"Kookie! "

"Ce? Ce i sami zici?  Ca sunr beat sk nustiu ce sic? "

"Si eu"

De aici, stiu ca ma ia Jimin de mana si mergem acasa, si imi zice ca e 3 dimineata. Apoi negru.

pampampam....



Just Love || VKOOK || Chat|| Twitter Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum